افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

گرین کارت آمریکا به دختر زیبایش کامران نجف زاده + عکس و بیوگرافی مجری برمودا

  • کد خبر : 270936
گرین کارت آمریکا به دختر زیبایش کامران نجف زاده + عکس و بیوگرافی مجری برمودا

کامران نجف زاده روزنامه نگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بود که بیشتر با گزارش هایش در قسمت 20:30 به شهرت رسید. او به دلیل صراحت در گزارشگری و ارائه سبکی جدید در روزنامه نگاری در بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرد. نام: کامران نام خانوادگی: نجف زاده متولد: 29 اردیبهشت 1358 حرفه: مجری […]

کامران نجف زاده روزنامه نگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بود که بیشتر با گزارش هایش در قسمت 20:30 به شهرت رسید. او به دلیل صراحت در گزارشگری و ارائه سبکی جدید در روزنامه نگاری در بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرد.

نام: کامران

نام خانوادگی: نجف زاده

متولد: 29 اردیبهشت 1358

حرفه: مجری و گزارشگر

تحصیلات: لیسانس مهندسی کشاورزی

کامران نجف زاده متولد 9 اردیبهشت 1358 در تهران روزنامه نگار و مجری سابق است. وی فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی کشاورزی از دانشگاه آزاد کرج است. او علاوه بر روزنامه نگاری، نویسندگی، بازیگری و مدتی در آمریکا نیز زندگی کرد.

خانواده و دوران کودکی

کامران نجف زاده در خیابان ستارخان تهران متولد شد و اولین فرزند یک خانواده پنج نفره است. او بر خلاف نام خانوادگی اش اهل نجف عراق نیست. او می گوید از زمانی که خیلی کوچک بودم میکروفون را برمی داشتم و از پدربزرگ و مادربزرگم سوال می پرسیدم.

ازدواج کامران نجف زاده

این مجری معروف که به اخبار جنجالی معروف است متاهل است و یک پسر بازیگر به نام «امیرکیان» دارد که در سال 1392 سابقه بازی در فیلم «شکاف» را نیز داشته است.

آغاز فعالیت کامران نجف زاده

علاقه او به نویسندگی باعث شد گهگاه برای روزنامه کیهان مطلب بنویسد. در سال 1375 در سن 17 سالگی سردبیر مجله ای به نام «آرمان» شد و سپس در سال های 1357 تا 1357 به عنوان سردبیر در چندین مجله ورزشی مشغول به کار شد.

ورود به تلویزیون کامران نجف زاده

کامران نجف زاده در سال 1390 به پیشنهاد یکی از دوستانش وارد واحد مرکزی خبر شد و از سال 1393 علاوه بر خبرنگاری اولین تجربه خود را به عنوان گوینده خبر در قسمت اخبار ساعت 20:30 داشت.

کامران نجف زاده

واقعیت اخراج از فرانسه.

وی به عنوان خبرنگار در کشورهایی مانند عراق، آمریکا، مصر، فرانسه و… حضور داشته است.

او در سپتامبر 2008 به عنوان روزنامه نگار وارد پاریس شد، اما 18 ماه بعد، در مارس 2009، به دلیل اخراج همتای فرانسوی خود از ایران، از فرانسه اخراج شد.

برخی اخراج وی را تهیه خبری علیه منافع فرانسه توصیف کردند!

نوشتن یک کتاب

کامران نجف زاده پس از اخراج از فرانسه کتابی به نام خبرنگار ژنرال دوگل منتشر کرد که با استقبال چندانی مواجه نشد، حتی شورای شهر وقت تهران 12 هزار نسخه از این کتاب را خرید که به نوشته روزنامه ایران هنوز در حال پوسیدن است. انبارهای مترو .

بازیگری کامران نجف زاده

او در سال 1393 در فیلم «بادیگر» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا نقش کوتاهی ایفا کرد که پرویز پرستویی، مریلا زارعی و بابک حمیدیان از چهره های معروف آن بودند.

