افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

محسن خلیلی: تیم های انتهایی به اندازه بهترین رقبا خطرناک هستند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 273467
محسن خلیلی: تیم های انتهایی به اندازه بهترین رقبا خطرناک هستند – پرسپولیس نیوز

کارشناس فوتبال ایران گفت: انگیزه تیم های آخر مثل اولی هاست چون چیزی برای از دست دادن ندارند. محسن خلیلی با اشاره به این دیدار گفت: بخشی از فوتبال وجود دارد که نقطه عطفی ندارد. اکنون سه هفته تا پایان فصل باقی مانده است و هر تیمی که اشتباه کند باید پشیمان شود. وی با […]

کارشناس فوتبال ایران گفت: انگیزه تیم های آخر مثل اولی هاست چون چیزی برای از دست دادن ندارند.

محسن خلیلی با اشاره به این دیدار گفت: بخشی از فوتبال وجود دارد که نقطه عطفی ندارد. اکنون سه هفته تا پایان فصل باقی مانده است و هر تیمی که اشتباه کند باید پشیمان شود.

وی با اشاره به شرایط متفاوت پرسپولیس و استقلال خوزستان در دو طرف جدول، تاکید کرد: استقلال خوزستان قطعا برای کسب امتیاز به میدان می رود اما بعید می دانم بخواهند بازی نزدیکی انجام دهند چرا که پرسپولیس از هر کدام استفاده خواهد کرد. و هر یک از مهره های هجومی آن. بنابراین استقلال خوزستان با توجه به خریدهایی که در نیم فصل انجام داد، روی ضدحملات و پاس های عمقی تمرکز خواهد کرد.

خلیل افزود: ضعیف ها به اندازه تیم های رقیب در بالای جدول خطرناک هستند. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام وجود بازی می کنند. فکر می کنم یکی از سخت ترین بازی های پرسپولیس فرا رسیده است.

وی که ماجرای آقای گلی در پرسپولیس را دارد، درباره تاثیر پاس ندادن بازیکنان در خط حمله مانند اتفاقی که برای آرونوف و آل کثیر در دقایق بازی این تیم با هواداران افتاد، گفت: یک مهاجم. همیشه جاه طلب و خودخواه است و این خودخواهی منفی نیست بلکه در ذات یک مهاجم ششدانگ است. اگر مهاجم معتقد است که بهترین گزینه برای ضربه آخر است، باید همین کار را انجام دهد، اما طبیعی است که حداکثر همکاری را بین خود داشته باشند تا بازی بدون توپ روی رقیب تاثیر بگذارد.

خلیل در پایان خاطرنشان کرد: اگر پرسپولیس فقط روی خودش تمرکز کند مطمئنا به جام قهرمانی که شایسته آن است می رسد. هر حاشیه ای می تواند این تیم را نابود کند. البته با شناخت بازیکنان تیم فعلی، مطمئنم آنها اجازه چنین چیزی را نخواهند داد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)