افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

اسمار: بازی با استقلال خوزستان همیشه در یادها می ماند/ همه چیز دست ماست و برای قهرمانی تلاش می کنیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 274144
اسمار: بازی با استقلال خوزستان همیشه در یادها می ماند/ همه چیز دست ماست و برای قهرمانی تلاش می کنیم – پرسپولیس نیوز

سرمربی پرسپولیس گفت: بازی امروز مقابل استقلال خوزستان همیشه در تاریخ لیگ برتر به یادگار خواهد ماند. اسمار لوس ویرا پس از پیروزی 4 بر 3 پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: فکر می کنم بازی امروز همیشه در تاریخ لیگ برتر به یادگار بماند. مسابقه‌ای که در آن 3-0 می‌بازید و در نهایت پیروز می‌شوید […]

سرمربی پرسپولیس گفت: بازی امروز مقابل استقلال خوزستان همیشه در تاریخ لیگ برتر به یادگار خواهد ماند.

اسمار لوس ویرا پس از پیروزی 4 بر 3 پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: فکر می کنم بازی امروز همیشه در تاریخ لیگ برتر به یادگار بماند. مسابقه‌ای که در آن 3-0 می‌بازید و در نهایت پیروز می‌شوید به ندرت و شاید هر 10 سال یکبار اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: در قسمت اول خیلی ناراحت بودیم. ما شیوه بازی استقلال خوزستان را می شناختیم اما آنها با توپ های هوایی ما را خیلی اذیت کردند و نیمه اول برای ما سخت بود. در رختکن همه اعضای تیم دور هم جمع شدند و بازیکنان تصمیم گرفتند به بازی برگردند. در نشست خبری قبلی هرگز قول پیروزی ندادیم، اما پرسپولیس را همیشه جنگنده و شجاع خواهید دید.

سرمربی پرسپولیس در خصوص بازی دراماتیک مقابل استقلال خوزستان و اینکه حالا قهرمانی در اختیار تیمش است، گفت: باید در تمام بازی های خود پیروز شویم. هفته های قبل هم گفتم باید منتظر اشتباه حریفمان باشیم. حالا همه چیز دست ماست و سعی می کنیم در بازی های بعدی پیروز شویم و قهرمان شویم.

عثمر در پاسخ به اینکه فشار هواداران در نیمه دوم چه تاثیری بر حریف برد تیمش داشت، خاطرنشان کرد: در نیمه اول هواداران بطری پرتاب کردند و در نیمه دوم از کار خود پشیمان شدند. در رختکن به بازیکنان گفتم ممکن است یک مسابقه با تاکتیک و تصمیم مربی مشخص نشود. وقتی قلبت را برای بازی بگذاری و هواداران کمک کنند، خیلی به تیم کمک خواهد کرد. در ایران خیلی سخت است، چون وقتی تیمی با 2 یا 3 گل می برد، خیلی نزدیک بازی می کند و نمی تواند به آنها گل بزند، اما با کمک هواداران توانستیم بازی را برگردانیم.

عثمر تصریح کرد: می خواهم ضرب المثلی را از دوستان و برادران آرژانتینی مان نقل کنم. میگن جایی که با پا نمیتونی بهش برسی دلت میبره اونجا. امروز برای ما هم همینطور بود.

عثمر در پاسخ به اینکه پرسپولیس در نیمه دوم چه کرد، گفت: در نیمه دوم سعی کردیم جلوتر بازی کنیم. خدابندلو و امیری خیلی خوب با توپ حرکت کردند، تاکتیک را عوض کردیم و توانستیم برنده شویم.

وی در خصوص ناراحتی خود از شعارهای هواداران علیه بازیکنان گفت: به هواداران حق می دهم ناراحت باشند، ما هم در زمین ناراحت بودیم. ناراحتی او احتمالاً به این دلیل است که او خارج از زمین است و نمی تواند کاری انجام دهد. در رختکن روحیه بازیکنان را بالا بردیم و تغییرات تاکتیکی انجام دادیم، باید تهاجمی‌تر بازی می‌کردیم و خدا را شکر توانستیم رو به جلو بازی کنیم، بازی را برگردانیم و پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مصدومیت علیرضا بیرانوند و کتمان این مشکل اظهار کرد: شاید وقتی دروازه بان گل می زند در این مورد صحبت می کنند اما اگر یادتان باشد بازی مقابل هواداران علیرضا بیرانوند دلیل پیروزی تیم ما بود و کمک کرد. زیاد. شاید او 100 درصد مثل قبل نباشد، اما آماده بازی است و دوست دارد به تیم کمک کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)