کامران نجف زاده

سفیر رفاه

آقای خبرنگار در سال 1389 به عنوان سفیر رفاه اجتماعی معرفی شد و با فعالیت های خود یک سال بعد به عنوان سفیر طلایی کودکان و سالمندان این سازمان معرفی شد.

فشار به دلیل گورخر

یک بار گزارشی درباره دو گورخر نر در آستانه انقراض پخش کردیم که برای تولید مثل نگهداری می شدند و بعد از دو سال متوجه شدیم که هر دو نر هستند. در انتشار این گزارش فشار زیادی به ما وارد شد.

کامران نجف زاده و ماموریت آمریکا

تنها یک روز پس از بازگشت جیسون رضائیان روزنامه نگار ایرانی-آمریکایی به کشورش، کامران نجف زاده در 7 دی ماه 1395 عازم آمریکا شد تا مأموریت گزارشگری خود را از صدا و سیما آغاز کند.

ویزای نجف زاده از نوع C2 است مانند نوباوه و نمایندگان سابق صدا و سیما در نیویورک یعنی یکبار ورود و تا 40 کیلومتری سازمان ملل نمی تواند خارج شود.

کامران نجف زاده

گفتگوی کامران نجف زاده با عراقچی

روزنامه‌نگاران باید سختگیری‌های زیادی انجام دهند تا اخبار به دستشان برسد.

یک بار در جریان مذاکرات ساعت 3:30 بامداد بود که به آقای عباس عراقچی پیام دادم و از ایشان خواستم برای مصاحبه به هتل کوبورگ بیایند و ایشان بالاخره موافقت کردند و برای مصاحبه آمدند.

داشتم فکر می کردم چقدر خوش شانس هستم که دارم با او صحبت می کنم، ناگهان خانمی که گزارشگر یک رسانه خارجی بود ظاهر شد که انگار در میان شمشادها پیدا شده بود و آمد و مصاحبه کرد.

بازگشت از آمریکا

در دوم مرداد 1401 پیمان جبلی مدیر صدا و سیما جناب آقای علی رجبی جایگزین گزارشگر اصلی صدا و سیما کامران نجف زاده در دفتر نمایندگی صدا و سیما در نیویورک شد.

به این ترتیب ماموریت 7 ساله این روزنامه نگار که عمدتاً اخبار حاشیه ای از آمریکا را گزارش می کرد، پایان یافت، اما برای مدتی شایعه پناهندگی وی نیز منتشر شد که صحت نداشت.

کامران نجف زاده

عصبانیت کامران نجف زاده و جدایی او از سازمان؟

کامران نجف زاده پس از بازگشت از آمریکا به کار خبرنگاری نپرداخت تا اینکه در فروردین 1402 در ویژه برنامه سال تحویل شبکه نسیم رسما اعلام کرد که کار خبرنگاری اش به پایان رسیده است.

سپس گفت اگر برگردم نمی خواهم تجربیات مشابهی داشته باشم و فکر می کنم امید دادن به جامعه مهم و ارزشمند است.

برخی نیز مدعی شدند که وی به دلیل داشتن گرین کارت آمریکا از سمت خبرنگاری خود برکنار شده است، اما وی هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده است.

بازگشت به برمودا

کامران نجف زاده پس از کاشت مو در 9 آذر 1402 با اجرای برنامه برمودا از شبکه نسیم به تلویزیون بازگشت اما این بار دیگر گزارشگر نیست و مسئولیتی بر عهده او نیست و به عنوان مجری برنامه برنامه برنامه، مصاحبه های غیر رسمی انجام می دهد.

پرسپولیس

کامران نجف زاده و پسرش امیرکیان از هواداران پرجمعیت پرسپولیس هستند و در مدت حضور خود در ایران برخی از بازی های این تیم را از ورزشگاه دنبال می کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=270936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.