افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

کلید چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان ایلام فاش شد – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 275105
کلید چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان ایلام فاش شد – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان ایلام گفت: سه دیدار برای ما سخت است، ما عزادار شهادت رئیس جمهور هستیم که خدمات خستگی ناپذیر و بی وقفه باعث شد تا در وجود همه مردم نفوذ کند. در حقیقت آیت الله رئیسی امید محرومان و مستضعفان جامعه بود. […]

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان ایلام گفت: سه دیدار برای ما سخت است، ما عزادار شهادت رئیس جمهور هستیم که خدمات خستگی ناپذیر و بی وقفه باعث شد تا در وجود همه مردم نفوذ کند. در حقیقت آیت الله رئیسی امید محرومان و مستضعفان جامعه بود.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: خدمت شهید آیت الله رئیسی همواره زمینه ساز امید و بذر امید بود. کاشتن و این امیدی بود برای محرومان و مستضعفان. این فرم و گفتار قطعا ایده آل همه کسانی است که تن پوش به بدن خدمت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: این دیدار آغاز راه رئیس جمهور پس از انتخابات است تن پوش این سرویس راه اندازی و اجرا خواهد شد. سازنده آرزوی مقام معظم رهبری و ادامه راه رئیس جمهور شهید در خدمت به مردم.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: امروز کلید چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان است اصابت شد و به خواست خدا با همدلی و همراهی هیات اجرایی و هیات نظارت، انتخاباتی سالم، پرشور و باشکوه را در انتخابات پیش رو شاهد خواهیم بود.

بهرام نیا افزود: وظیفه ما به عنوان دستگاه اجرایی و دستگاه های نظارتی حفظ است انتخاباتی سالم بدون بدون زاویه انحراف در دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری به لحاظ استان ایلام از نظر میزان مشارکت در رتبه چهارم کشوری قرار دارد و در بحث فرآیندهای انتخاباتی و پیکربندی این استان رتبه عالی را کسب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان باید همه مقدمات فراهم شود تا مردم در این انتخابات شرکت کرده و شاهد یک انتخابات پرشور باشند.

استاندار ایلام اضافه کرد: باید با آمادگی کامل و همچنین رعایت اصل بی طرفی در تقویت زیرساخت ها و تسهیل آن و تکمیل زیرساخت ها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم.

وی بر اتحاد و همدلی مردم و مسئولان برای انجام این کار تاکید کرد انتخاباتی باشکوه و پرشور و با مشارکت حداکثری گفت: رای مردم در صندوق ریخته می شود. در حقیقت تبلور فکر و اندیشه مردم است و این جریان یکی از مصادیق بارز مردم سالاری دینی است.

با توجه بر اساس این گزارش، بهرام نیا استاندار ایلام در این دیدار از ستاد انتخابات استان، هیات های اجرایی و هیات نظارت و بازرسی انتخابات استان برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات شورا قدردانی کرد. اسلامی. مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: باید از همه ظرفیت ها برای برگزاری باشکوه انتخابات استفاده شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=275105

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.