افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
4

عطر تازه زنانه؛ 10 مدل از بهترین عطرهای زنانه برای تابستان را به شما معرفی می کنیم

  • کد خبر : 27541
عطر تازه زنانه؛  10 مدل از بهترین عطرهای زنانه برای تابستان را به شما معرفی می کنیم

بهترین عطر تازه برای زنان. با رایحه شیرین یا ترش خود در تابستان به شما و اطرافیانتان طراوت می بخشد. در این مطلب بهترین عطر زنانه تابستانی را با رایحه ای بالا و ماندگار ارائه می دهیم. در فصول گرم بهار و تابستان از عطرهای تازه و ملایم نه چندان تند و شیرین استفاده می […]

بهترین عطر تازه برای زنان. با رایحه شیرین یا ترش خود در تابستان به شما و اطرافیانتان طراوت می بخشد. در این مطلب بهترین عطر زنانه تابستانی را با رایحه ای بالا و ماندگار ارائه می دهیم.

در فصول گرم بهار و تابستان از عطرهای تازه و ملایم نه چندان تند و شیرین استفاده می شود. این عطرها و ادکلن ها معمولا با رایحه مرکبات همراه هستند و حس تازگی را به شما القا می کنند. بهترین عطر تازه برای زنان با رایحه ای شیرین و رایحه ای بالا گزینه ای ایده آل برای تابستان است.

بهترین عطر تازه زنانه چه ویژگی هایی دارد؟

  • رایحه ملایم و شیرین: بهتر است عطری که در تابستان استفاده می کنید ملایم و سبک باشد. رایحه عطرهای تابستانی معمولاً گلی و مرکباتی است که بوی شیرین، گلی، طبیعی و اسیدی و تازه دارند. عطرهای تابستانی به دلیل ساختار سبکی که دارند و ماندگاری کمتری نسبت به عطرهای سنگین و رسمی دارند معمولاً برای استفاده روزانه هستند.
  • رایحه طبیعت یا مواد غذایی: عطرهای تابستانی اغلب دارای رایحه های غذایی مانند نعناع، ​​ادویه جات، پرتقال، لیمو، وانیل، دارچین و حتی زنجبیل هستند. در برخی مدل ها یکی از بهترین هاست. رایحه تازه زنانه از اسانس هایی مانند اقیانوس، گل، چوب، جنگل و … استفاده شده است. دسته ای از عطرها هم هستند که از دو سری قبلی رایحه استفاده می کنند و ترکیبی هستند.
  • استفاده به اندازه: هرگز چه در فصول سرد و چه در فصل گرما زیاد عطر نزنید. استفاده بیش از حد باعث ایجاد بوی غلیظ و نامطبوع می شود. حتی اگر زیاد عرق می کنید، راه خلاص شدن از شر بوی بدن این است که از استفاده از عطر خودداری کنید.
  • ماندگاری بیشتر عطر: عطر را روی پوست تمیز و بدون عرق استفاده کنید. کسانی که پوست خشکی دارند بهتر است قبل از عطر از مرطوب کننده روی پوست استفاده کنند تا ماندگاری عطر بیشتر شود. از عطرهای غلیظ استفاده کنید و روی نقاط نبض اسپری کنید. به موهایتان عطر بزنید.

بهترین عطر تازه برای زنان.

در بعدی بهترین عطر تازه و شیرین برای زنان. یا با رایحه تلخی که معرفی کرده ایم. مدل های معرفی شده شامل عطرهای زنانه عالی با رایحه های بالا و ماندگاری بالا هستند که مشتریان را راضی کرده اند.

  • رایحه زنانه تازه و شیرین.
  • عطر زنانه تازه و تلخ
  • یک عطر زنانه تابستانی با پخش رایحه بالا.
  • نظر کاربر

ادو پرفیوم بولگاری مدل BLV ll; رایحه تازه زنانه

رایحه تازه زنانه مدل Bvlgari BLV ll مناسب افرادی است که عطرهایی با رایحه های تازه و خوراکی را دوست دارند. در ساختار این عطر از انواع گیاهان معطر، گل، صمغ، وانیل و ادویه های مختلف استفاده شده است که بلافاصله پس از اسپری بوی نارنگی، گل بنفشه، شیرین بیان و بادیان ستاره ای به بینی شما ضربه می زند.

پس از آن به ترتیب بوی وتیور، لیلی و نعناع هندی را حس خواهید کرد. پس از مدتی استفاده از عطر بولگاری، رایحه مشک، دانه تونکا، عنبر، گل کتان و بنزوئین باقی می ماند.

اگرچه حجم 75 میلی لیتری آن نسبت به قیمتش راضی کننده نیست، اما ماندگاری و رایحه مطبوع BLV ll آن را به عطری محبوب تبدیل کرده است.

کاربرانی که از این محصول استفاده کرده اند از نظر ماندگاری و انتشار امتیاز 3 از 5 را به آن داده اند.

