افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

اردوغان: آقای رئیسی و امیر عبداللهیان دوستان ارزشمند من بودند

  • کد خبر : 269712
اردوغان: آقای رئیسی و امیر عبداللهیان دوستان ارزشمند من بودند

به گزارش رکنا، رجب طیب اردوغان محمد مخبر رئیس قوه مجریه دوشنبه شب در تماس تلفنی ضمن ابراز همدردی دولت ترکیه و ملت ایران با مردم ایران گفت: پس از ابلاغ پیام تسلیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران خواستم که با شما تماس گرفته و از خداوند منان طلب مغفرت کنند. آیت الله سید […]

به گزارش رکنا، رجب طیب اردوغان محمد مخبر رئیس قوه مجریه دوشنبه شب در تماس تلفنی ضمن ابراز همدردی دولت ترکیه و ملت ایران با مردم ایران گفت: پس از ابلاغ پیام تسلیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران خواستم که با شما تماس گرفته و از خداوند منان طلب مغفرت کنند. آیت الله سید ابراهیم رئیسی حسین امیرعبدالهیان و هیئت همراه اعلام می کنم ملت ترکیه در کنار ملت ایران می ایستد و از صمیم قلب برای شما و ملت ایران صبر آرزو می کنم.

اردوغان افزود: آقایان رئیسی و امیر عبداللهیان برای ایجاد صلح و ثبات در منطقه تلاش زیادی کردند و من از آنها خاطرات ماندگاری خواهم داشت.

رئیس جمهور ترکیه در تماس تلفنی با محمد مخبر رئیس قوه مجریه کشورمان گفت: به نمایندگی از تمامی ملت ترکیه به شما و ملت ایران تسلیت و همدردی می کنم و صمیمانه اعلام می کنم که آماده هستم. همکاری و همکاری با جمهوری اسلامی ایران در هر زمینه ای.

مخبر در این گفت و گوی تلفنی ضمن تشکر از همبستگی و تسلیت رئیس جمهور ترکیه گفت: ترکیه همیشه کشوری مهم و راهنما برای ایران است و تاریخ نشان داده است که دو ملت ترکیه و ایران همواره در مشکلات بوده اند. با یکدیگر.”

رئیس قوه مجریه کشورمان افزود: توان داخلی نظام جمهوری اسلامی ایران نویدبخش عبور سالم و موفقیت آمیز از وضعیت موجود است.

این مخبر خاطرنشان کرد: از لطف شما به نمایندگی از مردم ترکیه بسیار سپاسگزارم و امیدوارم روزهای خوبی برای دولت در پیش باشد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران که بعدازظهر یکشنبه (9 اردیبهشت 1403) هنگام بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قالاسی به شهر تبریز دچار سانحه هوایی شد. ، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی و همراه با همه یارانش همزمان با شب ولادت امام رئوف علی بن موسی الرضا علیه السلام به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، ملک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، گروهبان سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس جمهور و در میان مسافران هلیکوپتر حامل رئیس جمهور چندین محافظ و خدمه بالگرد حضور داشتند.

در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه، دولت در اطلاعیه ای اعلام کرد: راه و خدمت شریف با روحیه خستگی ناپذیر آیت الله رئیسی قهرمان، خادم ملت و یار وفادار رهبری ادامه خواهد داشت. و کوچکترین خللی در مدیریت جهادی کشور ایجاد نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=269712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.