افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

اولین خطبه جایگزین آل هاشم در نماز جمعه تبریز/ امام جمعه شیراز: در انتخابات ریاست جمهوری آینده انتخاب خوبی داشته باشید.

  • کد خبر : 273435
اولین خطبه جایگزین آل هاشم در نماز جمعه تبریز/ امام جمعه شیراز: در انتخابات ریاست جمهوری آینده انتخاب خوبی داشته باشید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز گفت: اگر شهدا نبودند جامعه اسلامی ایجاد نمی شد و اقتدار مستمر انقلاب اسلامی است. دولت ایران نیز در سایه دفاع شهدای این نظام بوده است». به گزارش ایسنا، وی با اشاره به حادثه دلخراش بالگرد حامل رئیس […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز گفت: اگر شهدا نبودند جامعه اسلامی ایجاد نمی شد و اقتدار مستمر انقلاب اسلامی است. دولت ایران نیز در سایه دفاع شهدای این نظام بوده است».

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به حادثه دلخراش بالگرد حامل رئیس جمهور ادامه داد: سانحه ناگوار بالگرد حامل رئیس جمهور همه مردم ایران به ویژه آذربایجان شرقی را ناراحت کرده است.

وی افزود: شهادت آیت الله رئیسی نشان داد که ایشان تا آخرین نفس به عهد خود وفا کردند و ملت شریف ایران نیز وداع باشکوهی با رهبر محروم کردند.

سرپرست امام جمعه تبریز بیان کرد: آیت الله رئیسی هیچ خستگی نمی دانست و نیش و تمسخر ایشان را از خدمت به مردم باز نمی داشت. وی در این سه سال خدمت بیش از 50 بازدید استانی داشته است.

وی درباره شهید آیت الله آل هاشم گفت: امام جمعه تبریز سیدی عزیز که در دل همه جای داشت، پدر معنوی این استان بود و با همه به زبان خودشان صحبت می کرد.

مطهری اصل خاطرنشان کرد: شهید آل هاشم تمام فضایل یک شخصیت را داشت.

وی تاکید کرد: شهادت این عزیزان را به همه مردم شریف ایران، خانواده و بستگان این شهدا تسلیت می گویم و امیدوارم جایگاه ابدی آنها بهشت ​​ابدی باشد.

سرپرست امام جمعه تبریز تصریح کرد: هدف از خلقت انسان پیمودن راه بندگی خداوند است، خداوند در قرآن دستور تشکیل حکومت بر اساس اسلام را داده است.

وی بیان کرد: از تمامی دستگاه های دولتی استان که در برگزاری باشکوه ترین مراسم تشییع شهدا تلاش کرده اند تشکر و قدردانی می کنم.

همه ما باید راه شهدای خدمت را ادامه دهیم.

آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه شیراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و سایر شهدا افزود: رهبر معظم انقلاب در آغاز این ضایعه دردناک به عنوان ناخدای کشتی انقلاب اسلامی تسلیت گفتند. در مسیر امت اسلامی بوده و هیچ وقفه ای در کشور ایجاد نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: تحقق این وعده از سوی رهبر معظم انقلاب دو جهت دارد، یکی این که ملت بزرگ مثل همیشه از کار انقلاب، اسلام، نظام اسلامی، اهداف رهبری و اهداف نظام و وظیفه ملت در انجام آن را به خوبی انجام می دهد.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: امروز در اولین نماز جمعه بعد از شهادت آیت الله رئیسی می خواهیم در محضر رهبر معظم انقلاب بگوییم پیام این تشییع همان بود که فرمودید و ما به عنوان نماینده کل ملت، اجازه دهید امروز با صدای بلند به توافق برسیم. ما پایبند به عهد خود هستیم که تا آخر عمر از اهداف نظام جمهوری اسلامی برای هر آنچه دینی و الهی و ماست دفاع کنیم. وظیفه انقلابی

آیت الله دژکام گفت: یکی دیگر از ارکان این کار که باید شکل بگیرد این است که در این مدت کوتاه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری همه خدمتگزاران دولت اعم از مدیران، مسئولان و همه مسئولان و سایر مجموعه های نظام مانند قوه قضائیه و شورای اسلامی باید راه رئیس جمهور شهید را برای رسیدن به اهداف آینده محکم ادامه دهند.

وی ادامه داد: مدیران باید مانند رئیس جمهور که در حین خدمت به شهادت رسید محکم بایستند و کار نیمه تمام مانده روی زمین را تمام کنند.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: اکنون زمان شکوه و شکایت نیست، کشور پس از شهادت رئیس جمهور به اندازه کافی آسیب دیده است و ما باید اختلافات و گلایه های خود را کنار بگذاریم و جلو برویم. . با هم در این مسیر.”

