افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
4

بهترین ایده 2024 برای عطرهای ماندگار با قیمت مناسب / دل همه را با این عطرها به دست آورید

  • کد خبر : 274251
بهترین ایده 2024 برای عطرهای ماندگار با قیمت مناسب / دل همه را با این عطرها به دست آورید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- عطرها گران هستند و بر کسی پوشیده نیست که امروزه برخی از گزینه های محبوب بیش از 400 دلار قیمت دارند، اما این بدان معنا نیست که گزینه های خوب با قیمت مناسب در بازار وجود ندارد. بسیاری از مواردی که عطر را گران می‌کند […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- عطرها گران هستند و بر کسی پوشیده نیست که امروزه برخی از گزینه های محبوب بیش از 400 دلار قیمت دارند، اما این بدان معنا نیست که گزینه های خوب با قیمت مناسب در بازار وجود ندارد. بسیاری از مواردی که عطر را گران می‌کند به برند مربوط می‌شود و لزوماً عملکرد آن نیست، بنابراین اگر عطر ارزان‌تری دریافت می‌کنید به این معنی نیست که کیفیت کمتری دارید.

ما اعتقاد راسخ داریم که بوی عالی نیازی به هزینه گزافی ندارد، به همین دلیل ما اینجا هستیم تا عطرهای مقرون به صرفه را به شما معرفی کنیم، به همین دلیل با بهترین عطرسازان مشورت کردیم و آزمایش های گسترده ای انجام دادیم تا عطرهایی که بیشترین تاثیر را دارند را پیدا کنیم. بر شما . به اشتراک بگذاریم

به طور کلی، بهترین عطر روشن است.

این یکی از اولین عطرهای مدرن پوست بود (رایحه های پوست با پوست هماهنگ می شوند تا رایحه طبیعی آن را تقویت کنند) و ما از زمان عرضه آن طرفداران پر و پا قرص آن بوده ایم. رایحه گل، مشک و گرما در کنار فلفل صورتی این عطر را برای همه سلیقه ها مناسب می کند. در حالی که آنها بوی کمی متفاوت روی پوست افراد دارند زیرا با مواد شیمیایی بدن ترکیب می شوند، این می تواند یک مزیت باشد زیرا آن را به عطری شخصی برای همه تبدیل می کند. این عطر را می توانید از فروشگاه های سفورا تهیه کنید. چیزی که ما در مورد این عطر دوست داریم این است که ترکیبی از رایحه های گرم، گلی و مشک دار است. با تمام لباس ها مناسب است، بسته بندی ظریفی دارد و در سه سایز مختلف موجود است. و چیزی که من در مورد این عطر دوست ندارم رایحه آن است که روی هر پوست بوی متفاوتی دارد.

بهترین عطر گلی ادو پرفیوم phlur missing person

این عطر یکی از پرطرفدارترین عطرهای خانواده بویایی فلور است. این عطر ترکیبی از گل‌ها، گل یاس متعادل با مشک و چوب‌های شیرین است، این عطر ملایم و برای همه مناسبت‌ها قابل پوشیدن است، اگرچه ممکن است برخی آن را ضعیف بدانند. ما بسته بندی را دوست داریم و اگر به دنبال عطر گلی هستید، این همان است. خیلی پر سر و صدا نیست، این انتخاب درستی است. نکته جالب در مورد این عطر گلی، رایحه شیرین مشکی است که با عملکرد و بسته بندی زیبا در طول روز ماندگاری خوبی دارد و چیزی که ما دوست نداریم این است که ممکن است برخی آن را ضعیف بدانند.

7c905eefc91b76071b1b556bd539ca92

بهترین رایحه وانیل وانیل خالص لاوانیلا

رایحه وانیل حسی گرم و آشنا را القا می کند. وانیل خالص در قلب این عطر قرار دارد، در حالی که نارگیل، گریپ فروت و اسطوخودوس طراوت و نشاط کودکانه را به این عطر می بخشند. این بسیار وانیلی است، اما ما قدردانی می کنیم که آب نبات نیست. گرم می شود و به زیبایی روی پوست ماندگاری دارد و در طول روز به آرامی محو می شود. ما متوجه شدیم که کمی چسبنده روی پوست باقی می‌گذارد، بنابراین قبل از اسپری این را در نظر داشته باشید. اگر از طرفداران وانیل هستید، این عطر مورد علاقه شماست. چیزی که ما در مورد این عطر دوست داریم آشنا بودن و گرم بودن آن است. به علاوه، در تمام طول روز به طرز شگفت انگیزی دوام می آورد.

d60843f0f924e1dcd908540f0316b975

بهترین ادکلن برای استفاده روزمره توسط rosie jane rosie eau de parfum

داشتن عطری با رایحه تازه و مشکی برای همه ضروری است. این عطر برای شما مناسب است زمانی که سایر عطرهای پویا با شما صحبت نمی کنند یا زمانی که می خواهید به رختخواب بروید. این رایحه پوستی شاداب است که قابل توجه است اما تسلط بر آن نیست. ما متوجه شدیم که آن را کمی بر روی پوست و لباس باقی مانده است، اما ما آن را به دلیل عطر چشمگیر آن بخشیدیم. اگر به دنبال یک عطر ساده هستید، این عطر برای شما مناسب است. چیزی که ما در مورد این عطر دوست داریم، رایحه ساده آن است که برای تمام فصول مناسب است و در تمام طول روز ماندگاری دارد.

2d75b9f1e934d9fcbd78dc8c8ae7047f

بهترین عطر برای یک قرار عاشقانه زارا رز گورمند

در واقع این رایحه ای است که شما را صدا می کند و به شما احساس امنیت می دهد. وانیل، یاس و گل رز به لطف ترکیب رایحه های گل و گرما و ادویه ها، کیفیتی گرم و رمانتیک به آن بخشیده است. وقتی روی پوست مالیده می شود، عطر وانیل محو می شود و طعم تند آن باقی می ماند. این عطر به خوبی روی پوست می ماند و اثری از خود به جای نمی گذارد. همچنین بسته بندی با توجه به قیمت مناسب آن بسیار خوب است. چیزی که ما در مورد این عطر دوست داریم تعادل بین گلی و وانیلی، تند و معطر است. بطری عالی و عملکرد بالا، و چیزی که ما دوست نداریم این است که حرارت روی پوست پس از مدتی از بین می رود.

6a035108f12a39eaf3bd1d4151289bb8



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=274251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.