افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

مدل مو برای خانم های بالای 40 سال / اصلا فکر نکنید پیر شده اید با این نوع دم اسبی زیباترین هستید

  • کد خبر : 272358
مدل مو برای خانم های بالای 40 سال / اصلا فکر نکنید پیر شده اید با این نوع دم اسبی زیباترین هستید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- آیا تا به حال عکس های قبل و بعد از چهره مردان در اینستاگرام را دیده اید که فرد قبلی موهای سرش کم یا بی مو بوده و بعد از کاشت مو چقدر جذاب تر شده است؟ بدون شک مو تاثیر زیادی در ظاهر افراد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- آیا تا به حال عکس های قبل و بعد از چهره مردان در اینستاگرام را دیده اید که فرد قبلی موهای سرش کم یا بی مو بوده و بعد از کاشت مو چقدر جذاب تر شده است؟ بدون شک مو تاثیر زیادی در ظاهر افراد دارد. فرقی نمی کند خانم باشی یا آقا، در هر صورت یک فرد با موهای مناسب می تواند جذاب تر از قبل شود و حتی برخی افراد طوری تغییر می کنند که گویی سر جدیدی به آنها داده اند!!

در این مقاله می خواهیم در مورد زنانی که به میانسالی رسیده اند صحبت کنیم. از 35 سالگی به میانسالی می‌رسی و زنان 40 ساله بالغ‌تر و جذاب‌تر، باهوش‌تر و البته اعتماد به‌نفس‌تر از قبل هستند. اما مدل موی مناسب تاثیری فراتر از آنچه فکر می کنید دارد. در واقع وقتی افراد مدل مو و رنگ موی مناسب را پیدا کنند، می توانند زیبایی خود را چند برابر کنند. مدل موی زیادی وجود دارد که می تواند برای یک خانم 40 ساله جذاب باشد و با انواع فرم صورت و انواع مو هماهنگ باشد. اما شما زنی 40 ساله هستید که می خواهید زیبایی منحصر به فردی داشته باشید، پس حتما مقاله ما را بخوانید تا سری به دنیای مد بزنیم و با چند مدل منحصر به فرد برای شما آشنا شویم.

با Layer شما تبدیل به یک خانم ملایم، ظریف و با کلاس می شوید.

لایه ها واقعا معجزه می کنند! این مدل مو می تواند برای هر سنی مناسب باشد، اما برای خانم هایی با چهره ای بالغ و زیبا منحصر به فرد خواهد بود. مدل مویی که به نظر می رسد برای این سن ساخته شده است. لایه‌هایی که از هر طرف صورت شما را قاب می‌کنند می‌توانند به موهای شما حجم دهند و ظاهری محدود و محکم برای صورت شما ایجاد کنند. گویی کار را خودشان انجام دادند و هر نخ در جای خود قرار گرفت و زیبایی و سبکی به فستون بخشید. لیر می تواند هم برای موهای صاف و هم برای موهای مجعد ایده آل باشد.

مدل مو برای خانم 40 ساله.

به نظر شما شیک پیکسی فقط برای نوجوانان است؟ هیچ اشتباهی نکن

می گویند مدل موی کوتاه برای دختران بین 20 تا 25 سال است. از این سن خودش زن می شود و به سنش نمی رسد! اگرچه آنها بسیار اشتباه می کنند و می توانید در 40 سالگی یک پیکسی کوتاه بپوشید و از آن لذت ببرید. این سبک با خطوط تمیز و مدرنی که دارد می تواند اعتماد به نفس و جسارت زیادی به شما بدهد. وقتی آن مدل مو را می پوشید، نشان می دهید که واقعاً به خودتان اعتماد دارید. مدل موی کوتاه پیکسی برای خانم هایی با فرم صورت بیضی یا الماس بسیار ایده آل خواهد بود.

مدل مو برای خانم 40 ساله.

Angular Bob این روزها یک مدل بسیار شیک است.

موهای باب کوتاه امروزه بسیار مد روز هستند. باب زاویه دار ترکیبی از کلاسیک و مدرن است که برای خانم های 40 ساله واقعا زیباست. این مدل با آن خطوط مورب در نوک مو، صورت شما را بلندتر نشان می دهد و نیازی به نگهداری زیادی ندارد.

مدل مو برای خانم 40 ساله.

با مدل موی دم اسبی قد بلند و باوقار خواهید بود.

دم اسبی همیشه جذابیت خاص خود را داشته است اما به شرطی که از آن غفلت نشود و با دقت و مرتبی بسته شود. مدل دم اسبی می تواند آنقدر شیک باشد که حتی برای بزرگ ترین مهمانی ها مانند عروسی نیز قابل انجام باشد. موی دم اسبی یک مدل موی ساده و در عین حال شیک است که هر خانمی در هر سنی می تواند آن را بپوشد و زیباترین باشد. اگر خانم 40 ساله ای هستید، پیشنهاد می کنیم خلاق باشید و مثلا یک تار مو را به شکل دم اسبی بچرخانید و با سنجاق سر محکم کنید. به این ترتیب ظاهری آراسته و با وقار خواهید داشت.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=272358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.