افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

درویش: به بیرانوند و آل کثیر گفتیم سقف قرارداد ما 15 میلیارد است/ باشگاه عزت اللهی رضایت می دهد و با او مذاکره می کنیم/ اردو به دلیل شخصیت بد اسپانسر برگزار نشد.

  • کد خبر : 27438

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از روز اول به بیرانوند و سایر بازیکنان گفتیم سقف قرارداد ما 15 میلیارد است. رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اینکه باشگاه استقلال تمام منابع خود را از بورس هزینه کرد اما پرسپولیس کمتر هزینه کرد، گفت: اگر به اسناد مراجعه کنید، سهام ما هفت هشت میلیارد کمتر […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از روز اول به بیرانوند و سایر بازیکنان گفتیم سقف قرارداد ما 15 میلیارد است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اینکه باشگاه استقلال تمام منابع خود را از بورس هزینه کرد اما پرسپولیس کمتر هزینه کرد، گفت: اگر به اسناد مراجعه کنید، سهام ما هفت هشت میلیارد کمتر فروخته است. باید از شما تشکر کنم؛ اگر امروز پرسپولیسی ها کنار ما هستند یکی از دلایل آن علاقه آنهاست. هر کدام از این بازیکنان اگر به تیم دیگری بروند 15 یا 20 میلیارد بیشتر به آنها می دهند. شاید تنها بازیکنی که واقعاً از تیم های خارجی پیشنهاد دارد، مهدی ترابی باشد، اما او گوش نکرد و به این موضوع فکر نکرد و به باشگاه هم نگفت که باید بروم. اگر موفقیت وجود دارد، همه اجزا باید با هم باشند.

به بیرانوند و سایر بازیکنان گفته بودیم سقف قرارداد ما 15 میلیارد است
وی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا قرارداد بیرانوند 15 میلیاردی بوده است، خاطرنشان کرد: تفاوت ما با برخی باشگاه های دیگر این است که همه اتفاقات باشگاه در بورس لو می رود. ما ملکی نداریم و می گوییم یک مقدار از اینجا می دهیم و یک مقدار از جای دیگر. می بینیم که چیزهایی می گویند; در صورت فسخ قرارداد، باید قرارداد جدیدی امضا شود. تبلیغی از باشگاه داشت. به هر حال او این تصمیم را گرفت. قانون به ما گفته که قرارداد باطل است و باید قرارداد جدید بنویسید. از روز اول به بیرانوند و سایر بازیکنان گفتیم سقف قرارداد ما 15 میلیارد است. او هم امضا کرد. جالب اینجاست که وقتی قرارداد را خواند، دید که قراردادش کم شده است. زیرا شما می توانید حداکثر 20 درصد گزینه داشته باشید. می توانید قبل از فسخ قرارداد و قرارداد جدید را مشاهده کنید، برخی از شرایط نمایش داده نمی شود.

قسط سوم مطالبات رادوشویچ را درست کردم اما انتقال سخت است
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه به درخواست رادوشویچ و قسط سوم 200 هزار یورویی این بازیکن اشاره کرد و اظهار داشت: الان مثلاً 200 هزار یورو باید به رادو بدهیم و اگر 200 یورو دیگر پرداخت نکنیم. هزار یورو، باید ما را جریمه کنند! به من می گویند چرا اینطور موافقت کردی، اما ما چه کار می توانستیم بکنیم؟ البته من پول قسط سوم را تنظیم کردم و از یکی از دوستانم خواستم و او هم با مهربانی این پول را به ما قرض داد اما انتقال پول سخت است.

آیا تیم می تواند بدون مربی به سفر برود؟
درویش همچنین درباره لغو اردوی ترکیه گفت: اسپانسر داشتیم که به تعهداتش عمل نکرد. بنابراین ما به تنهایی پرواز کرده بودیم و آقای گل محمدی گفتند اگر با این پرواز برویم دو روز ضرر می کنیم و بهتر است با این شرایط نرویم. علاوه بر این، روز چهارشنبه به ما گفته شد که هواداران از همراهی با تیم منع شده اند. 18 همین ماه قرعه کشی بود و 19 گفتند رد صلاحیت شد. چی گفت؟ او فقط گفت که تیم های صنعتی پول در دسترس دارند. به نظر شما این توهین آمیز است؟ ظاهرا کمیته اخلاق شنبه یا یکشنبه جلسه دارد. تلفنی از ممنوعیت به ما گفتند و ما گفتیم که باید ارتباط برقرار کنیم. آیا تیم می تواند بدون مربی سفر کند؟ به همین دلیل تصمیم گرفته شد که به اردو نرویم.

