افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

زمان افزایش 90 درصدی حقوق بازنشستگان با همسان سازی

  • کد خبر : 271341
زمان افزایش 90 درصدی حقوق بازنشستگان با همسان سازی

وزیر کار در پاسخ به تناسب و یکسان سازی حقوق بازنشستگان با توجه به اینکه مفاد برنامه هفتم ابلاغ نشده است، چه زمانی این اتفاق می افتد؟ باید ابلاغ شود. هماهنگی زمانی اجرا می شود که قانون ابلاغ شود. به گزارش صبح امروز، وزیر کار در واکنش به تناسب و یکسان سازی حقوق بازنشستگان با […]







وزیر کار در پاسخ به تناسب و یکسان سازی حقوق بازنشستگان با توجه به اینکه مفاد برنامه هفتم ابلاغ نشده است، چه زمانی این اتفاق می افتد؟ باید ابلاغ شود. هماهنگی زمانی اجرا می شود که قانون ابلاغ شود.





به گزارش صبح امروز، وزیر کار در واکنش به تناسب و یکسان سازی حقوق بازنشستگان با توجه به ابلاغ نشدن مفاد برنامه هفتم، گفت: این موضوع چه زمانی اتفاق می افتد؟ باید ابلاغ شود. هماهنگی زمانی اجرا می شود که قانون ابلاغ شود.

وزیر کار در تازه ترین اظهارات خود درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان گفته است: افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و سایر صندوق هایی که تحت پوشش وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی قرار می گرفت، اجرا، اعمال و پرداخت شد، اما در بحث همسان سازی باید منابع تامین شود.

به گفته سلطان مرتضوی، مجلس مبالغی را برای ما در نظر گرفته است که نیاز به زمان دارد اما هر چه پرداخت شود هم در صندوق بازنشستگی و هم در سازمان تامین اجتماعی اجرا می شود.

وی همچنین در اظهارنظر دیگری در پاسخ به تناسب و یکسان سازی حقوق مستمری بگیران با توجه به اینکه مفاد برنامه هفتم ابلاغ نشده است، چه زمانی این اتفاق می افتد؟ باید ابلاغ شود. هماهنگی زمانی اجرا می شود که قانون ابلاغ شود. حال با توجه به اینکه گفته می شود اصلاحیه آورده اند اگر آن اصلاحیه هم اصلاح شود قطعا از تاریخ اجرای قانون یکسان سازی حقوق بازنشستگان انجام می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد؛ تاریخ لازم الاجرا شدن برنامه هفتم از ابتدای سال 1403 یعنی از اول فرودین 1403 خواهد بود و هرگونه اصلاحی در احکام مستمری بگیران عزیز از 1 فرودین 1403 اعمال خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین






لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=271341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.