افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
6

NFLPA به اختلاف در تعلیق‌های Watson، Roethlisberger اشاره کرد

  • کد خبر : 2739
NFLPA به اختلاف در تعلیق‌های Watson، Roethlisberger اشاره کرد

اتحادیه بازیکنان آماده بود تا نحوه رسیدگی لیگ به پرونده واتسون را با بن روتلیسبرگر سال‌ها قبل مقایسه کند. یادداشت ویراستار: این داستان حاوی روایت هایی از تجاوز جنسی است. اگر شما یا شخصی که می شناسید بازمانده تجاوز جنسی است، با خط تلفن ملی تجاوز جنسی به شماره 1-800-656-4673 یا در https://www.rainn.org. دشان واتسوناو […]



اتحادیه بازیکنان آماده بود تا نحوه رسیدگی لیگ به پرونده واتسون را با بن روتلیسبرگر سال‌ها قبل مقایسه کند.

یادداشت ویراستار: این داستان حاوی روایت هایی از تجاوز جنسی است. اگر شما یا شخصی که می شناسید بازمانده تجاوز جنسی است، با خط تلفن ملی تجاوز جنسی به شماره 1-800-656-4673 یا در https://www.rainn.org.

دشان واتسوناو از 11 بازی محرومیت خود به دلیل نقض خط مشی رفتار شخصی NFL در جایی که حرفه NFL او در هیوستون شروع شد، بازگشته است. با این حال، این بار او انجام خواهد دادقهوه ای هاپیراهن در اولین بازی فصل عادی خود در 700 روز به دلیل وجود مشکلات حقوقی خارج از زمین.

این بازیکن در بیش از دوجین پرونده قضایی به آزار و اذیت جنسی متهم شده است که به مارس 2021 بازمی گردد، و اگرچه اکثر آنها حل و فصل شده اند، دو پرونده همچنان فعال است. در نامه ای که توسط Sports Illustrated از طرف NFLPA به پیتر هاروی، افسر استیناف NFL فرستاده شد، چند روز پس از اینکه داور مستقل Sue L. Robinson به تصمیم اولیه انضباطی رسید، انجمن بازیکنان پرونده واتسون را در کنار پرونده بن روتلیسبرگر قرار داد. اگر پرونده واتسون به پایان می رسید، اتحادیه آماده بود تا رفتار لیگ را با “یک کوارتربک ستاره سفید و یک کوارتربک ستاره سیاه” در کنار هم قرار دهد.

مدافع سابق استیلرز در سال 2009 و 10 با دو اتهام تجاوز جنسی روبرو شد. شکایت جولای 2009 در نهایت در ژانویه 2012 حل و فصل شد و فرد حادثه دوم نمی خواست دادستان منطقه تحت پیگرد قانونی قرار گیرد. اما دادستان منطقه در حال بررسی این پرونده است اعلام کرد در آوریل 2010، “من همچنان همان نتیجه را اعلام می کنم. ما بر اساس شواهد موجود در اینجا، شواهد کافی برای پیگرد قانونی نداریم.»

Roethlisberger در ابتدا به دلیل نقض خط مشی رفتار شخصی لیگ از شش بازی محروم شد. با این حال، مجازات در نهایت به چهار بازی کاهش یافت. مدافع این تیم این اتهامات را رد کرده بود و زنان با تحقیقات لیگ همکاری نکردند.

در همین حال، 28 زن به طور علنی حساب های مربوط به سوء رفتار جنسی توسط واتسون را به اشتراک گذاشتند و 10 نفر از آنها با تحقیقات لیگ همکاری کردند. در 26 شکایتی که از مارس 2021 تا اکتبر 22 تشکیل شده است، توصیفات از خودداری او از پوشاندن اندام تناسلی تا “لمس کردن” متغیر است. [a plaintiff] با آلت تناسلی خود و تلاش برای وادار کردن او به انجام رابطه جنسی دهانی با او.” آخرین شکایتی که کمتر از دو ماه پس از توافق NFL و NFLPA مبنی بر تعلیق واتسون برای ۱۱ بازی و جریمه ۵ میلیون دلاری توسط وکیل دیگری ارائه شد، می‌گوید که «واتسون حوله‌اش را برداشت و به او پیشنهاد داد که به او اجازه دهد «بالا برود». شاکی از داشتن رابطه جنسی با واتسون خودداری کرد، اما توانست او را تحت فشار قرار دهد تا با متهم رابطه جنسی دهانی داشته باشد.

راجر گودل، کمیسر NFL تا آنجا پیش رفت که رفتار واتسون را «وحشیانه» و «غارتگرانه» توصیف کرد. با این حال، رابینسون، که در ابتدا حکم به تعلیق واتسون برای شش بازی داد، به این نتیجه رسید که رفتار او “در دسته رفتار خشونت آمیز قرار نمی گیرد.” لیگ به درخواست او اعتراض کرد.

نامه انجمن بازیکنان عزم رابینسون در مورد رفتار خشونت آمیز در مقابل رفتار غیرخشونت آمیز برای واتسون را برجسته می کند و در عین حال تأکید می کند که چگونه روتلیسبرگر “به چندین رویداد ادعایی متهم شده است. خشن سوء رفتار جنسی.»

مشخص بود که NFLPA آماده بود تا به شدت از پرونده واتسون دفاع کند، که موظف است این کار را انجام دهد زیرا او به عنوان عضو اتحادیه حقوق می پردازد. قرارداد چانه زنی دسته جمعی 2020 قدرت زیادی را برای رسیدگی انضباطی در اختیار NFL گذاشت و این اولین موردی بود که روند جدید را طی کرد.

با این حال، سوءرفتار جنسی ادعایی واتسون ممکن است فراتر از 28 زنی باشد که علنی شده اند. مجله نیویورک تایمزجنی ورنتاس در ژوئن گزارش داد که چگونه این بازیکن با حداقل 66 زن در یک دوره 17 ماهه ماساژ داده است. اما وقتی از واتسون پرسیده شد که آیا این گزارش دقیق است، چند روز بعد گفت: «فکر نمی‌کنم، با توجه به آنچه که من و وکلایم پشت سر گذاشتیم.» علاوه بر این، Vrentas در همان تحقیق گزارش داد که یک اسپای هیوستون و تگزاسی‌ها عادت ماساژ او را «فعال» کردند، به‌ویژه اشاره کرد که تگزاسی‌ها توافق‌نامه‌ها و تسهیلات عدم افشای جلسات واتسون را فراهم کردند.

فرنچایز تگزاس بعداً پس از متهم شدن به فعال کردن رفتار او با 30 زن به توافق رسید.

براونز و تگزاس در ساعت 1 بعد از ظهر به وقت شرقی در هیوستون آغاز می شود.



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.