پرسپولیس هفت هشت میلیاردی با سایر تیم ها متفاوت است
وی که با برنامه و برنامه ورزش صحبت می کرد، در خصوص رعایت سقف قرارداد خاطرنشان کرد: اعدادی که شنیدیم. مثلاً به آل کثیر گفتیم که سقف را به او می دهیم، اما وقتی 15 میلیارد ما را نگرفت، حتماً 10 میلیارد دیگر گرفته است. پرسپولیس هفت هشت میلیاردی در شرایط عادی با سایر تیم ها فرق می کند و بازیکنان حاضرند با رقم کمتری به این تیم بیایند اما ظاهرا اختلاف بیشتر از این اعداد بوده است. امروزه تجهیزات صنعتی هیچ نگرانی ندارند.

عزت اللهی قرارداد دارد و اگر مذاکره کنیم اغوا می شود
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت مذاکره با سعید عزت اللهی اظهار کرد: او قرارداد دارد و اگر مذاکره کنیم اغوا می شود. اگر قراردادی نباشد، مذاکره می کنیم. ظاهرا او هنوز با باشگاهش وارد مذاکره نشده است. وقتی قرارداد دارد، حرفه ای نیست.

گل محمدی می گوید کی باید باشد و کی نباید باشد
درویش درباره آخرین وضعیت کادرفنی پرسپولیس نیز توضیح داد: ما در حوزه مربیان و بازیکنان دخالت نمی کنیم. گل محمدی می گوید کی باید باشد و کی نباید باشد. مثلاً در مورد بازیکن ما گفتیم فلان بازیکن معروف است و باید او را جذب کنیم، اما او گفت این بازیکن خوب است، با این حال به تاکتیک من نمی خورد. ما جزو معدود تیم هایی هستیم که 100 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده ایم و فقط گزینه ها باقی مانده است. باز هم می توانم بگویم ای کاش ما قهرمان نمی شدیم اما این کشورهای همسایه هم به قهرمانشان پول می دهند اما از سازمان لیگ بپرسید به تیم قهرمان یک ریال دادند؟ پس انگیزه قهرمانی چیست؟ می گویند گمرک نداریم. هیچ چیز ما هیچ ارزشی ندارد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره پرداخت حق پخش تلویزیونی گفت: در بخشنامه جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا که صادر شده، اگر باشگاه ها قرارداد مشخصی در مورد حق پخش نداشته باشند و مشخص نباشد باشگاه ها چه مبلغی دریافت خواهند کرد. باشگاه ها، مجوز حرفه ای باشگاه ها صادر نخواهد شد. ما نمی توانیم در زمینه کپی رایت فعالیت کنیم.

اسپانسر در رابطه با تعهداتی که در قبال ما گذاشته است بسیار خوب عمل کرده است
درویش درباره رابطه باشگاه پرسپولیس و اسپانسر گفت: رابطه ما خیلی خوب است و اسپانسر قبل از موعد مقرر به تعهدات خود عمل کرده است. قسط قبلی رادوشویچ را از بانک شهر دریافت کردیم و توانستیم آن را پرداخت کنیم. اسپانسر در رابطه با تعهداتی که در قبال ما گذاشته است بسیار خوب عمل کرده است.

ما 3 فوتبالیست برجسته را جذب کردیم
وی در ادامه افزود: از بازیکنان پرسپولیس باید بگویم که خیلی خوب کارها را انجام می دهند، به لطف خدا با همه بازیکنانی که با آنها قرارداد نداشتیم قرارداد جدید بستیم و سه نفر از بازیکنان فوتبال خود را به خدمت گرفتیم. . بازیکنان و الان خدا را شکر شرایط بازیکنان ما خوب است.

