افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

نیاز به آمادگی کلیه ادارات برای برگزاری انتخابات در خصوص ایمنی و بهداشت – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 271401
نیاز به آمادگی کلیه ادارات برای برگزاری انتخابات در خصوص ایمنی و بهداشت – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی در جلسه ستاد انتخابات استان هرمزگان که به منظور بررسی مقدمات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: اولین مشکل در برگزاری انتخابات محدودیت زمانی است چرا که ما انجام می دهیم. تا 17 تیر فرصت زیادی نداریم و باید زیرساخت ها به سرعت آماده شود. گفت رای مردم […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی در جلسه ستاد انتخابات استان هرمزگان که به منظور بررسی مقدمات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: اولین مشکل در برگزاری انتخابات محدودیت زمانی است چرا که ما انجام می دهیم. تا 17 تیر فرصت زیادی نداریم و باید زیرساخت ها به سرعت آماده شود.

گفت رای مردم درست است مردم وی افزود: همه ما به عنوان عوامل اجرایی انتخابات وظیفه داریم از رای مردم صیانت کنیم و خدای ناکرده کسی در حفظ آرای مردم کوتاهی کند چرا که ملت ایران جایگاه بالایی دارد و به فرموده امام راحل (ره) یکی از برجسته ترین مسلمانان اسلام است و از جایگاه بالاتری نیز برخوردار است.

دوستی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را آزمونی حساس برای مسئولان دولت سیزدهم دانست و گفت: در برگزاری انتخابات یا هدایت آن کوتاهی و سهل انگاری کنید. گرفتن عوامل اجرایی انتخابات به نفع عده ای با عزت نظام اسلامی بازی می کنند و چهره جمهوری اسلامی ایران را که هزاران شهید در راه استقرار آن تقدیم کرده اند، به خود اختصاص می دهند.

وی تاکید کرد: قطعا با هرکسی که بخواهد صحت انتخابات را در هر سطحی زیر سوال ببرد برخورد جدی می شود، لذا فرمانداران، مدیران، بخشداران و… مراقب باشند که رای خود را از دست ندهند.

استاندار هرمزگان با اشاره به برگزاری انتخابات شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه سال گذشته، گفت: درس هایی که از انتخابات گذشته گرفتید را مرور کنید و به تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات فکر کنید. “انتخابات در اسرع وقت هر چه باشکوه ترین شکل ممکن تا انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم با شکوه تمام برگزار شود.

دوستی خاطرنشان کرد: ایمنی، سلامت، مشارکت و رقابت از اصول اساسی برگزاری انتخابات است و همه باید برای تحقق کامل آن تلاش کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=271401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.