افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

اعلام درآمد جام جهانی ایران/ تیم های پرسپولیس در قله

  • کد خبر : 26996
اعلام درآمد جام جهانی ایران/ تیم های پرسپولیس در قله

فیفا درآمد تیم های ایرانی را برای حضور بازیکنانشان در جام جهانی و همراهی تیم ایران در این رویداد اعلام کرد و پرسپولیس بیشترین بهره را از آن برده است. فدراسیون جهانی فوتبال درآمد تیم های باشگاهی جام جهانی را به دلیل حضور بازیکنانشان در تیم های ملی اعلام کرد و پنج تیم ایرانی از […]

فیفا درآمد تیم های ایرانی را برای حضور بازیکنانشان در جام جهانی و همراهی تیم ایران در این رویداد اعلام کرد و پرسپولیس بیشترین بهره را از آن برده است.

فدراسیون جهانی فوتبال درآمد تیم های باشگاهی جام جهانی را به دلیل حضور بازیکنانشان در تیم های ملی اعلام کرد و پنج تیم ایرانی از این موضوع بهره مند شده اند.

فیفا برای حضور روزانه بازیکنان در جام جهانی 10 هزار دلار در نظر گرفته بود و قرار بود این پول بین باشگاه هایی که این بازیکنان در دو سال گذشته در آن عضویت داشته اند تقسیم شود.

با توجه به اینکه تیم ملی ایران بیش از سایر تیم های آسیایی از بازیکنان لژیونر خود استفاده کرد، در نتیجه کمتر از تیم های عربستان، ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و قطر درآمد کسب کرد.

در نتیجه پرسپولیس با 4 بازیکن بالاترین ضریب را از آن خود کرد و بیشترین درآمد را کسب کرد. پرسپولیس بابت حضور بازیکنانش در جام جهانی 667 هزار دلار درآمد کسب کرده است.

بعد از آن استقلال با 480 هزار دلار در رده دوم قرار دارد. استقلال سه ملی پوش در تیم ملی داشت.

سپاهان 201 هزار دلار، تراکتور 77 هزار دلار و ساپیا 46 هزار دلار سود کردند. دلیل ورود سایپا حضور ابوالفضل جلالی در ترکیب ایران است که پیش از پیوستن به استقلال در این تیم حضور داشت.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)