افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

نوروزی: تیم گل محمدی به 2 مهاجم نوک نیاز دارد/ بهتر بود آل کثیر در پرسپولیس بماند

  • کد خبر : 27487

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که باید با جذب دو بازیکن جدید تیم یحیی گل محمدی تقویت شود. رضا نوروزی در گفت وگو با تسنیم، درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: پرسپولیس تا اینجای کار عملکرد خوبی داشته و علاوه بر حفظ قرارداد چند بازیکن تاثیرگذار، توانست چند بازیکن […]

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که باید با جذب دو بازیکن جدید تیم یحیی گل محمدی تقویت شود.

رضا نوروزی در گفت وگو با تسنیم، درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: پرسپولیس تا اینجای کار عملکرد خوبی داشته و علاوه بر حفظ قرارداد چند بازیکن تاثیرگذار، توانست چند بازیکن خوب را جذب کند. البته این پایان کار نیست و فکر می کنم تیم گل محمدی به دو مهاجم نوک و شسدانگ نیاز دارد.

وی با اشاره به جدایی عیسی آل کثیر از پرسپولیس و پیوستنش به سپاهان، تاکید کرد: به نظر من ماندن در پرسپولیس برای آل کثیر بهتر بود چرا که قاعدتا بازیکنانی که از پرسپولیس و استقلال می روند در سایر تیم های فوتبال برای آنها جذابیت چندانی ندارند. . عیسی پس از قهرمانی با پرسپولیس و گلزنی در دربی، محبوبیت بیشتری نزد هواداران پرسپولیس پیدا کرد و می توانست در این تیم بماند. با این حال باید به تصمیم او احترام گذاشت.

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره اضافه شدن شهاب زاهدی به تیم سرخپوشان گفت: شهاب مهاجم خوب و قلدری است و بعد از چندین سال حضور در فوتبال اروپا تجربه بیشتری کسب کرده و قطعا می تواند به پرسپولیس کمک کند. .

نوروزی در پایان تصریح کرد: لیگ ایران برای پرسپولیس کوچک شده و هواداران امیدوارند پرسپولیس قهرمان آسیا شود. امیدوارم پرسپولیس در نهایت این افتخار بزرگ را کسب کند.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)