افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
1

حضور رئیس قوه قضائیه در منزل دو خلبان شهید بالگرد رئیس جمهور

  • کد خبر : 272254
حضور رئیس قوه قضائیه در منزل دو خلبان شهید بالگرد رئیس جمهور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): رئیس قوه قضاییه در بازدید از منزل شهیدان «امیر سرتیپ سید طاهر مصطفوی» و «امیر سرتیپ محسن دریانوش» خلبانان بالگرد شهید رئیس جمهور گفت: همه شاهد عظمت حضور شهیدان بودند. مردم در مراسم تشییع پیکر ابدان مطهر، شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید. به گزارش مرکز رسانه های قضایی، حجت […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

رئیس قوه قضاییه در بازدید از منزل شهیدان «امیر سرتیپ سید طاهر مصطفوی» و «امیر سرتیپ محسن دریانوش» خلبانان بالگرد شهید رئیس جمهور گفت: همه شاهد عظمت حضور شهیدان بودند. مردم در مراسم تشییع پیکر ابدان مطهر، شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید.

به گزارش مرکز رسانه های قضایی، حجت الاسلام محسنی آژه ای با حضور در منزل شهیدان «امیر سرتیپ سید طاهر مصطفوی» و «امیر سرتیپ محسن دریانوش» خلبانان بالگرد شهید رئیس جمهور ضمن دیدار با خانواده شهیدان آن شهیدان شهادتشان را تبریک و تسلیت گفت.

رئیس قوه قضائیه طی سخنانی در منزل ساده خلبان شهید سید طاهر مصطفوی، شهادت را هنر مردان خدا و از برترین رزق های معنوی دانست و برای آن شهید والامقام از خداوند متعال خواستار شد. درجات آنها

رئیس قوه قضائیه همچنین به سخنان فرمانده پایگاه شکاری شهدای لشگری مهرآباد که از همرزمان شهیدان مصطفوی و داریانوش است، پاسخ داد و اظهار داشت: مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای مدافع حرم. در تبریز، قم و تهران، نه یک تشییع جنازه معمولی، بلکه تظاهرات بود و تجدید میثاق مردم با آرمان های امام و رهبری بود و نشان داد که مردم ما همچنان شهیدپرور و شهیدپرور هستند. با محبت. .

حضور رئیس قوه قضائیه در منزل دو خلبان شهید بالگرد رئیس جمهور

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: تشییع پیکر شهدای خدمت در تبریز تشییع بی سابقه ای بود و مردم تبریز چنین تشییع را به خاطر ندارند. در قم از مسجد جمکران تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) انبوهی از مردم عزادار برپا شدند. دیروز در تهران حتی در خیابان های اطراف دانشگاه تهران به دلیل ازدحام مردم تردد با مشکل روبه رو بود و همه شاهد عظمت حضور در مراسم تشییع شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید بودند.

حجت الاسلام محسنی آژه ای تصریح کرد: قطعا خانسان و معدن عظمت حضور مردم در تشییع پیکرهای پاک شهدا را دیده اند و دریافته اند که ملت ما با راه درخشان عهد و پیمانی ناگسستنی دارد. شهادت و شهادت و شهادت مایه افتخار و شوک مردم ماست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=272254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.