افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

اصلانیان: پروین می گفت نتیجه حریف برایم مهم نیست/ امیدوارم اشتباهات داوری قهرمان را تشخیص ندهد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 270253
اصلانیان: پروین می گفت نتیجه حریف برایم مهم نیست/ امیدوارم اشتباهات داوری قهرمان را تشخیص ندهد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: احتمال لغزش هر دو تیم وجود دارد. اینطور نیست که بگوییم استقلال در 3 بازی هر 9 امتیاز ممکن را خواهد گرفت. امیرحسین اصلانیان در گفت وگو با میزان، درباره دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال بین تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان اظهار داشت: استقلال خوزستان در […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: احتمال لغزش هر دو تیم وجود دارد. اینطور نیست که بگوییم استقلال در 3 بازی هر 9 امتیاز ممکن را خواهد گرفت.

امیرحسین اصلانیان در گفت وگو با میزان، درباره دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال بین تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان اظهار داشت: استقلال خوزستان در آستانه سقوط به لیگ دسته اول است و ساختار ضعیف تری نسبت به پرسپولیس دارد. . اگر در نیمه اول بازی را به خوبی مدیریت کنیم، می توانیم 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی ادامه داد: قدرت استقلال خوزستان قطعا از نظر ساختاری به پرسپولیس نمی رسد. به نظر من در این دیدار قصد دارند تمرکز قرمزها را به هم بزنند و از آنجایی که شاگردان اسمار در گرفتن کارت قرمز مهارت بالایی دارند، می توانند پرسپولیس را شکست دهند. پورموسوی در این شرایط مربی محترم و مطمئناً حرفه ای است اما نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. اگر پرسپولیس بتواند در 30 دقیقه ابتدایی این دیدار به گل برسد و به گل برسد و با ارائه یک بازی منطقی نتیجه را حفظ کند، می تواند در این دیدار حساس پیروز شود.

*عثمر تا پایان فصل امتحان سختی دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آمادگی بازیکنان برای 3 بازی آینده اظهار داشت: به نظر من بازیکنان در ادامه فصل شرایط خوبی دارند. باید تلاش کنند در این 3 بازی باقی مانده تحت فشار نباشند و اختلالی در تمرکز تیم ایجاد نکنند. شاگردان عثمر آزمون سختی را پیش رو خواهند داشت. کادر فنی و بازیکنان باید با یک دل و خونسردی به کار خود ادامه دهند و تمام تلاش خود را برای کسب 9 امتیاز ممکن بدون توجه به حواشی خارج از زمین به کار گیرند.

اصلانیان با بیان اینکه هر دو تیم در لیگ شانس سقوط خواهند داشت، گفت: احتمال سقوط هر دو تیم وجود دارد. اینطور نیست که بگوییم استقلال از 9 بازی در 3 بازی تمام امتیاز ممکن را خواهد گرفت. تست نهایی کادر مربیگری 2 تیم است و مشخص می شود که کدام کادر مربیگری تیم را از نظر روحی و روانی بیشتر آماده می کند. در گذشته هر وقت پرسپولیس با بالای جدول اختلاف امتیازی داشت، علی پروین به کادرفنی اعلام کرد که نگران تیم های رقیب نباشند و بدون توجه به اتفاقات لیگ و نتایج تیم، امتیازات لازم را کسب کنند. وقتی امتیازات لازم را به دست آوردید، به این نکته توجه کنید که آیا تیم مقابل لغزش داده است یا خیر. این باعث از بین رفتن استرس تیم و ایجاد تمرکز کافی در همه مسابقات می شود.

*اگر VAR وارد شود، جیب بسیاری از دلال ها خالی می شود

وی در ادامه در خصوص شرایط لیگ ایران خاطرنشان کرد: حرفه ای بودن فوتبال ایران فقط پولی است که دوندگان به دست می آورند. متاسفانه در لیگ ایران هیچ حمایتی از نوجوانان نداریم. تیم ملی ایران چند سالی است که استعدادهای خود را کشف نکرده است. در این سال ها نه نامی تولید شده و نه پویایی داریم. فساد از ابتدا تا پایان لیگ وجود دارد و امیدوارم دستگاه های نظارتی به این مسائل رسیدگی کنند و با دقت بررسی کنند و ببینند این مفاسد تا کجا نفوذ کرده است. متأسفانه این نوع فسادها روی داوران تأثیر زیادی می گذارد و وقتی به کمک داوری ویدیویی متوسل نمی شوند، ذهنیت را به جایی می رساند که خودشان نمی خواهند لیگ ایران را درست کنند.

بازیکن پیشکسوت پرسپولیس در همین راستا ادامه داد: آنقدر از فساد حرف زدند که داوران کار را سخت کردند و با اضطراب بازی ها را قضاوت کردند. به نظر من اگر VAR معرفی شود جیب بسیاری از سوارکاران خالی می شود. متاسفانه افرادی هستند که نتیجه را در زمین تعیین می کنند و کدام بازیکن کارت زرد یا قرمز دریافت می کند. این نوع آدم ها همه چیز را در فوتبال با پول می خرند. به جای اینکه بخواهیم از پیشرفت فوتبال صحبت کنیم باید بگوییم دست واسطه ها تا کجا رسیده است. مهدی قیدی را نابود کردند و روی او سرمایه گذاری نکردند و چون او را در آغوش نگرفتند، فوتبالش به پایان رسید.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: متاسفانه خیلی از بازیکنان جوان وقتی به تیم های بزرگ منتقل می شوند و به شهرت می رسند، فوتبال را فراموش می کنند و به فکر پول های نجومی هستند. دلالان نقش مهمی در این حادثه دارند و باید جلوی این فسادها گرفته شود. پلاتینی که زمانی برای گرفتن اسکان آسیایی ها فساد بزرگی انجام داد، اخراج شد و باید بگویم این دوستان در مقابل او عددی نیستند. امیدوارم مقامات بالاتر به این مسائل به تفصیل رسیدگی کنند و به صورت ریشه ای حل کنند.

اصلانیان در پایان با بیان اینکه اگر استقلال 3 بازی خود را برد، برایمان مهم نیست که چه نتیجه ای می گیریم، خاطرنشان کرد: اگر تیم استقلال هر 3 بازی را برد، برایمان مهم نیست که چه می شود. در هر صورت ما باید هر کاری که ممکن است انجام دهیم تا در صورت داشتن کوچکترین فرصت از آن بهره ببریم. اگر مقابل سپاهان 3 امتیاز می گرفتیم قطعا الان شرایط فرق می کرد. با این حال باید بگویم شاگردان نکونام اگر در 3 بازی اخیر خود پیروز شوند، شایسته قهرمانی هستند چرا که برای کسب آن زحمت کشیدند. امیدوارم در نهایت تیمی که بیشترین تلاش را کرده قهرمان شود نه اینکه با اشتباهات داوری به آن جایگاه برسد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)