افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

مجتبی محرمی: داشتم سکته می کردم، تلویزیون را خاموش کردم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 275084
مجتبی محرمی: داشتم سکته می کردم، تلویزیون را خاموش کردم – پرسپولیس نیوز

شور و هیجان بازی عجیب جمعه شب این اعجوبه فوتبال را به ورزشگاه شهید کاظمی آورد تا فوتبالیست ایرانی که یک بار در زندگی اش حضور دارد امروز (شنبه) به خانه اش سر بزند. مجتبی محرمی درباره علت حضورش به سایت باشگاه پرسپولیس توضیح داد: آمدم به بچه ها بگویم سکته می کنیم اما خوشحال […]

شور و هیجان بازی عجیب جمعه شب این اعجوبه فوتبال را به ورزشگاه شهید کاظمی آورد تا فوتبالیست ایرانی که یک بار در زندگی اش حضور دارد امروز (شنبه) به خانه اش سر بزند.

مجتبی محرمی درباره علت حضورش به سایت باشگاه پرسپولیس توضیح داد: آمدم به بچه ها بگویم سکته می کنیم اما خوشحال بودند که بازی را با برد تمام کردند. خیلی سخت بود اما این کار را کردند.

وی در خصوص بازی روز جمعه افزود: بازی را تا آخر ندیدم. داشت سکته می کرد. وقتی گل سوم را خوردیم تلویزیون را خاموش کردم. گفتم مال آن روزهاست و دیگر نمی توانم ببینم. من بعدا با تماس دوستانم نتیجه را فهمیدم. از او پرسیدم نتیجه چه شد؟ وقتی گفتند 4-3، اول فکر می کردم 4-3 باختیم. بعد هم گفتند ما با این نتیجه پیروز شدیم. گفتم؛ “داری با من شوخی می کنی”. فکر نمی کردم اینطوری بازی را عوض کنند. معلوم بود که خیلی خوشحال بود.

از اسطوره فوتبال پرسپولیس در مورد تساوی رقیب جویا شدیم که آیا ممکن است از این تصور که پرسپولیس شکست خورد و آنطور که باید بازی نکرد، تعجب کرد؟ پاسخ داد: من اصلاً اینطور فکر نمی کنم، قطعاً تمام تلاش خود را کردند، اما بهتر است در مورد خودمان صحبت کنیم. ما باید روی کارمان تمرکز کنیم. حالا که سرنوشت در دست پرسپولیس است، فکر و ذهن ما نباید به سمت حریف برود. من به تمرین رفتم و همین را به بازیکنان، به اسمار، به هواداران و به همه گفتم. پرسپولیس فقط می تواند به آینده نگاه کند. گفتم؛ داشتی به ما ضربه می زدی، خدا خیرت دهد که این دو بازی را ببری و کار را تمام کنی.

مجتبی محرمی در پایان اظهار داشت: فضای تمرین و روحیه بچه ها خوب بود. آنها آنقدر تجربه دارند که می دانند. کار تمام نشده و دو بازی بسیار مهم و سخت داریم. آنها را با هم متحد و قسم خورده دیدم. انشاالله روز آخر هم به ورزشگاه می روم و با هواداران جشن قهرمانی می گیرم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)