افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

OnePlus Open 2 با اسنپدراگون 8 نسل 4 به تعویق افتاد!

  • کد خبر : 274825
OnePlus Open 2 با اسنپدراگون 8 نسل 4 به تعویق افتاد!

طرفداران گوشی های تاشو و برند OnePlus باید کمی بیشتر منتظر بمانند زیرا عرضه نسل دوم گوشی تاشو این شرکت یعنی OnePlus Open 2 تا سه ماهه اول سال 2025 به تعویق افتاده است.این خبر بر اساس گزارش منتشر شده است. بر اساس اطلاعات یک افشاگر قابل اعتماد به نام Digital Chat Station. بر اساس […]

طرفداران گوشی های تاشو و برند OnePlus باید کمی بیشتر منتظر بمانند زیرا عرضه نسل دوم گوشی تاشو این شرکت یعنی OnePlus Open 2 تا سه ماهه اول سال 2025 به تعویق افتاده است.این خبر بر اساس گزارش منتشر شده است. بر اساس اطلاعات یک افشاگر قابل اعتماد به نام Digital Chat Station.

بر اساس این گزارش، وان پلاس اوپن 2 برخلاف نسل قبلی که از تراشه نسل 2 اسنپدراگون 8 استفاده می کند، احتمالاً از آخرین تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 بهره می برد.

اما علاوه بر پردازنده قدرتمندتر، گزارش Digital Chat Station ویژگی های دیگری را برای OnePlus Open 2 پیش بینی می کند. این ویژگی ها شامل لولای بهبود یافته، طراحی باریک تر و صفحه نمایش تاشو با چین های کمتر است. همچنین انتظار می‌رود این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش خارجی با وضوح بالا و احتمالاً یک لنز پریسکوپ در تنظیمات دوربین خود باشد.

با توجه به اینکه نسل اول OnePlus Open نسخه اصلاح شده Oppo Find N3 بود، می توان انتظار داشت که شباهت هایی بین این گوشی و نسل بعدی Oppo Find یعنی Find N4 یا N5 وجود داشته باشد.

در حالی که هنوز اطلاعات زیادی در مورد نسل دوم OnePlus Open در دست نیست، نگاهی به نسل قبلی می‌تواند به ما ایده‌ای تقریبی از آنچه در فروشگاه دارد ارائه دهد. OnePlus Open اولین گوشی تاشو این شرکت بود که در اکتبر 2023 عرضه شد. این گوشی از صفحه نمایش تاشو 7.82 اینچی LTPO3 AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 2800 نیت استفاده می کند. صفحه نمایش خارجی نیز یک پنل LTPO3 با اندازه 6.31 اینچ و نرخ تجدید 120 هرتز بود.

OnePlus Open از نظر سخت افزاری نیز قدرتمند به نظر می رسید و از نسل دوم تراشه اسنپدراگون 8 به همراه 8 یا 12 گیگابایت رم و 128، 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کرد. در بخش دوربین، شاهد استفاده از سیستم دوربین سه گانه با لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز 16 مگاپیکسلی فوق عریض و لنز تله فوتو با زوم 3 برابر بودیم. علاوه بر این، یک باتری 4805 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی نیروی مورد نیاز این گوشی را تامین می کند.

اگرچه هنوز زمان زیادی تا عرضه OnePlus Open 2 باقی مانده است، اما اطلاعات منتشر شده حاکی از بهبود سخت افزار، طراحی و عملکرد این گوشی نسبت به نسل قبل است. استفاده از نسل چهارم تراشه اسنپدراگون 8، لولای بهبود یافته، صفحه نمایش تاشو با چین های کمتر و احتمالاً لنز پریسکوپی می تواند OnePlus Open 2 را به یکی از قدرتمندترین گوشی های تاشو سال 2025 تبدیل کند. نظر شما چیست؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=274825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.