افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

اسمار: استقلال خوزستان در نیم فصل بهتر شده است/ از یاسین سلمانی استفاده نمی کنیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 272521
اسمار: استقلال خوزستان در نیم فصل بهتر شده است/ از یاسین سلمانی استفاده نمی کنیم – پرسپولیس نیوز

از نگاه مربی تیم فوتبال پرسپولیس، دیدار این تیم با استقلال خوزستان بسیار مهم و سخت است. عثمر ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال گفت: قبل از صحبت در مورد این دیدار، می‌خواهم عمیق‌ترین تسلیت خود را به خاطر این […]

از نگاه مربی تیم فوتبال پرسپولیس، دیدار این تیم با استقلال خوزستان بسیار مهم و سخت است.

عثمر ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال گفت: قبل از صحبت در مورد این دیدار، می‌خواهم عمیق‌ترین تسلیت خود را به خاطر این حادثه اخیر و به همه خانواده‌ها اعلام کنم. گمشده. عزیزان شما

استراحت اخیر برای تیم ما خوب بود.
و افزود: سه بازی تا پایان لیگ باقی مانده و همیشه می گوییم بازی ها چقدر برای رسیدن به هدفمان مهم است. دیدار مقابل استقلال خوزستان بسیار مهم و سخت است. بعد از برنامه فشرده ای که چهار روز برای چهار بازی داشتیم، این استراحت برای ریکاوری روحی و تاکتیکی خوب بود و پسرها توانستند به شرایطی که می خواستند برسند. می دانیم که در این مدت عواملی از تیم استقلال خوزستان نیز روی تیم شما کار کرده اند. ما روی نقاط قوت و ضعف حریف کار می کنیم. امیدوارم فردا بازی خوبی با حضور هواداران برگزار شود. استقلال خوزستان نسبت به نیم فصل اول پیشرفت زیادی داشته است و امیدوارم بازی خوب و جذابی برای هر دو تیم باشد.

پرسپولیس در نیم فصل دوم بیشترین گل را به ثمر رساند و کمترین گل را دریافت کرد.
عثمر در پاسخ به سوالی درباره وضعیت بازیکنان پرسپولیس در بازی های گذشته و اینکه آیا در تعطیلات لیگ روی این موضوع کار کردند، خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم این وقفه به بازیکنان کمک کرد تا از نظر روحی و تاکتیکی کار کنند. این موضوع نیز در دستور کار ما بود. هماهنگی و تمام شدن بیشتر بود اما اگر به آمار نگاه کنید تیمی که در نیم فصل دوم بیشترین گل زده و کمترین گل خورده پرسپولیس است.

در این فصل از پورعلیگنجی و سلمانی استفاده نمی کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت فعلی یاسین سلمانی و مرتضی پورعلیگنجی و اینکه آیا ممکن است یکی از این دو بازیکن در دیدارهای آینده به میدان برود یا خیر، گفت: خیر، در این فصل از آنها استفاده نخواهیم کرد.

بعد از 3 بازی اخیر در مورد تمدید قرارداد صحبت خواهیم کرد.
سرمربی برزیلی درباره بحث تمدید قراردادش با قرمزها و اینکه گفته می شود توافق نهایی صورت گرفته است، توضیح داد: صحبت هایی درباره تمدید قرارداد شده است اما همه تمرکزمان روی سه بازی آینده است و در ادامه این سه بازی در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

من زیاد به این نکته توجه نمی کنم که عیسی و آرونوف به هم نمی رسند.
عیسی آل کثیر و آستون آرونوف در بازی قبلی مقابل هواداران رابطه خوبی با هم نداشتند و فقط یک بار با هم برخورد کردند. آیا در این مورد به شما هشدار داده شده است؟ عثمر در پاسخ به این سوال تصریح کرد: ببخشید اول به سوال شما خندیدم اما ما به این موارد رسیدگی نمی کنیم. شاید اوستون و ژسوس به هم پاس بدهند و همین پاس منجر به گل شود. شاید همین پاسی که می گویید می توانست به گل ما منجر شود. من زیاد به این چیزها توجه نمی کنم.

مهم نیست که کدام بازیکن پرتاب آزاد را بزند
وی در خصوص اینکه امید عالیشاه همه پرتاب های آزاد را انجام می دهد و اینکه آیا این کار با نظر کادرفنی انجام می شود یا خیر، گفت: اگر به لحظات مختلف نگاه کنید فقط امید عالیشاه نیست. گاهی سروش رفیعی و گاهی سینا اسدبیگی بازی می کنند. فرقی نمی کند که کدام بازیکن آن را بزند، زیرا هر بازیکنی که پرتاب آزاد می زند می داند که توپ را کجا بزند. ما این ضربات را تمرین کردیم. خواه کرنر باشد، با یک پاس کوتاه یا یک ضربه آزاد شروع می کنیم. مهم نیست که کدام بازیکن آن را به درستی دریافت کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که فرد خاصی نداریم، گفت: اخیرا تیم ها برای ضربات ایستگاهی مربی می گیرند. ما در حین تمرین و قبل از تمرین با کادر فنی صحبت می کنیم و این کار را با مشورت انجام می دهیم.

قضاوت مثل یک بلیط قرعه کشی است!
عثمر در پاسخ به اینکه برخلاف سایر مربیان در نشست های خبری فقط از نکات تاکتیکی تیمش صحبت می کند که قابل ستایش است، گفت: در کنفرانس های گذشته حرف های زیادی زدم، امیدوارم منظورم را متوجه شده باشید . در مورد داور باید بگویم که داوری مثل بلیط قرعه کشی است. ممکن است گاهی به نفع شما و گاهی به ضرر شما باشد، اما تیمی که کار خود را به خوبی انجام می دهد می تواند علی رغم تصمیمات داور بازی را با موفقیت به پایان برساند.

عبدالکریم حسن امروز به تمرینات می پیوندد
وی در خصوص وضعیت عبدالکریم حسن و اینکه آیا در بازی بعدی از او استفاده خواهد کرد، گفت: جدا از مشکلات فنی، شاید اگر فردی جای من بود، تصمیم می گرفتم عبدالکریم حسن را کنار بگذارم. زیرا تولد فرزند فقط یک بار اتفاق می افتد. من به بحث انسانی نگاه کردم چون خودم این تجربه را داشتم. وقتی دخترم به دنیا آمد بازی حساسی داشتیم و نمی توانستم کنار خانواده و دخترم باشم. تا امروز خودم را برای انتخاب این شغل مقصر می دانستم. بنابراین از نظر انسانی خودم را جای آن شخص گذاشتم و این تصمیم را گرفتم. عبدالکریم حسن امروز به تمرینات می پیوندد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)