افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

صاعقه برق برخی از مناطق قم را قطع کرد

  • کد خبر : 272990
صاعقه برق برخی از مناطق قم را قطع کرد

به گزارش رکنا، همزمان با بارش باران، اشعه دارای 2 پست برق در مرکز قم و مهدیه. قطع انرژی برخی از نقاط قم از جمله نیروگاه برق و پردیسان. کارشناسان شرکت برق در حال حل مشکل هستند. مدیر کل شرکت توزیع نیروی برق استان قم بعدازظهر پنجشنبه گفت: بر اثر رعد و برق 2 پست […]

به گزارش رکنا، همزمان با بارش باران، اشعه دارای 2 پست برق در مرکز قم و مهدیه. قطع انرژی برخی از نقاط قم از جمله نیروگاه برق و پردیسان.

کارشناسان شرکت برق در حال حل مشکل هستند.

مدیر کل شرکت توزیع نیروی برق استان قم بعدازظهر پنجشنبه گفت: بر اثر رعد و برق 2 پست 63 کیلوولت (قم مرکزی و مهدیه) از مدار خارج شدند.

یوسف صادقی ادامه داد: در این راستا نیروهای شرکت توزیع نیروی برق استان قم و نمایندگی های برق منطقه ای تهران در تلاش برای رفع مشکل هستند.

متخصص هواشناسی قم نیز روز پنجشنبه تصریح کرد: بارش شدید باران همراه با رعد و برق و افزایش سرعت باد و گرد و خاک در روزهای آینده در بعدازظهر و اوایل عصر پیش بینی می شود.

سعید اسماعیلی افزود: از روز دوشنبه هفته آینده هوا صاف و پدیده خاصی نخواهد بود. از امروز تا دوشنبه روند دما در حال افزایش است.

در استان قم 109 ایستگاه هواشناسی شامل 12 ایستگاه سینوپتیک اتوماتیک و 2 ایستگاه کنار جاده ای، 52 ایستگاه باران سنج اتوماتیک، 35 ایستگاه باران سنج سنتی و 8 ایستگاه باران سنجی که سطح و دبی رودخانه ها را اندازه گیری می کنند فعال است.

شهروندان برای دریافت آخرین اطلاعات هواشناسی کشور می توانند با سامانه هواگو با شماره تلفن 134 تماس بگیرند و یا به سایت اداره کل هواشناسی استان قم به نشانی www.ghommet.ir مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=272990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.