افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

توصیه امام جمعه بیرجند به مردم برای انتخاب رئیس جمهور آینده

  • کد خبر : 272992
توصیه امام جمعه بیرجند به مردم برای انتخاب رئیس جمهور آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام مختاری بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم شهادت بنیادین آیت الله رئیسی و یارانش در حسینیه جماران، اظهار داشت: امروز در غزه چهره واقعی تفکر مادی که محصول فساد است، تبدیل شده است. به خوبی آشکار شد.” او با دستان خالی دو و نیم هزار سال استبداد داخلی و […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام مختاری بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم شهادت بنیادین آیت الله رئیسی و یارانش در حسینیه جماران، اظهار داشت: امروز در غزه چهره واقعی تفکر مادی که محصول فساد است، تبدیل شده است. به خوبی آشکار شد.” او با دستان خالی دو و نیم هزار سال استبداد داخلی و استکبار خارجی در ایران پیروز شد و جمهوری اسلامی ایران با 98.2 درصد آرای مردم در ایران تأسیس شد.

به گزارش تسنیم، وی خاطرنشان کرد: در 10 سال اول انقلاب ریاست جمهوری منصب ولی فقیه و شهید رجایی را داشتیم اما نخست وزیری در آن زمان همه کاره بود و نخست وزیران شهید رجایی و باهنر بودند. نیز کوتاه مدت

سرپرست امام جمعه بیرجند تصریح کرد: با شکل گیری جریان انحرافی در کشور بین حاکمان و مردم فاصله ایجاد شد و همین موضوع باعث ناامیدی مردم شد و اعتدال آمریکایی در کشور ترویج شد.

مختاری گفت: هنر آیت الله رئیسی ارائه الگوی حکومت اسلامی برای اولین بار در ایران بود. آیت الله رئیسی معتقد بود باید بنده خدا باشد نه رمز خدا و به سنت های الهی اعتقاد داشت.

وی خاطرنشان کرد: دنیا ارکستری نیست که آن طور که آمریکا گفته است بنوازیم، بلکه باید ایمان خود را برای مقابله با دشمن تقویت کنیم.

سرپرست امام جمعه تاکید کرد: هشت سال در برجام سپری شد که نتیجه ای برای ما نداشت، چرا که دنیا جنگلی شده است که جز حرف قدرت گوش نمی دهد.

وی در ادامه گفت: آیت الله رئیسی رئیس استان بود و با دشمنان قاطعانه و با مردم با مهربانی رفتار می کرد.

مختاری با بیان اینکه «جنگ واقعی امروز ما یک جنگ اقتصادی است»، تاکید کرد: شهادت آیت الله رئیسی مصیبت بزرگی بود، اما باید خونسردی خود را حفظ کنیم و بدانیم که اندیشه شریف ما وابسته به یک نفر نیست و فرهنگ اسلامی این قدرت را دارد که از ما محافظت کن شما می توانید خود را از بدترین شرایط نجات دهید.

وی خاطرنشان کرد: بسیجی عنوان رایج و ایران پر از بسیجی است و باید با دانستن وظایف فردی و اجتماعی خود به خوبی از حضور دشمن در انتخابات ریاست جمهوری در 50 روز آینده جلوگیری کنیم.

امام جماعت موقت بیرجند با تاکید بر اینکه “کسی که می خواهد در جامعه امروز نقش آفرینی کند باید به صفات اسلامی آراسته شود.” وی گفت: مردم خراسان جنوبی دو بار آیت الله رئیسی را به ریاست جمهوری و مجلس خبرگان رهبری کردند و خداوند برای سومین بار ایشان را برگزید و با این کار باعث رسوایی دشمن و نقش بر آب شدن نقشه های ایشان در شرایط فعلی شد.

مختاری با بیان اینکه نمی توان مؤمن را از یک سوراخ دو بار گزید، تصریح کرد: مردم باید شبیه ترین فرد به آیت الله رئیسی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند.

27215

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=272992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.