افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

مهدوی: از مصاحبه با برخی بازیکنان پشیمان هستم/ کاش نکونام اجازه نمی داد بازیکنانشان مصاحبه کنند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 274726
مهدوی: از مصاحبه با برخی بازیکنان پشیمان هستم/ کاش نکونام اجازه نمی داد بازیکنانشان مصاحبه کنند – پرسپولیس نیوز

این بازیکن پیشکسوت فوتبال گفت: ای کاش جواد نکونام دیروز بازیکنانش را از مصاحبه محروم می کرد. محمدرضا مهدوی درباره حضورش در تمرین مرکز تمرین گفت: از فوتبالیست هایی گلایه دارم که می توانند در تمرینات شرکت کنند اما نیایند. این کلاس ها بسیار مفید هستند و حیف است که آنها را از دست بدهید. […]

این بازیکن پیشکسوت فوتبال گفت: ای کاش جواد نکونام دیروز بازیکنانش را از مصاحبه محروم می کرد.

محمدرضا مهدوی درباره حضورش در تمرین مرکز تمرین گفت: از فوتبالیست هایی گلایه دارم که می توانند در تمرینات شرکت کنند اما نیایند. این کلاس ها بسیار مفید هستند و حیف است که آنها را از دست بدهید.

وی در خصوص شرایط بازی های دیروز لیگ برتر گفت: گفتم شرایط استقلال هر هفته سخت تر می شود. تبریک به استقلال خوزستان که در یک نیمه سه گل به پرسپولیس زد. نساجی تیم خوبی نشان داد. شرم آور است که این تیم ها در انتهای جدول هستند.

مهدوی درباره تفاوت سرخابی ها تصریح کرد: استقلال هم خوب بازی می کند اما پرسپولیس نرمتر بازی می کند. تیم قهرمان فقط برای برد به میدان می رود نه برای کسب امتیاز، خود نکونام در طول فصل بارها این را ثابت کرده است.

این پیشکسوت فوتبال درباره مصاحبه استقلالی ها بعد از بازی با نساجی گفت: برای مصاحبه چند بازیکن متاسفم، همه جلو می دوند. من باید در مصاحبه به آداب خود احترام بگذارم و چیزی که متعلق به یک فوتبالیست نیست بگویم. از نکونام می پرسم ای کاش بازیکنانش را از مصاحبه منع می کرد. همانطور که یک معلم داور باید یک مدیر رسانه خوب نیز داشته باشد. خوب، وقتی هواداران این کلمات را می شنوند پس از شنیدن مصاحبه های برخی بازیکنان، متوجه آن می شوند. کدام تیم اجازه می دهد بازیکن اینقدر با داوران صحبت کند؟

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)