افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
5

شناخت هندوانه خوب / سر هندوانه الکی ناکوب بالاخره یک شلوار بخر ببین چقدر شیرین است!

  • کد خبر : 275409
شناخت هندوانه خوب / سر هندوانه الکی ناکوب بالاخره یک شلوار بخر ببین چقدر شیرین است!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز: انجام کارها به صورت مفید و بدون دردسر آرزوی هر فردی است چرا که در این صورت در زمان و انرژی صرفه جویی کردید و می توانید به نحو بهتری از آن استفاده کنید و هر کاری که می خواهید انجام دهید. آن لحظه! مثلاً […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز: انجام کارها به صورت مفید و بدون دردسر آرزوی هر فردی است چرا که در این صورت در زمان و انرژی صرفه جویی کردید و می توانید به نحو بهتری از آن استفاده کنید و هر کاری که می خواهید انجام دهید. آن لحظه! مثلاً چقدر انرژی برای شستن یک پتو صرف می شود و شما را خسته می کند، در حالی که اگر بهترین روش شستن پتو را در خانه یاد بگیرید، می توانید خیلی راحت و ساده از آن استفاده کنید تا نتوانید حتی خودت باور کن چطور می شود این کار به این راحتی و مانند آب خوردن باشد؟

خب، اساساً می توان گفت که برای انجام هر کاری می توانید به ترفندهای درست متوسل شوید و اگر قدم به قدم آنها را دنبال کنید، می توانید کار را برای خود راحت کنید و در این میان، مهم نیست که تکلیف چیست. چه توت فرنگی باشد و چه برداشتن رسوبات از قوری و سماور، نحوه انجام این کار در هر مورد از کارهای خانه که رها کرده اید یا برایتان سخت است، می توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت کار را آسان کنید. در این میان حتی می توانید با استفاده از ترفندهایی مهارت خود را افزایش دهید، مثلاً برای شناخت هندوانه خوب، با یک سری ترفندها می توانید خیلی راحت هندوانه شیرین و رسیده بخرید که در ادامه توضیح می دهیم، پس با ما همراه باشید. .

با دقت به شکم هندوانه نگاه کنید.

شاید وقتی برای اولین بار با عنوان این قسمت برخورد کردید، شک داشتید که شکم هندوانه دقیقا کجاست، به همین دلیل باید بگوییم که قسمتی از هندوانه که در تمام مدت روی زمین است. رشد را شکم آن می گویند و در این قسمت لکه است. لکه هایی وجود دارد و بهترین راه برای تشخیص هندوانه خوب این است که به رنگ این لکه ها و شکم آن نگاه کنید.

به این ترتیب اگر لکه ای که روی شکم هندوانه ظاهر شده بود مایل به زرد بود یعنی هندوانه شما کاملا رسیده و شیرین است. در واقع اگر این قسمت از هندوانه به رنگ زرد تیره در آمد به این معنی است که هندوانه بسیار رسیده است. ، در حالی که سفید است نشان می دهد که هندوانه رسیده نیست.

یک هندوانه خوب را بشناسید

هندوانه را لمس کنید

بسیاری از ما از کودکی چیزهای زیادی دیده‌ایم و در بزرگسالی می‌توان آن چیزها را بدون دانستن دلیل آن تکرار کرد، برای مثال، احتمالاً بسیاری از ما افرادی را دیده‌ایم که هندوانه می‌خرند تا ببینند رسیده است یا خیر. یا رسیده نیست شروع به زدن آن می کنند پس می توان گفت اگر این کار را بلد باشید می توان آن را ساده ترین راه برای تشخیص هندوانه شیرین و رسیده دانست پس کاری که باید انجام دهید این است:

با استفاده از پشت انگشتان خود، به مرکز تفنگ ضربه بزنید و تفنگ را به گوش خود بیاورید و به صدایی که می دهد با دقت گوش دهید. اگر صدای کم و توخالی می دهد، به این معنی است که اسلحه رسیده است، در حالی که می آید. صدای محکم و قوی می دهد، این نشان از ناپختگی آن است، زیرا می دانید که هندوانه هر چه به بلوغ نزدیکتر شود، بافت آن نرم تر و نرم تر و آبدارتر می شود، به همین دلیل درصدی پوک می دهد. ، در حالی که هرچه ضخیم تر باشد، نسبت بین بافت و آب بیشتر است.

یک هندوانه خوب را بشناسید

برای تشخیص هندوانه رسیده آن را وزن کنید

اگر تشخیص هندوانه خوب با روش های ذکر شده برایتان سخت بود، می توانید به روش بسیار ساده تری متوسل شوید که عبارت است از وزن کردن هندوانه به گونه ای که باید هندوانه هایی با ظاهر مشابه پیدا کنید و در دست بگیرید. . دست بگیرید و وزن کنید یا برای این کار از ترازو استفاده کنید و هندوانه ای که وزن بیشتری دارد معمولا آبدارتر و رسیده تر است، زیرا گفتیم هر چه رسیده باشد آبدارتر می شود و به همین دلیل وزن آن سنگین تر است بنابراین وزن آن بیشتر است. . هندوانه بالاتر است. توجه به هندوانه های هم اندازه نشان از رسیده بودن آن دارد.

یک هندوانه خوب را بشناسید



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=275409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.