مدل ورساچه وانیتاس; رایحه زنانه تازه و شیرین.

ورساچه

رایحه زنانه تازه و شیرین. ورساچه وانیتاس با لیوانی جذاب و زیبا دارای حجم 100 میلی لیتر می باشد. غلظت این مدل یکی از بهترین عطرهای تازه زنانه از نوع ادو تویلت است و برای مدت کوتاهی قابل استفاده است.

عطر زنانه وانیتاس که در سال 2011 معرفی شد رایحه ای شاداب و شیرین دارد و همین شیرینی دلیل ماندگاری آن است. نت بالایی Versace Vanitas با لیمو شروع می شود، نت قلبی به گل فریزیا و یاس می رسد و در نهایت با دانه تونکا، چوب سدر ویرجینیا به پایان می رسد. در کل این عطر بوی طبیعت دارد.

بیشترین امتیازی که این محصول از کاربران دریافت کرده است به دلیل ماندگاری بو و سپس انتشار بو و در نهایت ارزش خرید آن به نسبت قیمت است. رایحه مطبوع و تازه آن بسیاری از مصرف کنندگان را راضی کرده است.

لالیک مدل Le Amour; عطری تازه برای تابستان.

لالیک

عطر تابستانی زنانه. Lalique Le Amour بسیار محبوب و پرفروش است و اکثر خانم ها حداقل یک بار از آن استفاده کرده اند و با رایحه جادویی آن آشنا هستند. لالیک یک برند فرانسوی است که عطر 100 میلی لیتری Le Amour خود را در سال 2013 معرفی کرد.با وجود قدیمی بودن این عطر، همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است.

لالیک لو آمور رایحه ای تازه و شیرین. در تابستان و بهار ماندگاری بالایی دارد و هنگام استفاده از آن عطر طبیعت و غذا را حس خواهید کرد. هنگام سمپاشی لالیک ابتدا بوی گل رز و نارنج و شکوفه نارنج و سپس مریم و گاردنیا و یاس و در نهایت چوب صندل و سرو و مشک به مشام می رسد.

مصرف کنندگان لالیک را عطری خوشبو و ماندگار با ظاهری شکیل و زیبا می دانند که جدا از استفاده شخصی، برای هدیه دادن در مناسبت های مختلف نیز مناسب است.

ادو تویلت هرمس ادو مرویلس بلو

هرمس

Eau des Merveilles Bleue عطر برند هرمس، عطر زنانه تازه و تلخ دارای حجم 100 میلی متر است که شخصیت تازه ای دارد. غلظت آن از نوع ادو تویلت بوده و گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در روزهای گرم تابستان به حساب می آید.

در این عطر زنانه هرمس. می توانید انواع رایحه های اقیانوسی و دریایی، گیاهان معطر و نت های چوبی را استشمام کنید. هر بار که آن را اسپری کنید، طبیعت و اقیانوس را با آرامش به شما یادآوری می کند.

کسانی که از این عطر استفاده کرده اند بیشترین امتیاز را به پخش رایحه، ماندگاری و زیبایی ظاهری داده اند و از بوی شاداب و ملایم آن کاملا راضی بوده اند.

مدل Dior Miss Dior Blooming; عطر زنانه با ماندگاری بالا.

عطر زنانه دیور خنک

ظاهر جذاب ادو تویلت 100 میلی لیتری Dior Blooming Bouquet تنها یکی از ویژگی های این عطر فرانسوی است که توسط عطرساز معروف فرانسوا دماشی در سال 2014 معرفی شد.

عطرهای تابستانی اغلب دارای رایحه های طبیعت و غذا هستند و Blooming Bouquet نیز از این قاعده مستثنی نیست. پس از اسپری کردن عطر، نت بالایی دیور بلافاصله با ماندارین سیسیلی شروع می شود و به هلو، زردآلو، گل رز و گل صد تومانی می رسد و با مشک سفید خاتمه می یابد.

رایحه مطبوع و دلنشین و همچنین ماندگاری ادو تویلت Miss Dior Blooming Book شرکت دیور دلیلی است که کاربران به این عطر جذاب امتیاز بالای 4.2 از 5 را داده اند.

کرید ادو پرفیوم مدل Love in White برای تابستان

یک عطر زنانه تازه.

دلیل انتخاب نام Love in White for Summer برای عطر زنانه کرید رایحه شاداب و تابستانی آن است که در شیشه ای سفید و زیبا قرار گرفته است.

عطر زنانه creed دارای حجم 75 میلی لیتر، غلظت نسبتاً زیاد و روغنی و رایحه ای مطبوع برای استفاده در روزهای گرم تابستان است.

این عطر فرانسوی در سال 2018 ارائه شد که ساختار بویایی از گل ها، گیاهان معطر، میوه و طبیعت دارد. Creed Love in White for Summer رایحه اولیه ترنج، رز بلغاری، مگنولیا، نت میانی سدر ویرجینیا، برنج، زنبق توسکانی و نت های پایه یاسمین، سیب، کهربا و چوب صندل دارد.

