افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

شانس بقای آبادانی ها کم شد/ برد شمس آذر در دقیقه 90 از دست رفت.

  • کد خبر : 273986
شانس بقای آبادانی ها کم شد/ برد شمس آذر در دقیقه 90 از دست رفت.

آفتاب نیوز: تیم های صنعت نفت آبادان و شمس آذر قزوین در چارچوب بیست و هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های جام خلیج فارس از ساعت 19:45 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند. این دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید. . امیر عرب براقی با کمک علیرضا مرادی و […]

آفتاب نیوز:

تیم های صنعت نفت آبادان و شمس آذر قزوین در چارچوب بیست و هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های جام خلیج فارس از ساعت 19:45 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند. این دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید. .

امیر عرب براقی با کمک علیرضا مرادی و علی اکبر نوری قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

نبرد امشب در ورزشگاه تختی آبادان یک مسابقه حیاتی برای صنعت نفت بود. انتهای جدول برای جلوگیری از سقوط به تمام امتیازات سه بازی نیاز داشت و هر گونه لغزشی می توانست قبل از هفته آخر باعث سقوط آنها شود. از سوی دیگر شمس آذر که در اولین حضور خود در لیگ برتر نتایجی فراتر از انتظار کسب کرده بود با دو برد و یک تساوی در 3 بازی اخیر روند خوبی را تجربه می کرد تا کار زردپوشان آبادان را در این دیدار سخت کند. از این شب بازی برای کسب سه امتیاز مسابقه

این دیدار با شگفتی نفت آبادان آغاز شد و فراز امامعلی توانست در دقیقه 4 دروازه صنعت نفت را باز کند و شمس آذر در آبادان یک بر صفر پیش بیفتد. شاگردان فراز کمالوند تلاش کردند تا گل خورده را پس بگیرند و در دقیقه 7 به لطف میشم تهیدست بازی را به تساوی کشانند.

اما در ادامه شمس آذر توانست گلزنی کند و در دقیقه 13 محمد پاپی برای دومین بار دروازه صنعت نفت را گشود و نتیجه را 2-1 به سود شاگردان سعید زاغی کرد.

تلاش صنعت نفت برای مساوی شدن این دیدار بی نتیجه ماند و نیمه اول با برتری 2-1 شمس آذر به پایان رسید.

نیمه دوم با فوتبال رو به جلوتر صنعت نفت آغاز شد تا این تیم زنده بماند و با این نتیجه در یک قدمی سقوط شانس ماندن در چند هفته اخیر را دارد. در نهایت حملات صنعت نفت در دقیقه 2+90 به گل رسید تا بازی مساوی شود.

در نهایت صنعت نفت و شمس آذر با تساوی 2 بر 2 به توافق رسیدند تا امتیازات را در ورزشگاه تختی تقسیم کنند.

صنعت نفت با این تساوی 21 امتیازی در رده آخر قرار گرفت و تنها معجزه می تواند این تیم را در 2 هفته باقی مانده در لیگ برتر حفظ کند. شمس آذر با 39 امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت.

ترکیب اساسی صنعت نفت آبادان:

پیام پارسا، میشم تهیدست، عرفان گرمی، مصطفی نایج پور، طالب ریکانی، فرزین تصهگیری، رحیم آلبوغبیش، حسین سنگگیر، حسین شنانی، بوبکر طرولی و علی یوسف.

مربی: نادر کمالوند

ترکیب اولیه شمس آذر قزوین:

علیرضا جعفرپور، محسن تکانی، هومان ربیع زاده، مهدی محمدی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، سجاد جعفری، امیرمحمد نسایی، محمد پاپی و فراز امامعلی.

مربی: سعید زهی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=273986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.