افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

آشتیانی: شمس آذر تنها بازی سخت پرسپولیس است/ دلال ها بازیکن می فروشند و داور می خرند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 271619
آشتیانی: شمس آذر تنها بازی سخت پرسپولیس است/ دلال ها بازیکن می فروشند و داور می خرند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید با احتیاط عمل کنیم و بدون توجه به نتایج سایر تیم ها امتیازات لازم را کسب کنیم و منتظر لغزش آبی های تهرانی باشیم. اردلان آشتیانی در گفت وگو با میزان، درباره دیدار پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: به نظر […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید با احتیاط عمل کنیم و بدون توجه به نتایج سایر تیم ها امتیازات لازم را کسب کنیم و منتظر لغزش آبی های تهرانی باشیم.

اردلان آشتیانی در گفت وگو با میزان، درباره دیدار پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: به نظر من سخت ترین بازی پرسپولیس در این فصل مقابل شمس آذر خواهد بود و غیر قابل پیش بینی ترین بازی آنها این است. مقابل استقلال خوزستان اگر برنامه ریزی درستی نداشته باشیم مقابل هر تیمی آسیب پذیر خواهیم بود.

وی ادامه داد: استقلال خوزستان تیم خوبی است و فقط از نظر تعداد از پرسپولیس کم است. آبی های خوزستانی چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت از دست داده اند و در این دیدار با ترکیبی ناقص به مصاف پرسپولیس خواهند رفت. پرسپولیس اگر مقابل تیم انتهای جدولی در ورزشگاه آزادی به نتیجه نرسد، شایسته قهرمانی نخواهد بود. شاگردان اسمار 2 امتیاز حساس مقابل استقلال اهواز را به دلیل کیفیت نامطلوب زمین از دست دادند.

* دونده ها در لیگ دسته دوم سلطنت می کنند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص به تعویق افتادن مسابقات و فشرده شدن آنها به پایان فصل اظهار کرد: به هر حال اتفاق ناگواری در ایران رخ داد و به نظر من اگر در هر جای دنیا چنین اتفاقی رخ می داد. ، مسابقات ورزشی آنها قطعا برای چند روز لغو می شود. به هر حال بازیکنان و باشگاه ها باید به این شرایط عادت کنند. در فوتبال اروپا و جهان مسابقات فشرده برگزار می شود و اگر می خواهیم حرفه ای باشیم باید به همین منوال پیش برویم. فکر نمی کنم تعویق 4 روزه باعث ایجاد اتفاق خاصی در روند آماده سازی تیم ها شود، بلکه آنها استراحت بیشتری داشته اند.

آشتیانی با بیان اینکه اتفاقات بسیار تلخی در فوتبال ایران در حال رخ دادن است، اظهار داشت: فساد ریشه در فوتبال ایران دارد و تا زمانی که نظارت وجود نداشته باشد هر فردی به خود اجازه می دهد برای منافع شخصی خود یک رشته ورزشی را خراب کند. 2 نفر از آنها شناسایی و اخراج شدند و امیدوارم با آنها برخورد قانونی شود تا درس عبرت گرفته شود. اتفاقات خیلی تلخی در لیگ دسته دوم می افتد. مدافعان دونده در این لیگ حکمرانی می کنند. متأسفانه هیچ نظارتی روی آنها نیست، آنها خیلی راحت بازیکنان را جابجا می کنند، با دادن پول داور را می خرند و با نظر خودشان نتایج را کنترل می کنند. به نظر من باید پلیس فوتبال برای دستگیری این افراد تشکیل شود.

*باید منتظر شکست استقلال باشیم

پیشکسوت تیم پرسپولیس در پایان با بیان اینکه 3 بازی آینده فینال است، خاطرنشان کرد: در آینده کار سختی خواهیم داشت و 3 بازی که در فضای کوچک برگزار می شود قطعا در کیفیت بازی تاثیرگذار خواهد بود. بازیکنان. شمس آذر تیمی است که به نظر من می تواند حداقل 2 امتیاز از پرسپولیس بگیرد. باید با احتیاط عمل کرد و بدون توجه به نتایج سایر تیم ها امتیاز لازم را گرفت و منتظر لغزش استقلال بود. من به قهرمانی خوشبین هستم اما الان نمی توان چیزی را پیش بینی کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)