افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

ویدیو/ سریال لالایی عموپورنگ تیزر و زمان پخش

  • کد خبر : 270520
ویدیو/ سریال لالایی عموپورنگ تیزر و زمان پخش

تیزر سریال لالایی عموپورنگ منتشر شد و مورد استقبال قرار گرفت. این سریال قرار است از خرداد 1403 از شبکه تلویزیونی خانگی پخش شود. به اسمارتک نیوز – این روزها صحبت از پخش سریال های فانتزی در حوزه کودک و نوجوان به گوش می رسد که برای اولین بار داریوش فضیایی معروف به عمو پورنگ […]








تیزر سریال لالایی عموپورنگ منتشر شد و مورد استقبال قرار گرفت. این سریال قرار است از خرداد 1403 از شبکه تلویزیونی خانگی پخش شود.





به اسمارتک نیوز – این روزها صحبت از پخش سریال های فانتزی در حوزه کودک و نوجوان به گوش می رسد که برای اولین بار داریوش فضیایی معروف به عمو پورنگ خبر کوتاهی در این باره در برنامه تحویل داد. سال

نام این سریال «لالایی» با نقش داریوش فازیایی پس از مدت ها غیبت و البته در فضایی متفاوت از یکی از سکوهای نمایش خانگی است.

سریال لالایی عمو پورنگ کی پخش میشه؟

این سریال به کارگردانی احمد درویش علیپور است که سال ها با داریوش فضیایی کار کرده و سریال «سرزمین بالش ها» را با او در شبکه تلویزیونی داشته است، این روزها در پایان تصویربرداری قرار دارند و گروه در تهران مشغول به کار هستند. کار تا پایان اردیبهشت ماه به پایان می رسد.

این سریال قرار است امسال روی یکی از پلتفرم های نمایش خانگی روی آنتن برود.

اسامی بازیگران سریال لالایی

امیر کربلایی زاده که مدت هاست خبری از او نیست و بیشتر به تدریس استندآپ کمدی و اجرای تئاتر مشغول است، در این سریال به ایفای نقش می پردازد و فرهاد بشارتی چندی پیش از حضورش در این سریال خبر داد.

قطعا بازگشت داریوش فضیایی پس از مدت ها با یک سریال در شبکه تلویزیونی را می توان به فال نیک گرفت چرا که اخبار حاکی از همکاری مجدد او با تلویزیون است.






لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=270520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.