افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

زارعی: نواقص پرونده استقلال و پرسپولیس محرمانه است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 269553
زارعی: نواقص پرونده استقلال و پرسپولیس محرمانه است – پرسپولیس نیوز

رئیس کمیته مجوزهای حرفه ای در خصوص اعطای مجوز به باشگاه ها و ارسال پرونده متخلفان به کمیته انضباطی توضیحاتی ارائه کرد. مصطفی زارعی، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای باشگاه در خصوص مجوزهای حرفه ای باشگاه های استقلال تهران، پرسپولیس تهران، تراکتورسازی تبریز، فولاد خوزستان، گلغر سیرجان و آلومینیوم اراک گفت: همانطور که در […]

رئیس کمیته مجوزهای حرفه ای در خصوص اعطای مجوز به باشگاه ها و ارسال پرونده متخلفان به کمیته انضباطی توضیحاتی ارائه کرد.

مصطفی زارعی، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای باشگاه در خصوص مجوزهای حرفه ای باشگاه های استقلال تهران، پرسپولیس تهران، تراکتورسازی تبریز، فولاد خوزستان، گلغر سیرجان و آلومینیوم اراک گفت: همانطور که در اطلاعیه فدراسیون توضیح داده شده، این باشگاه ها مجوز گرفته اند و مشکلی نیست. .

وی با توجه به اینکه در بیانیه فدراسیون گزارش شده است که باشگاه های دارای مجوز حرفه ای به دلیل برخی نواقص در تعیین میزان و نوع تخلفات انضباطی مربوط به مجوز به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع شده اند، گفت: برخی از باشگاه ها در مواردی از جمله همین تیم بانوان و… که در ضوابط B آسیا هستند نقص هایی داشتند که به همین دلیل با وجود صدور پروانه حرفه ای پرونده آنها را به کمیته انضباطی فرستادیم. موارد نقص محرمانه است و خود باشگاه ها نیز در جریان قرار گرفته اند و نمی توانیم جزئیات نقص ها را اعلام کنیم.

رئیس کمیته صدور مجوزهای حرفه ای در پاسخ به این سوال که امسال نه؟ ما آیین نامه ای برای صدور پروانه حرفه ای داریم که ضمیمه آیین نامه سازمان لیگ است. دستورالعمل تخلفات انضباطی مربوط به پروانه حرفه ای نیز به تصویب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می رسد. طبق همین آیین نامه، آرای خود را به کمیته انضباطی ارسال می کنیم که باید در مورد جرایم تصمیم گیری کند. با توجه به حضور تیم هایی که در لیگ برتر مجوز ملی دریافت نکرده اند، این تیم ها در سال های اول و دوم مشکلی ندارند و با جریمه مواجه می شوند، اما اگر برای سومین سال پیاپی مجوز ملی دریافت نکنند. یکی از جرائمی که کمیته انضباطی ممکن است تنزل مقام را در نظر بگیرد. به هر حال همانطور که گفتم کمیته انضباطی تصمیم گیرنده است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)