افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

بی توجهی به توانایی ماساژ درمانی در ایران / تدوین دوره آموزشی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 273170
بی توجهی به توانایی ماساژ درمانی در ایران / تدوین دوره آموزشی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین رضایی زاده گفت: در خصوص ماساژ اگرچه یکی از موضوعات مهم مرتبط با سلامت جامعه است، اما تاکنون به دلایل مختلف سیاست مشخصی تدوین نشده است و متأسفانه این توانایی انجام شده است. در کشور ما نادیده گرفته شده است. در صورتی که می توان از این خدمت که ایران […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین رضایی زاده گفت: در خصوص ماساژ اگرچه یکی از موضوعات مهم مرتبط با سلامت جامعه است، اما تاکنون به دلایل مختلف سیاست مشخصی تدوین نشده است و متأسفانه این توانایی انجام شده است. در کشور ما نادیده گرفته شده است. در صورتی که می توان از این خدمت که ایران در آن صاحب سبک است برای ارتقای سطح سلامت و کارآفرینی جامعه استفاده کرد.

وی افزود: در چین به عنوان یکی از کشورهایی که در این زمینه فعالیت گسترده ای دارد، انواع ماساژ از خدمات مختصر و سرپایی گرفته تا خدمات تخصصی و تخصصی در ابعاد و اشکال مختلف تکنیک های ماساژ برای ایجاد روحیه خوب در جامعه. پوشیدن. در کشور ما این ظرفیت باید مدیریت، هدایت و تحت نظارت کافی باشد تا افراد جامعه به نحو مطلوب از این خدمت بهره مند شوند.

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه در وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران موضوع ساماندهی ماساژ و توسعه منطقی آن در هماهنگی با قوانین آن به عنوان یک ضرورت در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: از آنجایی که اولین گام در این مسیر آموزش، دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت به عنوان دفتر سیاستگذاری در حوزه خدمات طب ایرانی و مکمل در کشور با هماهنگی معاونت درمان ریاست جمهوری است. وزارت مربوطه تصمیم به برگزاری دوره آموزشی برای ماساژورها و آبگرم که برنامه تحصیلی به تایید انجمن علمی طب سنتی ایران رسیده و اجرا شده است. در این راستا تفاهم نامه ای بین انجمن علمی طب سنتی ایران و مرکز رشد طب سنتی و فناوری دارویی و فرآورده های طبیعی دانشگاه علوم پزشکی تهران منعقد شد.کود) گرفتار شود.

رضایی زاده افزود: این دوره به زودی به عنوان تنها دوره رسمی مورد تایید وزارت بهداشت اعلام می شود و مراکزی که این خدمات را در حوزه سلامت ارائه می دهند، برای ادامه فعالیت موظف به گذراندن این دوره در یک برنامه تدریجی هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=273170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.