افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

داداش زاده: پرسپولیس معجزه کرد/ صحبت از تیم های دیگر بی سواد است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 275012
داداش زاده: پرسپولیس معجزه کرد/ صحبت از تیم های دیگر بی سواد است – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر پرسپولیس توانست در آزادی معجزه کند و امیدوارم این تیم بتواند در دو بازی اخیر خود پیروز شود و قهرمانی را تکرار کند. بهزاد داداش زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که هفته […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر پرسپولیس توانست در آزادی معجزه کند و امیدوارم این تیم بتواند در دو بازی اخیر خود پیروز شود و قهرمانی را تکرار کند.

بهزاد داداش زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که هفته پاک و پرافتخاری را تجربه کردیم. خدا را شکر پرسپولیس توانست در آزادی معجزه کند و امیدوارم این تیم بتواند در دو بازی اخیر خود پیروز شود و قهرمانی را تکرار کند. متاسفانه خط دفاعی این تیم در این بازی به شدت ضعیف بود و مدافعان پرسپولیس در نیمه اول نتوانستند مهاجمان حریف را مهار کنند.

وی در خصوص نقاط قوت و ضعف پرسپولیس در بازی دیروز گفت: نقطه ضعف ما در این بازی دفاع بود که عملکرد خوبی نداشت و شک نکنید وقتی دفاع نتواند مهاجمان تیم حریف را مهار کند قطعا دروازه باز می شود. در این دیدار دیدیم که علیرضا بیرانوند نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد و امیدوارم کادرفنی به خط دفاعی کمک کند زیرا هفته های اخیر برای پرسپولیس اهمیت فوق العاده ای دارد. بزرگترین نقطه قوت ما خط حمله است که خوشبختانه هر کاری می تواند انجام دهد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تغییرات اسمار ویرا در نیمه دوم بیان کرد: تغییرات اسمار هوشمندانه بود و این بازیکنان توانستند نتیجه بازی را تغییر دهند. خیلی خوشحالم که وحید امیری در تیم حضور دارد چون این بازیکن توانست یک پنالتی برای ما بزند و نیمه دوم تجربه بازیکنان نصیب ما شد. به نظر من مزیت حسن پرسپولیس دور بودن او از حاشیه است و امیدوارم تا پایان لیگ از حاشیه دور باشد.

داداش زاده در رابطه با صحبت های جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی مقابل نساجی مازندران خاطرنشان کرد: این بی سوادی مربیان ماست که در مورد تیم های دیگر صحبت می کنند و اصلا روی تجهیزات خود تمرکز نمی کنند. برای من سوال این است که چرا باید یک جام افتخاری به آنها داده شود و یک جام دیگر به ما و نمی دانم چرا وقتی مربی از تیمی اخراج می شود کمیته انضباطی در رختکن حضور دارد. هرکسی که در یک تیم اخراج می شود باید در جایگاه ها باشد نه در رختکن.

وی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس می تواند قهرمان لیگ شود، تصریح کرد: خیلی زود است که بگوییم پرسپولیس قهرمان شده است. باید منتظر دو بازی بعدی تیم باشیم. امیدوارم افشین پیروانی به عنوان یک پیشکسوت در این هفته های حساس مراقب تیم باشد تا پرسپولیس دچار حاشیه نشود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار آینده این تیم مقابل شمس آذر قزوین گفت: دیدار مقابل شمس آذر قزوین برای ما یک بازی 6 امتیازی است و امیدوارم بتوانیم در این بازی به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم. امیدوارم کادرفنی به خط دفاع برسد چون بازی بعدی برای تیم بسیار مهم است و به نظر من اگر بازی بعدی را ببریم 90 درصد راه قهرمانی را خواهیم داشت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)