افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

پرداخت تسهیلات خودمالکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن در گلستان

  • کد خبر : 272188
پرداخت تسهیلات خودمالکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن در گلستان

به گزارش بازار، به نقل از اداره کل راه و شهرسازی گلستان، اسدالله پناه یزدان گفت: متقاضیان خود مالک در طرح نهضت ملی مسکن کسانی هستند که اسناد مالکیت زمین آنها به نام بخش خصوصی یا بخش خصوصی باشد. اشخاص حقیقی. معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان افزود: هر متقاضی مالک […]

به گزارش بازار، به نقل از اداره کل راه و شهرسازی گلستان، اسدالله پناه یزدان گفت: متقاضیان خود مالک در طرح نهضت ملی مسکن کسانی هستند که اسناد مالکیت زمین آنها به نام بخش خصوصی یا بخش خصوصی باشد. اشخاص حقیقی.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان افزود: هر متقاضی مالک می تواند به تعداد واحدهای در حال ساخت تسهیلات دریافت کند..

وی ادامه داد: این متقاضیان می توانند پس از انتخاب بانک مدارک لازم خود یعنی سند مالکیت و پروانه ساخت را بارگذاری کنند تا در بانک ارائه شوند..

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان نیز بیان کرد: برنامه چهار ساله استان گلستان برای این منطقه تکمیل 15 هزار و 476 واحد است و تاکنون 6 هزار و 469 قرارداد مشارکتی منعقد شده است. مدنی در استان. بانک های عملیاتی.

و افزود: مبلغ این تسهیلات در مرکز استان 550 میلیون توکن است که با توجه به پیشرفت پروژه توسط بانک عامل به حساب متقاضی واریز می شود..

پناه یزدان از پرداخت تسهیلات خودمالکی خبر داد و گفت: تاکنون 18 هزار و 453 درخواست خودمالکی در سامانه ثبت شده است و متقاضیان خودمالکی گلستانی می توانند با ورود به پنجره ثبت نام خود با بانک ارائه دهنده خدمات تماس بگیرند. اطلاعات در سیستم تغییر به بانک اقتصاد نوین.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان ضمن تقدیر از عملکرد بانک های استان، از پایان سهمیه بانک مسکن برای ارائه تسهیلات خصوصی در استان خبر داد و گفت: در استان گلستان. ، 18 بانک متعهد به ارائه تسهیلات خودمالکی به متقاضیان شده اند. با برنامه ریزی های انجام شده ارائه تسهیلات به متقاضیان مطلوب تری خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=272188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.