افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

جزئیات برگزاری انتخابات سازمان روانشناسی

  • کد خبر : 27526
جزئیات برگزاری انتخابات سازمان روانشناسی

آفتاب نیوز: ابراهیم نعیمی تاکید کرد: آئین نامه سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور اصلاح شده و انتخابات این سازمان در تاریخ مقرر یعنی ششم مردادماه برگزار می شود. اعلام کرده بود که این مغایرت ها را اصلاح کرده ایم. وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت برگزاری این انتخابات و بن بستی […]

آفتاب نیوز:

ابراهیم نعیمی تاکید کرد: آئین نامه سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور اصلاح شده و انتخابات این سازمان در تاریخ مقرر یعنی ششم مردادماه برگزار می شود. اعلام کرده بود که این مغایرت ها را اصلاح کرده ایم.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت برگزاری این انتخابات و بن بستی که بیش از سه سال است برای برگزاری این انتخابات ایجاد شده است; کمیته تخصصی این موضوع در هیئت رئیسه تشکیل جلسه داد و اصلاحات لازم را در اولویت و به سرعت انجام داد که به تصویب هیئت رئیسه رسید. طبق نامه رئیس مجلس، هفت روز فرصت داشتیم تا مغایرت ها را اصلاح کنیم. بنابراین آیین نامه برگزاری انتخابات سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور حفظ می شود و بر این اساس، انتخابات سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور در تاریخ مقرر یعنی 7 مردادماه برگزار می شود.

دبیر هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات سازمان نظام روانشناختی و مشاوره کشور با بیان اینکه روند مذکور روندی عادی بود که بین دولت و مجلس طی شد و هنجار مذکور همچنان قانوناً جاری است، گفت: آیین نامه مصوب 23 اسفند 1401 هیأت وزیران اعتبار قانونی دارد و انتخابات در 27 مرداد ماه سال جاری برگزار می شود. 238 نفر برای کاندیداتوری ثبت نام کردند که مدارک 218 نفر تکمیل شد.

نعیمی ادامه داد: هیات اجرایی در حال بررسی اسامی است و در اختیار هیات نظارت قرار داده است. ما تشریفات قانونی را برای احراز صلاحیت آغاز کرده ایم و محدودیتی برای درخواست وجود ندارد و در این انتخابات افرادی که واجد شرایط ماده 18 قانون سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور باشند می توانند اقدام کنند. البته ممکن است بخشی از فقدان صلاحیت ها به دلیل نبود مدارک مربوطه نیز باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=27526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.