افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

فصل جدید خودروهای برقی لوکس با سری EXLANTIX برند Oxid

  • کد خبر : 26987
فصل جدید خودروهای برقی لوکس با سری EXLANTIX برند Oxid

به گزارش بازار، بیستمین نمایشگاه بین المللی خودرو شانگهای بهار امسال با عنوان ویژه «به عصر جدید در صنعت خودرو خوش آمدید» برگزار شد. نمایشگاهی که برند اکسید در آن حضور چشمگیری داشت و از محصولات الکتریکی با تکنولوژی بالا و فناوری های روز خود رونمایی کرد. همچنین اکسید در این نمایشگاه سری الکتریکی پیشرو […]

به گزارش بازار، بیستمین نمایشگاه بین المللی خودرو شانگهای بهار امسال با عنوان ویژه «به عصر جدید در صنعت خودرو خوش آمدید» برگزار شد. نمایشگاهی که برند اکسید در آن حضور چشمگیری داشت و از محصولات الکتریکی با تکنولوژی بالا و فناوری های روز خود رونمایی کرد. همچنین اکسید در این نمایشگاه سری الکتریکی پیشرو خود یعنی EXLANTIX را به دنیا معرفی کرد.

در این نمایشگاه، برند Oxid برای اولین بار پلت فرم الکتریکی E0X خود را ارائه کرد. این پلت فرم مدرن به طور ویژه برای خودروهای برقی طراحی شده است و ویژگی اصلی آن این است که تجربه ای راحت و خوشایند را برای سرنشینان خودروهای این برند فراهم می کند.

اما نقطه عطف این نمایشگاه برای اکسید، ارائه سری EXLANTIX این برند بود. نام این سری از محصولات برگرفته از تمدن افسانه ای و مترقی آتلانتیس است که نشان از فناوری های مدرن و پیشرفته به کار رفته در این سری به خصوص در زمینه انرژی های نو دارد. اکسید با انتخاب این نام نشان داده است که می خواهد این بار با ارائه تجربه سفر ایده آل با خودروهای مدرن برای مسافران، افسانه های گذشته را به واقعیت تبدیل کند.

E03 و E0Y دو محصول سری الانتیکس بودند که در نمایشگاه شانگهای رونمایی شدند. این سری از محصولات از باتری های پرمصرفی استفاده می کنند که برد حرکتی آن ها بیش از 700 کیلومتر است و تنها با 5 دقیقه شارژ می توانند 150 کیلومتر را طی کنند. میزان مصرف برق این سری 12 دستگاه در هر 100 کیلومتر است که کمترین میزان مصرف در این سگمنت خودرویی بوده و سفرهای طولانی مدت را برای مسافران آسان می کند. علاوه بر این فناوری به کار رفته در صندلی های این خودروها در کنار نورپردازی و مواد مرغوب به کار رفته در آنها، لذت سفر در این خودروها را دو چندان می کند.

فصل جدید خودروهای برقی لوکس با سری EXLANTIX برند Oxid

معرفی سری پیشرفته EXLANTIX برند Oxid فصل جدیدی در زمینه خودروهای الکتریکی لوکس خواهد بود. همانطور که نام این برند بیانگر تمایل به پیشرفت و غلبه بر همه محدودیت ها برای انسان و تلاش او برای رسیدن به تجربیات جدید در زمینه خودروهای پیشرفته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=26987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.