افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

اعتراض پرسپولیس و استقلال در کمیته استیناف رد شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 274480
اعتراض پرسپولیس و استقلال در کمیته استیناف رد شد – پرسپولیس نیوز

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعتراض دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را نپذیرفت. به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است: * با توجه به اعتراض باشگاه پرسپولیس تهران به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم صادره، شاکی را به پرداخت 510 میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل […]

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعتراض دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را نپذیرفت.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

* با توجه به اعتراض باشگاه پرسپولیس تهران به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم صادره، شاکی را به پرداخت 510 میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل تخلف از این تیم با شرح دریافت شش نفر محکوم کرده است. اخطار بازیکنان و توهین به تماشاگران در دیدار مقابل تیم آلومینیوم اراک. و با عنایت به مجموع محتوای پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، ایراد یا ایراد مؤثری که به دادخواست ارائه شده لطمه وارد کند، وارد نشده است. به استناد ماده 106 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، اگرچه اعتراض به دادخواست صادره رد می شود، اما تأیید و اعلام می شود. تصمیم قطعی است.

* در خصوص اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که بر اساس آن، تجدیدنظرخواه به دلیل توهین به مقامات رسمی و نه مأموران و راه اندازی حکم به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده است. یک لیزر با توجه به مجموع محتویات پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، اعتراض و ایراد مؤثری که به دادخواست اقامه شده به استناد ماده 106 ق.م.ا. آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض به دادخواست صادره، تایید و اعلام می کند. تصمیم قطعی است.

* با توجه به اعتراض باشگاه های فرهنگی ورزشی پرسپولیس و استقلال به کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم هر دو باشگاه به پنج میلیارد ریال محکوم و از حضور در پست های اختصاصی در بازی های خارج از خانه منع شده است. لیگ برتر در فصل آینده مقابل یکدیگر به دلیل پرتاب اشیا به زمین و استفاده از الفاظ توهین آمیز تماشاگران در جریان بازی فوتبال از سریال لیگ برتر (هفته بیستم) کشور پخش شد. با عنایت به مجموع محتویات پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، اعتراض و اعتراض مؤثری که موجب رد دادخواست اعتراضی مستند به ماده 106 آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال شود، وارد نشده است، هرچند اعتراض را رد می‌کند. دادخواست صادره تایید و اعلام می گردد. تصمیم قطعی است.

* در خصوص اعتراض باشگاه چادرملو اردکان به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر رد ادعای تجدیدنظرخواه به اتهام تصمیمات اشتباه در بازی دو تیم چادرملو در لیگ دسته اول. اردکان و نفت مسجد سلیمان با توجه به اینکه طبق پرونده هشتم، باشگاه چادرملو اردکان در مهلت قانونی هزینه دادرسی را پرداخت کرده است، بنابراین بر اساس ماده 106 آیین نامه انضباطی ق. رای مورد اعتراض فدراسیون فوتبال نقض و پرونده برای رسیدگی به کمیسیون محترم انضباطی اعاده می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)