افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

هفته آینده هوای شمال غرب آذربایجان بارانی می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 27460
هفته آینده هوای شمال غرب آذربایجان بارانی می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

مهدی صابری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت جوی استان افزود: بر اساس بررسی های هواشناسی انجام شده روز جمعه، جوی آرام در استان حاکم است. ولی با توجه به گذر امواج بارشی در منطقه از فردا و ماهیت بارندگی ها، هشدار زردی مبنی بر سیلابی شدن مسیل ها و لزوم اعمال […]

مهدی صابری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت جوی استان افزود: بر اساس بررسی های هواشناسی انجام شده روز جمعه، جوی آرام در استان حاکم است. ولی با توجه به گذر امواج بارشی در منطقه از فردا و ماهیت بارندگی ها، هشدار زردی مبنی بر سیلابی شدن مسیل ها و لزوم اعمال تمهیدات لازم برای کاهش خسارات داده است.

وی با اشاره به افزایش ابرناکی در استان گفت: آبگرفتگی معابر، تگرگ، رعد و برق و وزش باد تا پایان روز دوشنبه برای استان پیش بینی می شود که لازم است اقدامات لازم از سوی مسئولان انجام شود.

صابری ادامه داد: توصیه می شود مردم بومی منطقه، چوپانان و کوهنوردان به دلیل احتمال رعد و برق و تگرگ از مسیر کوهپایه ها و ارتفاعات تردد نکنند.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان با اشاره به اینکه طی هفته آینده افزایش نسبی دمای هوا تا سه درجه سانتیگراد برای استان پیش بینی می شود، گفت: شهرستان شاهیندژ با مثبت ترین گرمترین شهرستان استان بود. دمای 35 درجه سانتیگراد در 24 ساعت گذشته

صابری با بیان اینکه شهرستان چالدران با دمای مثبت 10 درجه سانتیگراد خنک ترین نقطه استان بود، افزود: دمای ارومیه نیز بین 20 تا 32 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بود.

آذربایجان غربی منطقه ای کوهستانی است که سالانه 450 میلی متر بارندگی دارد.

شهرستان سردشت پرباران ترین مکان است و هر ساله 1000 میلی متر باران در این شهرستان ثبت می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=27460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.