افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

اعلامیه ۲۶۲ نماینده در قدردانی از معاون پارلمانی رئیس جمهور

  • کد خبر : 270419
اعلامیه ۲۶۲ نماینده در قدردانی از معاون پارلمانی رئیس جمهور

به گزارش خبرنگار پارلمانی آیرین، علی کریمی فیروزجی شورای اسلامی شهر در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه 1 خرداد) به منظور قدردانی از زحمات سه ساله معاونت پارلمانی رئیس جمهور، بیانیه 262 نماینده را قرائت کرد: تعامل سازنده و هم افزای دولت و مجلس از معاونت پارلمانی ریاست جمهوری می گذرد و نقش معاونت […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی آیرین، علی کریمی فیروزجی شورای اسلامی شهر در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه 1 خرداد) به منظور قدردانی از زحمات سه ساله معاونت پارلمانی رئیس جمهور، بیانیه 262 نماینده را قرائت کرد:

تعامل سازنده و هم افزای دولت و مجلس از معاونت پارلمانی ریاست جمهوری می گذرد و نقش معاونت پارلمانی برای هماهنگی قوای مقننه و مجریه و ایجاد تفاهم بین نمایندگان دولت و ملت بسیار مهم است. پاسخگویی به خواسته ها و انتظارات مردم شریف.

در پایان مجلس یازدهم انقلاب، ما نمایندگان شورای اسلامی بر خود لازم می دانیم از زحمات ارزنده برادر کوشا، متعهد و پاک جناب آقای دکتر سید محمد حسینی که تاکنون مسئولیت مهم معاونت پارلمانی رئیس جمهور را بر عهده داشت. ما به دلسوزی، همدلی، حسن برنامه ریزی و تلاش نمایندگان همکار برای تفاهم و همکاری مجلس و دولت اشاره می کنیم و اکنون که دوره این برادر عزیز به پایان رسیده است، مجدداً این امر را لازمه اخلاق، متانت، صداقت و همیشگی ایشان می دانیم. حضور در مجلس با یادی از شورای اسلامی و احساس مسئولیت همیشگی و انتخاب مدیران متدین و متعهد، توفیق روزافزون این برادر عزیز را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

به گزارش ایرنا، «سید محمود حسینی پور» سوم اردیبهشت با حکم آیت الله رئیسی به عنوان معاون رئیس جمهور منصوب شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=270419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.