افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

حمله شدید حزب الله به المطله/قطع برق

  • کد خبر : 274832
حمله شدید حزب الله به المطله/قطع برق

به گزارش رکنا، چندین حمله با موشک، پهپاد و خمپاره حزب الله لبنان همچنان دارای سربازان، تسلیحات و مواضع صهیونیست ها در شمال سرزمین های اشغالی است. دفتر اطلاع رسانی حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آن و […]

به گزارش رکنا، چندین حمله با موشک، پهپاد و خمپاره حزب الله لبنان همچنان دارای سربازان، تسلیحات و مواضع صهیونیست ها در شمال سرزمین های اشغالی است.

دفتر اطلاع رسانی حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آن و در پاسخ به حملات دشمن صهیونیستی به روستاهای مقاوم جنوب و منازل این کشور. از غیرنظامیان رزمندگان مقاومت اسلامی بعدازظهر امروز شنبه 4 اردیبهشت 1393 با سلاح های مناسب به دو ساختمان در شهر المطله که مورد استفاده سربازان دشمن بود حمله کردند و مستقیماً به آنها حمله کردند.

شبکه 13 رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که بر اثر شلیک دو موشک ضد زره حزب الله لبنان، دو ساختمان در شهرک صهیونیستی «المطله» واقع در شمال سرزمین های اشغالی آسیب جدی دید. علاوه بر A به دلیل آسیب به برخی از زیرساخت ها، نیروگاه نیز در این منطقه اشغالی آسیب دیده و قطع شده است.

همچنین حزب الله لبنان نیز اعلام کرد که به ساختمان دیگری در شهرک صهیونیست نشین المناره که مورد استفاده ارتش رژیم صهیونیستی است، با سلاح موشکی حمله کرده است.

بر اساس اعلام حزب الله لبنان، دو ساختمان دیگر در شهرک صهیونیست نشین «شطولا» که مورد استفاده ارتش رژیم صهیونیستی بود مورد حمله رزمندگان حزب الله قرار گرفت.

در ادامه، اداره اطلاع رسانی حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای دیگر اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت 18:10 امروز شنبه 25 می 2024، در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آن، اقدام به تخریب کردند تجهیزات جاسوسی در تپه های اشغالی کفر شعبه با سلاح های مناسب به آن حمله کرده و مستقیماً به آن حمله کردند.

مواضع رژیم صهیونیستی «زبدین» واقع در شمال سرزمین های اشغالی نیز مورد حمله جنگنده های حزب الله لبنان با گلوله های توپ قرار گرفت.

مهر

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=274832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.