در مورد لوکادیا اگر رای سیاسی نباشد قطعا حکم به نفع ما خواهد بود
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «پرسپولیس پرونده مفتوح دارد؟» خاطرنشان کرد: ما فقط پرونده لوکادیا را داریم و اگر حکم به نفع تیم ما باشد برای اولین بار این اتفاق می افتد. به نفع ما خواهد بود.

بازیکنان با نظر سرمربی جذب می شوند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «بازیکنان خارجی بی کیفیتی مثل پریرا با نظر چه کسی جذب شدند؟ بازیکن خارجی شاید در گذشته شرایط خوبی داشته باشد اما نمی تواند در فوتبال ما عملکرد خوبی داشته باشد. خیلی ها فکر نمی کردند لوکادیا در لیگ ما عملکرد خوبی داشته باشد و می گفتند چاق است اما بعد از آمدن او ، او خیلی خوب بازی کرد.

باشگاه عزت اللهی رضایت می دهد، با آن مذاکره می کنیم.
وی در پاسخ به اینکه باشگاه پرسپولیس مبلغ رضایت نامه عزت اللهی را پرداخت می کند، تصریح کرد: در مورد رضایت نامه باشگاهش بحثی نشده است و اگر باشگاه دانمارکی رضایت نامه او را بدهد، با او وارد مذاکره می شویم.

سقف قرارداد ما 15 میلیارد است و بیشتر از این نمی توانیم بدهیم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «درخواست اقتصادی آل کثیر چقدر بود که با پرسپولیس تمدید نکرد؟» گفت: تلاش کردیم به کاری که سال گذشته شروع کردیم ادامه دهیم و سقف قراردادها را تعیین کنیم. کنعانی زادگان که به تازگی به جمع ما پیوسته است، در این زمینه به او گفتیم شایستگی او زیاد است اما سقف قرارداد ما 15 میلیارد است و بیشتر از این نمی توانیم بدهیم. به آل کثیر هم گفتیم مبلغی که به او می دهیم 13، 14 میلیارد است و او بیشتر می خواهد و به او هم گفتیم به خانواده اش ظلم نکن و خودش تصمیم بگیرد. وحید امیری یکی از بی بدیل ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. امیری اگر در دقیقه 89 وارد زمین شود او را ناامید نمی کند چون قراردادش از قبل بود، ریالی هم به قراردادش اضافه نشده و او هم چیزی در این مورد نگفته است.

هوادار متمول فقط سربلندی پرسپولیس را می خواهد و خواسته دیگری ندارد
وی در پاسخ به اینکه هوادار متمول خارجی پرسپولیس هزینه زیادی کرده و در تصمیم گیری ها تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: به نظر شما چنین چیزی امکان پذیر است؟ جا دارد از او تشکر کنم این فرد بیش از 30 سال است که طرفدار پرسپولیس است. این هوادار کمک بیشتری به ساختار باشگاه کرده است. حدود 200 هزار یورو تجهیزات فیزیوتراپی برای ما خرید تا در مجموعه شهید کاظمی استفاده کنیم. او در ازای این خدمات فقط سربلندی پرسپولیس را می خواهد و خواسته دیگری ندارد. حالا به همه منتقدان بگویید 5 میلیارد وام بدهید، می بینید چند نفر این کار را می کنند؟

ما بازیکنان بزرگتر از پرسپولیسی ها در فوتبال ایران نداریم.
مدیرعامل باشگاه در پایان در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن بزرگ دیگری به این تیم می آید یا خیر، تاکید کرد: شاید یکی دو بازیکن بیایند اما باید بگویم که ما بازیکنان بزرگتر از کسانی که الان در پرسپولیس هستند در فوتبال نداریم. ایرانی. از بازیکنانی که در تیم بودند و رفتند تشکر می کنم. ما با همه آنها دوست هستیم و اینطور نیست که الان که از ما جدا شده اند هیچ رابطه ای نداریم. قرار است برای این بازیکنان مراسمی برگزار کنیم و از آنها تشکر ویژه ای داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=27438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.