افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

تعداد شهدای کرانه باختری به 513 نفر رسید – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 270567
تعداد شهدای کرانه باختری به 513 نفر رسید – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه ای آخرین آمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری و بیت المقدس از آغاز عملیات تهاجمی الاقصی را اعلام کرد. در 7 اکتبر سال گذشته به گفته وزارت بهداشت فلسطین، از 7 اکتبر سال گذشته ارتش اسرائیل 513 فلسطینی […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه ای آخرین آمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری و بیت المقدس از آغاز عملیات تهاجمی الاقصی را اعلام کرد. در 7 اکتبر سال گذشته

به گفته وزارت بهداشت فلسطین، از 7 اکتبر سال گذشته ارتش اسرائیل 513 فلسطینی را در کرانه باختری و اورشلیم به شهادت رسانده است.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی در حمله امروز خود به شهر «جنین» در کرانه باختری 7 فلسطینی را به شهادت رساندند و 19 فلسطینی را زخمی کردند.

منابع فلسطینی اندکی پیشتر از بازداشت 15 فلسطینی دیگر توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در حملات 24 ساعته اخیر به مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند.

در میان دستگیرشدگان می توانید یک زن فلسطینی آزاد را نیز ببینید. این دستگیری ها در استان های رام الله، نابلس، طوبس و قدس صورت گرفت.

نظامیان صهیونیست در جریان حمله به این مناطق علاوه بر دستگیری 15 فلسطینی، خسارات زیادی به املاک فلسطینی ها وارد کردند.

باشگاه اسرای فلسطین اعلام کرد که از آغاز جنگ غزه تاکنون 8815 فلسطینی در کرانه باختری توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی دستگیر شده اند.

لازم به ذکر است رژیم صهیونیستی دستگیری دسته جمعی فلسطینی ها پس از حمله الاقصی در 7 اکتبر سال گذشته را مجازات دسته جمعی فلسطینیان دانسته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=270567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.