افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

ادامه حملات وحشیانه هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی به غزه – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 273234
ادامه حملات وحشیانه هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی به غزه – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رژیم صهیونیستی در دویست و سی و یکمین روز از جنگ غزه به حملات خود در مناطق مختلف غزه ادامه داد و از زمین و هوا به سمت این سنگر شلیک کرد که در نتیجه چندین شهید به شهادت رسید. و تعدادی دیگر مجروح شدند. رژیم صهیونیستی […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رژیم صهیونیستی در دویست و سی و یکمین روز از جنگ غزه به حملات خود در مناطق مختلف غزه ادامه داد و از زمین و هوا به سمت این سنگر شلیک کرد که در نتیجه چندین شهید به شهادت رسید. و تعدادی دیگر مجروح شدند.

رژیم صهیونیستی جنایت جدیدی را علیه آوارگان در شهر دیرالبلاح در مرکز غزه مرتکب شد. در جریان گلوله باران آپارتمان مسکونی خانواده ایوبی در خیابان المعمل در منطقه الدرج شهر غزه پنج نفر شهید شدند.

منابع فلسطینی از ادامه آتش سوزی وحشتناکی که همزمان با حملات هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیه در شمال غزه آغاز شد، خبر دادند.

پهپادهای رژیم صهیونیستی همچنین خیابان هشتم در جنوب شهر غزه و محوطه مسجدی در این شهر را هدف قرار دادند. همچنین در جریان بمباران منطقه الشعبیه در شهر غزه 10 نفر شهید شدند.

این در حالی است که روز گذشته وزارت بهداشت غزه اعلام کرد رژیم صهیونیستی 9 جنایت جدید در مناطق مختلف نوار غزه مرتکب شد که در نتیجه آن 91 نفر شهید و 21 نفر دیگر زخمی شدند.

این وزارتخانه تعداد شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به منطقه نوار غزه از 7 تا 15 اکتبر را 35 هزار و 800 نفر اعلام کرد. وزارت بهداشت غزه نیز آخرین آمار مجروحان این جنایات را 80011 نفر اعلام کرد.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که اجساد تعدادی از شهدا در زیر آوار و برخی دیگر در حاشیه جاده رها شده است که به دلیل تجاوزات مداوم صهیونیست ها، سازمان های امدادی قادر به انتقال آنها نیستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=273234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.