به گفته خریداران این عطر، Love in White Four Summer رایحه ای دوست داشتنی و ماندگار دارد.


باید خواند شود: با 7 عطر زنانه مناسب برای استفاده در محل کار آشنا شوید


ادو پرفیوم کارولینا هرا مدل VIP Rose 212; تازه با پخش بو زیاد.

عطر زنانه کارولینا هرا تازه

عطر زنانه کارولینا هرا دارای حجم 80 میلی لیتر می باشد که در یک شیشه استوانه ای زیبا به رنگ بژ طلایی قرار گرفته است.

ادوپرفیوم VIP Rose 212 با غلظت بالا و رایحه مطبوع یکی از این عطرها می باشد بهترین عطرهای تابستانی زنانه. این یک برند کارولینا محسوب می شود. طبیعت تازه و شیرین آن ماندگاری بالایی دارد و برای استفاده در فصولی مانند بهار و تابستان مناسب است.

نت آغازین آن میوه ای، نت میانی شکوفه هلو و نت های پایانی از چوب، مشک و عنبر ساخته شده اند که ساختار گلی، میوه ای و خوش طعمی را برای شما ایجاد می کند.

به گفته مصرف کنندگان Carolina Hera VIP Rose 212 عطری خوشبو، ماندگار و زیبا است که ارزش خرید بالایی دارد.

ادو تویلت پاکوربان مدل Lady Million Eau My Gold

عطر زنانه پاکوربان تازه

عطر زنانه لیدی میلیون می گلد شرکت پاکورابان یکی از پرطرفدارترین و پرطرفدارترین عطرهای برند اسپانیایی است که رایحه ای تازه از انواع غذاها و بوی طبیعت دارد.

این عطر 80 میلی لیتری که در سال 2014 معرفی شد شیشه ای شفاف و طلایی رنگ دارد که نظر همگان را به خود جلب خواهد کرد.

غلظت آن از نوع ادو تویلت است که ماندگاری و پخش عطر نسبتا خوبی دارد. می گلد یکی از عطرهایی است که استفاده از آن در روزهای تابستان و بهار توصیه می شود زیرا ترکیب مرکباتی مانند نارنگی، گریپ فروت، پرتقال و انبه در ابتدای مصرف حس شادابی را در شما ایجاد می کند. رایحه گل بنفشه و شکوفه پرتقال در وسط و رایحه عنبر، مشک، سدر و چوب صندل در انتهای این عطر حس طبیعت را به شما القا می کند.

ادو پرفیوم گوچی پریمیر مدل

گوچی گوچی

فنجان طلایی زیبای این عطر ایتالیایی آن را به گزینه مناسبی برای هدیه تبدیل کرده است. حجم این عطر 75 میلی لیتر بوده و برای استفاده در روزهای گرم تابستان بسیار مناسب است.

گوچی گوچی رایحه ای گلی با طبیعتی تازه دارد که در نت اول ترنج و شاه توت، رایحه میانی گل های سفید، مشک و شکوفه پرتقال و در نهایت در نت پایانی انواع رایحه های چوبی احساس خواهید کرد. مخصوصا چوب صندل و نعناع هندی. .

از نظر کاربران پخش رایحه و ماندگاری این عطر عالی است و طراحی ظریف و زیبای آن ارزش خرید شما را بالا برده است.

رایحه زنانه تازه و شیرین. شنل مدل Eau Vive

عطر زنانه باحال Chanel

برند فرانسوی شانل دیگر نیازی به معرفی ندارد و کیفیت عطرهای خوشبو آن را همگان می دانند. مدل Chanel Chance به عنوان یکی از 10 مدل برتر دارای حجم 100 میلی لیتر عطر تازه زنانه می باشد که در شیشه ای گرد شفاف ارائه شده است.

Chance با رایحه ای شاداب و شیرین خود عطری مناسب برای روزهای گرم بهار و تابستان است. پس از اسپری کردن این عطر، انواع رایحه‌های طبیعت، گل‌ها، مرکبات و مواد غذایی مانند آناناس، زنجبیل، نعناع هندی، فلفل و سنبل، لیمو و یاس، مشک، گیاه پاتچولی، وتیور و وانیل را احساس خواهید کرد.

عطر Chanel Chance Eau Vive یکی از پرطرفدارترین عطرهای این برند است و کسانی که از این عطر جذاب و نسبتا گران قیمت استفاده کرده اند از ماندگاری و رایحه مطبوع آن رضایت کامل داشته اند.

در پایان

در این مطلب 10 مدل از عطرهای باحال زنانه را ارائه می کنیم که مشتریان زیادی از آن ها ابراز رضایت کرده اند. این عطرها ویژگی های مختلفی دارند و برای انتخاب مدل مناسب ابتدا باید عطری که می خواهید استفاده کنید را دوست داشته باشید و سپس به گزینه هایی مانند قیمت، ظاهر، حجم و … نگاه کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=27541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.