افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

گرم ترین و خنک ترین شهرها کدامند؟ / بارندگی در این استان ها

  • کد خبر : 27357
گرم ترین و خنک ترین شهرها کدامند؟  / بارندگی در این استان ها

صادق ضیائیان درباره وضعیت جوی کشور گفت: طی 24 ساعت آینده در استان های ساحلی خزر و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده و روز شنبه (24 تیرماه) در ارتفاعات رگبار پراکنده و رعد و برق خواهد بود.البرز مرکزی. و شمال استان های آذربایجان شرقی، غرب و اردبیل پیش بینی می شود. وی افزود: در روزهای […]

صادق ضیائیان درباره وضعیت جوی کشور گفت: طی 24 ساعت آینده در استان های ساحلی خزر و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده و روز شنبه (24 تیرماه) در ارتفاعات رگبار پراکنده و رعد و برق خواهد بود.البرز مرکزی. و شمال استان های آذربایجان شرقی، غرب و اردبیل پیش بینی می شود.

وی افزود: در روزهای یکشنبه و دوشنبه (25 و 26 تیرماه) با نفوذ جریان های سرد از شمال و گذر موج های متوسط، رگبار و رگبار برق و وزش باد شدید موقتی در شمال کشور رخ می دهد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات هواشناسی، روز سه شنبه (۷ تیرماه) بارش ها در سواحل دریای خزر و شمال شرق ادامه دارد.

وی افزود: امروز (3 تیرماه) در نیمه شرقی کشور و در برخی نقاط استان های قم، مرکزی، اصفهان و جنوب تهران وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود.

ضیائیان گفت: دریای خزر در روزهای یکشنبه و دوشنبه مواج و شرق دریای عمان تا پنج روز آینده مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران آب و هوا درباره وضعیت جوی تهران در دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا شنبه (3 تیرماه) صاف و در بعدازظهر صاف تا نیمه ابری خواهد بود. ، وزش باد با احتمال وزش باد شدید و ابری افزایش می یابد دمای زمین حداقل 26 و حداکثر 39 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود و یکشنبه (4 تیرماه) در بعد از ظهر صاف تا نیمه ابری پیش بینی می شود. با حداقل دمای 23 درجه سانتیگراد و حداکثر دمای آن 38 درجه سانتیگراد.

ضیائیان در پایان گفت: امروز و فردا (23 و 24 تیرماه) اهواز با دمای 51 و 50 درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با دمای 14 و 13 درجه سانتیگراد خنکترین است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=27357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.