افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

فوتبال فقط یک بازی است.

  • کد خبر : 272826
فوتبال فقط یک بازی است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فوتبال فقط یک بازی است و چیزهای بسیار مهمتری در زندگی مانند آرامش و سلامتی وجود دارد و باید برای همه دعا کنیم تا سلامتی، آرامش و زندگی بهتری داشته باشیم بهترین.” خوزه مورایس بعدازظهر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های سپاهان اصفهان و هوادار تهران در […]

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فوتبال فقط یک بازی است و چیزهای بسیار مهمتری در زندگی مانند آرامش و سلامتی وجود دارد و باید برای همه دعا کنیم تا سلامتی، آرامش و زندگی بهتری داشته باشیم بهترین.”

خوزه مورایس بعدازظهر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های سپاهان اصفهان و هوادار تهران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، شهادت رئیس جمهور شهید و هیئت همراه را به مردم ایران و خانواده های محترم تسلیت گفت. مصیبت زده و افزود: نتیجه بازی فردا را نمی دانم اما امیدوارم. باشد که بازی فردا یکی از بهترین بازی های ما در لیگ برتر باشد و هواداران شاهد بازی خوبی باشند و از بازی و جو لذت ببرند. ورزشگاه و با خوشحالی زمین را ترک می کنند.

مورایس در خصوص تقابل با مسعود شجاعی مربی تیم هوادار گفت: عملکرد آنها در لالیگا را به خاطر ندارم، هرچند در دیداری در ورزشگاه اوساسونا مقابل آنها بازی کردیم و بازی آنها مثل استقلال بود. در آن مسابقه جواد نکونام گل زد و من فقط نکونام را به یاد دارم.

وی یادآور شد: امسال فصل آسانی برای باشگاه ما نبوده است، نمی خواهم وارد جزئیات شوم، اما نمی دانم چه اتفاقی می افتد و مهم این است که بهترین کار را انجام دهیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت سپاهان در جام خولا گفت: لیگ برتر را پیش رو داریم و برای آن آماده می شویم. به همین دلیل است که می گویم در لحظه زندگی می کنم، آینده را نمی توان پیش بینی کرد.

مورایس در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان برای فصل آینده اظهار داشت: تصمیمی در این خصوص نگرفته ام و لیستی برای تمدید قرارداد به باشگاه ارائه نکرده ام.

وی خاطرنشان کرد: البته به همه بازیکنان معتقدم این فصل فوتبال برای کل تیم ما سخت بود و مشکلات یک روزه داشتیم که حل آن یک ماه یا بیشتر طول کشید. همه دیدند که طوفانی در تیم ما ایجاد شد که کنترل آن بسیار سخت بود.

وی در خصوص تداوم حضور محمد کریمی در سپاهان نیز گفت: کریمی بازیکن بسیار خوبی است و من به کیفیت این بازیکن اعتقاد دارم اما مذاکره باید به گونه ای باشد که هم بازیکن و هم باشگاه راضی باشند و کاری است که باشگاه می تواند در زمان مناسب انجام دهد. احسن این کار را خواهد کرد.

مربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: به نظر من موفقیت فقط در نتیجه نیست، امسال باشگاه سپاهان مشکلات زیادی داشت و متاسفانه آنطور که می خواستیم پیشرفت نکردیم، قبل از تصمیم گیری لیگ باید تمام شود. . ، تصمیمات نهایی معمولاً منصفانه تر و بهتر هستند.

مورائیس بیان کرد: روشن شدن برخی موارد برای فصل آینده مهم است، باید قوانین فصل آینده را بدانیم و همچنین اطلاعات کاملی از میزان بودجه موجود برای باشگاه داشته باشیم تا بتوانیم آن را مدیریت کنیم و البته کنترل نیز باید باشد. در همه باشگاه ها لیگ بهتری داشته باشیم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد عیسی عباس گفت: هر بازیکنی کیفیت خاص خود را دارد و البته برای رسیدن به کیفیت لازم زمان نیاز دارد، همانطور که با عیسی عباس برخورد شد اجازه تطبیق نداشت، خدا را شکر عیسی عباس فارسی انجام می دهد. نفهمیدن.

وی خاطرنشان کرد: بازیکن خارجی باید خود را با شرایط جدید وفق دهد و بازی کند، به همین دلیل تصمیم گرفتم تا زمانی که با شرایط باشگاه وفق پیدا نکند از او استفاده نکنم، زیرا جو به قدری علیه او بود که این امکان وجود نداشت اما حالا ما می توانیم از او استفاده کنیم.” این بازیکن بهبود یافته و بازگشته است.

سرمربی پرتغالی سپاهان درباره مصدومیت های این تیم نیز گفت: رضا اسدی در تمرین روز گذشته مصدوم شد و البته میلاد زکی پور نیز دوران مصدومیت خود را سپری می کند اما مصدوم دیگری نداریم.

به گزارش ایرنا، فردا (جمعه) دو تیم سپاهان اصفهان و هوادر تهران در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 19:45 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سپاهان هم اکنون با 48 امتیاز در رده سوم و هوادر با 29 امتیاز در رده یازدهم قرار دارند./ایسنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=272826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.