افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
4

آیا وعده مهم وزیر کشور به گروه های سیاسی محقق می شود؟

  • کد خبر : 27183
آیا وعده مهم وزیر کشور به گروه های سیاسی محقق می شود؟

وزیر کشور از تمامی جریانات سیاسی که به عظمت کشور اعتقاد دارند خواست در انتخابات حضور فعال داشته باشند و گفت: ما زمینه فعالیت آنها را فراهم می کنیم. احمد وحیدی روز پنجشنبه در همایش منطقه ای آموزشی استان های کرمان و یزد، مدیران کل سیاسی، استانداران و مدیران فناوری اطلاعات افزود: امنیت، سلامت و […]

وزیر کشور از تمامی جریانات سیاسی که به عظمت کشور اعتقاد دارند خواست در انتخابات حضور فعال داشته باشند و گفت: ما زمینه فعالیت آنها را فراهم می کنیم.

احمد وحیدی روز پنجشنبه در همایش منطقه ای آموزشی استان های کرمان و یزد، مدیران کل سیاسی، استانداران و مدیران فناوری اطلاعات افزود: امنیت، سلامت و رقابت مقدمات مشارکت است.

وی ادامه داد: از همه احزاب سیاسی که به عظمت و عزت کشور اعتقاد دارند دعوت می کنیم در انتخابات حضور فعال داشته باشند.

وزیر کشور ادامه داد: باید بستر فعالیت آنها را فراهم کنیم اما ایمنی و سلامت مورد توجه ماست.

وی خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات ما در طول 44 سال گذشته انقلاب این است که این مولفه ها یعنی ایمنی، سلامت، رقابت و مشارکت حاکم بوده است.

وحیدی با تاکید بر تقویت ارتباط فرمانداران و بخشداران، تصریح کرد: فرمانداران بیش از فرمانداران و فرمانداران بیش از وزارت کشور در برگزاری انتخابات دخالت دارند زیرا انتخابات در شهرستان ها و شهرستان ها برگزار می شود و کسانی که در ارتباط هستند. با مردم فرمانداران و بخشداران هستند.

و افزود: سنگین ترین قسمت انتخابات بر دوش شما استانداران است. برخی مسائل کلی هستند اما در موارد خاص عملکرد شما بسیار مهم است.

وحیدی خاطرنشان کرد: عملکرد استاندار در رضایتمندی مردم و همچنین استانداران بسیار مهم است. مسئولان باید مردم را از آن خود بدانند و مردم احساس کنند که استاندار متعلق به آنهاست. استاندار باید همیشه در میان مردم باشد، گوش شنوایی برای شنیدن حرف های مردم داشته باشد و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرد.

مرکز پیشگیری، مدیریت و کنترل حوادث اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان صبح پنجشنبه با حضور وزیر کشور و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

وزیر کشور صبح امروز در سفری یک روزه وارد کرمان شد. افتتاح ساختمان جدید استانداری و حضور در شورای اداری استان از برنامه های وحیدی در سفر به استان کرمان است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=27183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.