افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

دزدی که مالخر بود به دام پلیس افتاد + جزئیات

  • کد خبر : 272461
دزدی که مالخر بود به دام پلیس افتاد + جزئیات

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالرضا محمدی، کلانتری هشتم پلیس پیشگیری پایتخت اعلام کرد: پس از اعلام سرقت محتویات وسیله نقلیه یکی از شهروندان پیگیری موضوع توسط ماموران کلانتری 112 ابوسعید را در دستور کار قرار داد. و افزود: پس از حضور ماموران کلانتری در محل سرقت و بررسی فیلم های ضبط شده توسط دوربین های […]

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالرضا محمدی، کلانتری هشتم پلیس پیشگیری پایتخت اعلام کرد: پس از اعلام سرقت محتویات وسیله نقلیه یکی از شهروندان پیگیری موضوع توسط ماموران کلانتری 112 ابوسعید را در دستور کار قرار داد.

و افزود: پس از حضور ماموران کلانتری در محل سرقت و بررسی فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته تلویزیونی، موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه سارق شدند. دادگستری به مخفیگاه متهم رفت.

این افسر پلیس افزود: ماموران پس از مراجعه به مخفیگاه متهم در عملیاتی غافلگیرانه موفق شدند متهم 25 ساله را در مخفیگاهش دستگیر کنند. در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار زیادی محتویات و ادوات خودرو از قبیل جک، لوازم یدکی، ادوات و پمپ باد کشف شد و متهم اعتراف کرد که با خرید اموالی از سارقان، مقداری از آنها را خودش سرقت کرده و مسروقه را تحویل گرفته است. خواص به دیگران فروخته شده است

سرهنگ محمدی در ادامه بیان کرد: دارایی های مکشوفه به همراه متهم برای کشف سایر جرایم احتمالی و شناسایی متهمان به مقر انتظامی منتقل و با تشکیل پرونده و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در پایان گفت: شهروندان با رعایت تذکرات پلیس، ایمن سازی وسایل نقلیه خود و پارک نکردن آن در مکان های تاریک و خلوت از این نوع سرقت جلوگیری کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=272461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.