آیت الله دژکام افزود: دست در دست هم این راه را ادامه خواهیم داد و دعا می کنیم که خداوند به قلب همه مردم الهام کند تا در انتخابات ریاست جمهوری آینده تصمیم خوبی بگیرند و گزینه قوی و توانمندی برای ادامه راه خدمت انتخاب شود. .

وی گفت: امیدواریم با رهبری رئیس جمهور مقتدر که ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد، بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم.

اولین خطبه جایگزین آل هاشم در نماز جمعه تبریز/ امام جمعه شیراز: در انتخابات ریاست جمهوری آینده انتخاب خوبی داشته باشید.

شهادت «آیت الله رئیسی» بسیاری از کسانی را که در طول خدمت ایشان خوابیده بودند، بیدار کرد

آیت الله رسول فلاحتی در نماز جمعه این هفته رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و سالروز فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر به دستان توانمند رزمندگان اسلام در تاریخ ایران بوده است. این روز به عنوان روز ایثار و مقاومت شناخته شده است.»

به نقل از مهر، آیت الله فلاحتی نام ربع خرداد را مقاومت و پایداری برشمرد و گفت: دولت های استکباری غرب و آمریکا تا پیروزی انقلاب اسلامی، ظلم و ستم ایران را در مشت خود نگه داشتند. اقتصاد، سرنوشت سیاسی و فرهنگی ایران را رقم می زدند، اما پس از رویارویی با انقلاب اسلامی، مقاومت و استقلال ایرانیان از استعمار ایران ناامید شد و توطئه ها علیه ایران اسلامی آغاز شد، اما ملت بصیر و همیشه حاضر مردم. . در این صحنه ها نقشه های شوم خود را علیه ملت ایران خنثی کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به آغاز به کار قانونگذاری جدید از 17 خرداد گفت: امیدواریم در قوه مقننه جدید بسیاری از افرادی که با روحیه ای جدید وارد شده اند پیشنهاد بدهند گره ها را بر اساس اصول باز کنند و خدمت را در نظر بگیرند. ملت ایران اسلامی اولویت اصلی آن است.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه عزت شهدا از منظر توحید دارای برکات زیادی است هر چند از دست دادن آنها برای جامعه ضرر دارد، افزود: برای شهید رئیسی صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت خداوند است. ، بیش از همه در اولویت قرار گرفت. از این رو دلخوری ها و ناسپاسی های او و تمسخر برخی از افراد شرور او را از تلاش شبانه روزی برای اصلاح باز نداشت.

فلاحتی با بیان اینکه شهید بهشتی برای ملت ما مثل یک ملت بود، بنابراین باید گفت که شهید رئیسی هم ملتی برای ملت ایران اسلامی بود، گفت: سادگی خانه مادر شهید رئیسی را ببینید دلیل بر این است بینش توحیدی این شهید والامقام، پس باید تاکید کرد که او ملتی برای ملت ماست.

وی پس از تاکید بر اینکه ایمان و عمل خیر موجب محبوبیت دل ها می شود، تصریح کرد: فعالیت های شهید رئیسی در دو سال و ده ماه فعالیت های موثر و زیربنایی بود که در دوره های مختلف انجام نشده بود.

به گفته فلاحتی، شهید رئیسی از رهبران مجاهد و مردمی خادم الرضا(ع) بود و عمری شهید و ایثارگر، عزیز و خستگی ناپذیر برای ملت ایران، انقلاب و اسلام داشت و خستگی ناپذیر بود. و خداوند نیز آن را برگزید.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شهید رئیسی در دورانی که ایران به دلیل ایجاد حفره های گذشته در شرایط سختی قرار داشت مسئولیت پذیرفت افزود: شهادت شهید رئیسی خفته های زیادی را در مسیر خدمت و به سوی خدمت رسانی بیدار کرد. ملت ها و دولت ها، سازمان های بین المللی واکنش نشان دادند و سناریویی بی نظیر در تاریخ ایران رقم زد.

وی با اشاره به ارائه موشک اس 5 توسط حزب الله گفت: اساس رژیم منفور صهیونیستی پس از غزه، نسل کشی در لبنان بود و با ارائه موشک اس 5 پاسخ مناسبی به آنها داده شده است.

به گفته فلاحتی، اگرچه رژیم منفور صهیونیستی در صدد ایجاد التهاب در لبنان است و نتانیاهو در مصاحبه ای اعلام کرد که لبنان را به عصر حجر برمی گردانند، اما این افشاگری پاسخی قطعی به این رژیم کودک کش است و در صورت ایجاد یک اقدام اشتباه، پاسخ قاطعی از طرف حزب الله لبنان دریافت خواهد کرد.

27215

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=273435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.