افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

نیسان تولید سدان های تمام الکتریکی را متوقف کرد گسترش SUV های الکتریکی در ایالات متحده

  • کد خبر : 271187
نیسان تولید سدان های تمام الکتریکی را متوقف کرد گسترش SUV های الکتریکی در ایالات متحده

بازار؛ گروه خودرو: گروه خودروسازی نیسان موتورز اخیرا در بیانیه ای اعلام کرد؛ برنامه توسعه و تولید این شرکت برای دو محصول سدان تمام الکتریکی جدید در خطوط تولید ایالات متحده متوقف خواهد شد. این خودروساز ژاپنی به دنبال تولید 5 محصول جدید برای این بازار است، به نظر می رسد تغییر برنامه نیسان در […]

بازار؛ گروه خودرو: گروه خودروسازی نیسان موتورز اخیرا در بیانیه ای اعلام کرد؛ برنامه توسعه و تولید این شرکت برای دو محصول سدان تمام الکتریکی جدید در خطوط تولید ایالات متحده متوقف خواهد شد. این خودروساز ژاپنی به دنبال تولید 5 محصول جدید برای این بازار است، به نظر می رسد تغییر برنامه نیسان در تولید خودروهای برقی حفظ سهم بازار و رقابت با چینی ها باشد.

سخنگوی شرکت خودروسازی نیسان درباره تغییر برنامه این شرکت برای تولید 5 محصول جدید گفت: ما در حال تدوین برنامه ای برای معرفی و عرضه محصولات جدید الکتریکی هستیم، این خودروهای الکتریکی جدید در زمان مناسب به بازار خواهند آمد.

خطوط تولید نیسان در آمریکا برای تولید SUV های تمام الکتریکی برنامه ریزی و آماده شده است.
با توجه به اینکه سدان های برقی نیسان در بازارهای جهانی به موفقیت های چشمگیری دست یافته اند، این خودروساز معتقد است که محصولات SUV و کراس اوور تمام برقی موفق تر خواهند بود و به سرعت وارد خیابان ها می شوند.

گروه خودروسازی نیسان از روند تولید محصولات فعلی از سایت مونتاژ می سی سی پی خبر داد. این سایت به تولید محصولات فعلی ادامه داده و نسل جدید خودروهای برقی را نیز تولید خواهد کرد.

تغییر در استراتژی تولید نیسان در شرایطی ایجاد شده است که صنعت و بازار جهانی خودرو به دلیل کاهش تقاضا برای خودرو و افزایش تقاضا برای خودروهای هیبریدی و بنزینی با چالش تقویت چینی ها در زنجیره تامین مواجه است. ماشین ها. بنابراین، طرح های بلندپروازانه خودروسازان برای برق رسانی به چالش کشیده خواهد شد.

بررسی ها نشان داده است که مشتریان خودروهای برقی در بازار آمریکا تمایل بیشتری به خرید پیکاپ تراک های تمام الکتریکی، کراس اوورها و SUV ها دارند. مشتریان این بازار علاقه چندانی به سدان های برقی ندارند.

گروه خودروسازی نیسان دو ماه پیش اعلام کرد که قصد دارد 7 محصول جدید تمام الکتریکی برای بازارهای جهانی تولید کند. به گفته این خودروساز، محصولات جدید آن در سال 2026 به بازارهای جهانی راه پیدا می کند، نیسان قصد دارد کارخانه های تولیدی خود در آمریکا را به تولید خودروهای برقی اختصاص دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=271187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.