افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

فقط یک چیز می تواند پرسپولیس را از قهرمانی باز دارد: استقلال در گوارا قهرمان نیست

  • کد خبر : 272853
فقط یک چیز می تواند پرسپولیس را از قهرمانی باز دارد: استقلال در گوارا قهرمان نیست

آفتاب نیوز: بهزاد داداش زاده بازیکن سابق تیم پرسپولیس درباره شرایط به تعویق افتادن موقت هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: باید به مردم کشور و هموطنان عزیزم تسلیت بگویم. همه ما در شوک هستیم و طبیعتا مسابقات فوتبال باید به تعویق بیفتد اما این اتفاق چند روزه نمی تواند مانع از برد خوب […]

آفتاب نیوز:

بهزاد داداش زاده بازیکن سابق تیم پرسپولیس درباره شرایط به تعویق افتادن موقت هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: باید به مردم کشور و هموطنان عزیزم تسلیت بگویم. همه ما در شوک هستیم و طبیعتا مسابقات فوتبال باید به تعویق بیفتد اما این اتفاق چند روزه نمی تواند مانع از برد خوب پرسپولیس و تکرار آن شود.

وی افزود: با وجود اینکه قطعاً پسران تیم پرسپولیس برای رویارویی با استقلال خوزستان آماده بودند، اما فاصله کوتاه اولین تاریخ مسابقات تا زمان جدید مسابقات نمی تواند مانع سختی برای ادامه راه بازیکنان خوب تیم پرسپولیس باشد. سفر شما مطمئنم پرسپولیس به سبک خوب و تهاجمی فوتبال خود در دیدار مقابل استقلال خوزستان ادامه خواهد داد و 3 امتیاز این دیدار را کسب خواهد کرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه تیم های انتهای جدول چقدر می توانند برای رقبای خود خطرناک باشند، توضیح داد: استقلال خوزستان قطعا به بقا در لیگ برتر فکر می کند و نمی خواهد یک امتیاز مقابل پرسپولیس از دست بدهد اما به خوبی می داند که با بهترین ها. این تیم در حال حاضر به مصاف ایران می رود. بدون تعصب می گویم که پرسپولیس در هفته های اخیر بهترین فوتبال لیگ برتر را ارائه کرده است. شاید بعد از پرسپولیس، سپاهان تیمی باشد که فوتبال فوق العاده ای ارائه می کند. اما نباید فراموش کرد که تیم های جنوبی همچنان می توانند در ضدحملات و بازی های تهاجمی خطرناک ظاهر شوند.

وی در خصوص ضدحملات احتمالی استقلال خوزستان تاکید کرد: البته خیالمان از خط دفاعی و دروازه این تیم راحت است. با وجود غیبت، 10 بازیکن حاضر در زمین فوتبال مطمئن هستند که پرسپولیس به این راحتی درهای خود را باز نخواهد کرد. امید زیادی به این تیم داریم و قطعا آن امتیاز در هفته های آینده برعکس خواهد شد تا پرسپولیس به بالای جدول برسد و شانس قهرمانی خود را افزایش دهد.

داداش زاده درباره رقابت شدید دو تیم اسکارلت در بالای جدول توضیح داد: با توجه به شرایط بالای جدول قطعا فشار زیادی روی دو تیم وجود دارد اما مطمئنم پرسپولیسی ها تحمل خواهند کرد. . این فشار بر اساس شناختی بود که از بازیکنان پرسپولیس داشتم اما استقلال را تیمی نمی دیدم که بتواند از پس چنین مشکلاتی بربیاید. آنها در دیدار مقابل تیم شمس آذر قزوین تقریبا امتیاز از دست دادند. اگرچه در برخی مسابقات رفتار ناپایداری از خود نشان دادند اما پرسپولیس اینطور نیست. نگاه نکن، ما در جام حذفی به خاطر تغییرات عثمار در آن شرایط قرار داشتیم و حالا او به خوبی می داند که نباید چنین کاری می کرد.

وی در پایان گفت: امیدوارم پرسپولیس در پایان این فصل به سه پیروزی متوالی دست یابد و فصل را با موفقیت به پایان برساند. نیم فصل اول را به راحتی باختیم، اما نباید نیم فصل دوم را به این راحتی از دست بدهیم. حق پرسپولیس قهرمانی بیش نیست و مطمئنم این اتفاق برای ما هم خواهد افتاد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=272853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.