افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

فیلم سلنا گومز در جشنواره کن، امیلیا پرز درباره چیست؟ + بازیگران سینما

  • کد خبر : 273812
فیلم سلنا گومز در جشنواره کن، امیلیا پرز درباره چیست؟  + بازیگران سینما

به اسمارتک نیوز – امیلیا پرز یک فیلم کمدی و جنایی موزیکال اسپانیایی زبان به نویسندگی و کارگردانی ژاک اودیار است که در سال ۲۰۲۴ منتشر شد. زوئی سالدانا، سلنا گومز، کارلا سوفیا گاسکون در نقش اصلی و ادگار رامیرز در نقش مکمل. آهنگ های اصلی فیلم توسط خواننده فرانسوی کامیل ساخته شده است. این […]

به اسمارتک نیوز – امیلیا پرز یک فیلم کمدی و جنایی موزیکال اسپانیایی زبان به نویسندگی و کارگردانی ژاک اودیار است که در سال ۲۰۲۴ منتشر شد.

زوئی سالدانا، سلنا گومز، کارلا سوفیا گاسکون در نقش اصلی و ادگار رامیرز در نقش مکمل.

آهنگ های اصلی فیلم توسط خواننده فرانسوی کامیل ساخته شده است.

این فیلم برای رقابت برای نخل طلا و نخل طلا در هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن انتخاب شد که در 18 می 2024 برای اولین بار در آنجا اکران شد.

داستان فیلم امیلیا پرز

این فیلم که توسط ژاک اودیارد از رمان بوریس رازون اکوت اقتباس شده است، با زوئی سالدانا در نقش ریتا، وکیل مدافع جنایی با استعدادی که در حال سوختن است، دستمزد کمتری دریافت می‌کند و روحیه خوبی ندارد، آغاز می‌شود.

یک روز، او یک تماس تلفنی از یک غریبه دریافت می کند، که معلوم می شود یک شاهکار کارتل مکزیکی به نام Manitas del Monte (کارلا سوفیا گاسکون) است. مانیتاس یک درخواست مخفی و بسیار پرسود از ریتا دارد: به او کمک کند از زندگی خود – از جمله فرزندانش و همسرش جسی (سلنا گومز)) ناپدید شود و به دنبال جراحی تغییر جنسیت به زنی تبدیل شود که همیشه آرزویش را داشته است. و برای فرار از دست مقامات.

نقد و بررسی فیلم امیلیا پرز

فیلم “امیلیا پرز” ساخته ژاک اودیار معجزه ای است درست مثل رشد یک گل در میدان مین. داستان اپرا در مورد تغییر و رستگاری بعید یک جنایتکار خونسرد. ژاک اودیار با دریافت نخل طلا و شجاعت پرداختن به سومین فیلمش در فرهنگی دیگر، ما را به دنیای پدرسالارانه کارتل های مکزیکی می برد. جایی که ارباب مواد مخدر مانیتاس دل مونته می‌خواهد بیرون برود، اما نه به این دلیل که او دچار یک بحران وجودی است، بلکه به این دلیل که تصمیم گرفته است خود واقعی‌اش را در آغوش بگیرد… یک زن.

فیلم خیره کننده و بسیار بحث برانگیز اودیار کاملاً به کدهای تعیین شده توسط بنیاد LGBT پایبند نیست، با این حال «امیلیا پرز» به عنوان تصویری قدرتمند و سرکش از فردی که چندین کلیشه را به طور همزمان به چالش می کشد ظاهر می شود. این گواهی بر بازی درخشان کارلا سوفیا گاسکون (بازیگر نقش مانیتاس/امیلیا) و جسارت اودیارد در گنجاندن خردمندانه تجربه شخصی گاسکون در شخصیت اصلی است.

فیلمساز این ایده را از رمان Écoute نوشته بوریس رازون گرفته است، جایی که ماموریت شخصیت اصلی این است که تنها به یکی از سوالات متعدد مطرح شده درباره هویت پاسخ دهد. اما «امیلیا پرز» که بیشتر به زبان اسپانیایی است، اقتباسی نیست، بلکه تفسیری کاملا متفاوت از آن ایده عجیب است. فیلم می خواهد به این سوال پاسخ دهد که اگر مردی که نمونه کامل مردانگی سمی است به زن تبدیل شود چه اتفاقی می افتد؟ و نه مانند گریزلدا بلانکو (پادشاه کوکائین)، اما به گونه ای که هویت اصلی و شخصیت تهاجمی او را تحت الشعاع قرار دهد؟

منبع: variet.com

بازیگران فیلم امیلیا پرز

زوئی سالدانا در نقش ریتا مورو کاسترو

زوئی سالدانا بازیگر 45 ساله آمریکایی است که در چهار فیلم پرفروش (آواتار، آواتار: آخرین هواساز، انتقام جویان: جنگ بی نهایت و انتقام جویان: پایان بازی) بازی کرده است.

زویی-سالدانا

سلنا گومز در نقش جسی

سلناگوم ها

کارلا سوفیا گاسکون در نقش امیلیا پرز/خوان دل مونته

بازیگر اسپانیایی که چند سال پیش تغییر جنسیت داد و نام خود را از کارلوس به کارلا تغییر داد.

کارلا-سوفیا- گاسکن

ادگار رامیرز در نقش گوستاوو

ادگار رامیرز

مارک اوانیر در نقش دکتر واسرمن

مارک اوانیر

آدریانا پاز در نقش اپیفانیا

آدریانا-پاز




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=273812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.