افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

عربشاهی: استقلالی ها به جای حرف زدن فوتبال بازی کنند/ حریف خوزستانی پرسپولیس را خوب آنالیز کرده بود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 274611
عربشاهی: استقلالی ها به جای حرف زدن فوتبال بازی کنند/ حریف خوزستانی پرسپولیس را خوب آنالیز کرده بود – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق تیم پرسپولیس عنوان کرد که صحبت های اخیر استقلالی باعث افزایش فشار روی بازیکنان این تیم شده است. ضیا عربشاهی در گفت وگو با تسنیم درباره پیروزی 4 بر 3 پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: از قبل مشخص بود که با توجه به شرایط استقلال خوزستان روی جدول، شاگردان اسمار نمی توانند […]

بازیکن سابق تیم پرسپولیس عنوان کرد که صحبت های اخیر استقلالی باعث افزایش فشار روی بازیکنان این تیم شده است.

ضیا عربشاهی در گفت وگو با تسنیم درباره پیروزی 4 بر 3 پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: از قبل مشخص بود که با توجه به شرایط استقلال خوزستان روی جدول، شاگردان اسمار نمی توانند به راحتی برنده شوند. پرسپولیسی ها این دیدار را خیلی سبک پیش گرفتند و به سختی بابت اشتباهاتشان در نیمه اول تنبیه شدند.

وی ادامه داد: استقلالی ها پرسپولیس را خیلی خوب آنالیز کرده بودند و از ضعف پرسپولیس در عمق دفاع استفاده کردند. در استقلال خوزستان آقایی پور و آسو رستم بازی خوبی انجام دادند و با کار ترکیبی خط دفاع پرسپولیس را آزار دادند. از طرفی شاگردان عثمر به اشتباه با ذهنیت جلو افتادن از بازی پا به میدان گذاشته بودند و خیلی سریع همان گل ها را دریافت کردند. در این چند دهه که در فوتبال بوده ام، هرگز چنین نتیجه ای در یک نیمه برای پرسپولیس ندیده ام.

بازیکن سابق پرسپولیس با تمجید از تغییرات اسمار گفت: در نیمه دوم به یکباره شرایط تغییر کرد و همه چیز به سود قرمزها پیش رفت. اضافه شدن وحید امیری و محمد خدابندلو باعث شد این تیم رو به جلو حرکت کند، موقعیتی که با بازی خوب امید عالیشاه همراه شد که کمک زیادی به بازگشت پرسپولیس کرد. کاپیتان پرسپولیس در گرفتن توپ از پشت زمین بسیار خوب بود و به سرعت توپ را به بازیکنانی مانند ترابی و آرونوف داد و همین سرعت عمل موقعیت های زیادی را در دروازه استقلال خوزستان ایجاد کرد.

عربشاهی در خصوص برتری پرسپولیس و اختلاف یک امتیازی با استقلال در دو هفته تا پایان لیگ گفت: پرسپولیس الان همه چیز را دارد. بازیکنان این تیم باید با حفظ تمرکز و انگیزه بر 2 بازی اخیر فائق آیند. نباید فکر کنیم بازی های پرسپولیس سخت است یا بازی های استقلال آسان، در 2 هفته آخر لیگ همه تیم ها برای خودشان بازی می کنند و نسبت به شرایط جدولشان انگیزه کسب امتیاز دارند. دو دیدار آینده پرسپولیس مقابل شمس آذر و مس سخت خواهد بود اما پرسپولیس باید با روحیه خود پیروز شود. هر دو حریف شیاطین سرخ تیم هایی هستند که فوتبال بازی می کنند و پرسپولیس همیشه مقابل تیم هایی که فوتبال بازی می کنند خوب بازی کرده است و جای امیدواری دارد که نتایج لازم را بگیرد.

وی در خصوص صحبت های جواد نکونام بعد از بازی مقابل نساجی گفت: من برای نکونام احترام زیادی قائلم، او ملی پوش ما بود اما به نظر من او و دستیارانش نباید شرکت کنند، این بازی ها تبدیل می شود و بعد از هر بازی می شود. نه اگر نتیجه نگیرند همه را مقصر می دانند به جز خودشان اشتباهات داوران برای همه تیم ها وجود دارد، اما شما که اکثر مسابقات خود را با یک گل بردید، می توانید طوری بازی کنید که حتی اگر داور اشتباه می کند، شما باز هم گل می خورید و تیم شما می برد به جای اینکه به رقبا فشار بیاورید، استقلالی ها را به حاشیه می برد و به جای اینکه از داور انتقاد کند، استقلالی ها بازی کنند به بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس هم توصیه می کنم که تمرکز خود را حفظ کنند و در 2 مسابقه بعدی قهرمان شوند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)