افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

توطئه وحشتناک جنایتکار معروف به “کماندو” در مشهد + عکس و جزئیات

  • کد خبر : 274061
توطئه وحشتناک جنایتکار معروف به “کماندو” در مشهد + عکس و جزئیات

به گزارش رکنا: ماموران کلانتری شفای مشهد که مدتی است با بهره گیری از تجربیات و دستورات ویژه سردار سرتیپ دوم احمد گردانی (جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی) رصد اطلاعاتی را برای رصد و شناسایی افراد حرفه ای آغاز کرده اند. . تبهکاران با استفاده از منابع و مطلعین محلی به اطلاعاتی دست یافتند که […]

به گزارش رکنا: ماموران کلانتری شفای مشهد که مدتی است با بهره گیری از تجربیات و دستورات ویژه سردار سرتیپ دوم احمد گردانی (جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی) رصد اطلاعاتی را برای رصد و شناسایی افراد حرفه ای آغاز کرده اند. . تبهکاران با استفاده از منابع و مطلعین محلی به اطلاعاتی دست یافتند که زنی با سابقه معروف به “تکاور” قصد دارد اموال مسروقه را از منزل برادرش در خیابان 65 توس به مکان دیگری منتقل کند.

با انتشار این خبر مهم، بلافاصله گروهی از مأموران مجرب بازپرسی به سرپرستی و نظارت مستقیم سرگرد احسان سخنبر (رئیس کلانتری شفا) به آدرس مذکور عزیمت و زوجی را با وسایل سرقتی دستگیر کردند. ازدواج موقت حدود 2 ماه

در عین حال بررسی‌های دقیق مأموران پلیس نشان می‌دهد که مرد جوان برادر قاچاقچی معروف به «کوماندو» تحت تعقیب نیروی انتظامی است. از این رو مأموران پلیس با لباس مبدل کارگری وارد عمل شده و با «اف اس» (کماندو) در خیابان کشاورز قرار ملاقات گذاشتند.

سپس تمامی اشیای مسروقه شامل یخچال، تلویزیون، دوچرخه، موتور سیکلت، جاروبرقی، بخاری گازی و برقی، 40 عدد لامپ هالوژن، چادر، دستگاه جوش، صنایع خودروسازی، فوم، مدارک شناسایی، کارت های بانکی و … را در یک دستگاه کامیون بارگیری کردند . . و به سمت خیابان کشاورز حرکت کرد.

چیزی نگذشت که قاچاقچی 30 ساله با خودروی پراید با پلاک مخدوش وارد شد و در کمین پلیس افتاد. این قاچاقچی معروف به “کماندو” هنوز از خودرو پیاده نشده بود که ماموران پلیس مخفی او را محاصره کردند و در حالی که مشخص شد این زن جوان باردار است حلقه های قانون را روی دستانش قرار دادند. در بازرسی از خودرو پراید یک دستگاه لپ تاپ، یک قالیچه و یک میز گاز نیز کشف و ضبط شد.

گزارش می شود: با انتقال 3 متهم این پرونده به مقر پلیس، تحقیقات و بازجویی های تخصصی از آنها در اداره کارآگاهی کلانتری آغاز و مشخص شد «کوماندو» به 25 سال حبس تعزیری محکوم شده است. . زندان برای حمل یک کیلوگرم مواد مخدر صنعتی 3 سال پیش. شوهر او نیز به همین اتهام 15 سال حبس دارد اما با سوء استفاده از مرخصی دوران بارداری به مسیر جنایت بازگشته است.

همچنین بررسی ها نشان داد که 3 برادر وی نیز به اتهام مواد مخدر در زندان به سر می برند.

با کسب این اطلاعات و صدور دستورات قضایی توسط قاضی رشادتی (قاضی شعبه 610 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد)، بازجویی از این متهم حرفه ای برای شناسایی سارقان و مال باختگان ادامه یافت که ناگهان درد زایمان به … تکاور» و پلیس بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند و او را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد بردند، اما پس از به دنیا آمدن فرزند پسر و انتقال به بهداری، نقشه وحشتناکی برای فرار از بیمارستان کشید.

وی که موفق شده بود به یک دستگاه تلفن همراه دسترسی پیدا کند، با چند نفر از دوستانش تماس گرفت و از آنها خواست مقداری شیرینی مسموم کنند و وقتی با یک جعبه شیرینی برای ملاقات عمومی به بیمارستان می روند، شیرینی های آلوده را به پلیس تحویل می دهند. افسر باید حواسش به پلیسی مثل اون باشه که بیهوش بشه و بتونه از بیمارستان فرار کنه و بچه یک روزش رو رها کنه، اما این توطئه رو زیر پتو برای یکی از دوستانش اون طرف خط پیامک می کرد. شفا یکی از ماموران مخفی کلانتری با آگاهی از موضوع بلافاصله رئیس کلانتری را در جریان قرار داد.

بدین ترتیب نیروهای نگهبان متهم شروع به درگیری کردند و با انتقال وی به اتاق شخصی، لایه های امنیتی را نیز افزایش دادند و به این ترتیب طرح وحشتناک فرار از بیمارستان ناکام ماند.

بررسی های تخصصی پلیس در خصوص پرونده اجناس سرقتی نیز حاکی از آن بود که سارقان در مناطق احمدآباد، هاشمیه و صدف وارد منازل شده اند، اما برخی از اجناس مکشوفه نیز حاکی از آن است که برخی از باغ های ویلا در اطراف مشهد نیز مورد هجوم سارقان قرار گرفته و «کماندو» اقدام به خرید سرقتی کرده است. به همین منظور تحقیقات در بازپرسی پلیس آگاهی برای ریشه یابی جرایم احتمالی “تکاور” با راهنمایی مقام قضایی و توسط ستوان غلامی (افسر پرونده) ادامه دارد.

سیدهلیل سجادپور / خراسان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=274061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.