افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

طرز تهیه پاستاهای خاص و خوشمزه به ساده ترین روش!

  • کد خبر : 269532
طرز تهیه پاستاهای خاص و خوشمزه به ساده ترین روش!

۱۴۲۴۴۷۹ 31 مه 1403 1:40 ب.ظ. “شما هنوز ماکارونی می خورید که فقط گوشت و قارچ دارد؟! خب اشتباه می کنید!” به همان اندازه که انواع ماکارونی وجود دارد، می توانید با کمی خلاقیت و نوآوری طعم های جالب تری به آنها بدهید! راهنما: “آیا هنوز ماکارونی را فقط با گوشت و قارچ می خورید؟ […]





۱۴۲۴۴۷۹


31 مه 1403 1:40 ب.ظ.

“شما هنوز ماکارونی می خورید که فقط گوشت و قارچ دارد؟! خب اشتباه می کنید!” به همان اندازه که انواع ماکارونی وجود دارد، می توانید با کمی خلاقیت و نوآوری طعم های جالب تری به آنها بدهید!

راهنما: “آیا هنوز ماکارونی را فقط با گوشت و قارچ می خورید؟ خب اشتباه می کنید!” به همان اندازه که انواع ماکارونی وجود دارد، می توانید با کمی خلاقیت و نوآوری طعم های جالب تری به آنها بدهید!

قرار دادن ماکارونی شکل در کنار سبزیجات و مرغ، پروتئین بدن شما را تامین می کند و نیاز شما به سبزیجات را در هر وعده غذایی برطرف می کند. شاید اینطور به نظر نرسد، اما وجود کدو حلوایی در کنار مرغ با کربوهیدرات در ماکارونی، هیاهویی در بدن شما ایجاد می کند که باعث می شود شروع به کار روی خودتان کنید و مدام دستور العمل های جدیدی ارائه دهید.

عناصر:
















محصولات غذایی مقدار
پاستا پنه یا هر شکل دلخواه 300 گرم

سینه مرغ نازک برش خورده

یک عدد
روغن زیتون 2 قاشق غذاخوری

سیر ریز خرد شده

4 قرص

پیاز قرمز خلال شده

یک عدد

کدو سبز

یک عدد

گوجه گیلاسی

2 فنجان

پودر آویشن

2 قاشق چایخوری

پودر ریحان

نصف قاشق چایخوری

فلفل قرمز (اختیاری)

1/4 قاشق چایخوری

پنیر پارمزان تازه رنده شده

110 گرم

نمک و فلفل سیاه

به مقدار لازم

طرز تهیه:

به یک قابلمه نیاز دارید، آن را پر از آب کنید و کمی نمک داخل آن بریزید و روی گاز بگذارید. پاستا را اضافه کنید و حدود 10 تا 15 دقیقه (بسته به شکل ماکارونی) تفت دهید تا نرم شوند، سپس آبکشی کنید و کنار بگذارید.

ادویه ها را در یک کاسه کوچک مخلوط کنید! پودر آویشن، پودر ریحان (اگر نداشتید بردارید!) و فلفل قرمز را خوب مخلوط کنید.

یک تابه بزرگ را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. روی آن روغن زیتون بریزید و وقتی داغ شد جوجه های نازک ورقه شده را در آنجا سرخ کنید (در صورت تمایل می توانید ناگینی را خرد کنید) تا کمی تغییر رنگ دهند. سینه مرغ به سرعت پخته می شود، بنابراین نیازی به تاخیر در این مرحله نیست! نیمی از مخلوط ادویه آماده شده را روی مرغ ها بپاشید و بریزید.

پیاز را پوست گرفته و حلقه ای خرد کنید. این روش برای زیباتر شدن کار توصیه می شود، اما اگر با دیدن پیاز در غذا احساس بدی کردید، می توانید آن را ریز خرد کنید! پس از شستن و پوست کندن کدو سبز، آن را به ورقه های نازک برش دهید و به همراه پیاز به محتویات تابه اضافه کنید و ۲ تا ۳ دقیقه تفت دهید تا هم کدو نرم شود و هم رنگ پیاز تغییر کند و روشن شود. !

گوجه گیلاسی ها را شسته و بدون برش به همراه بقیه ادویه ها به پاستا اضافه کنید. این مواد را با بقیه به مدت تقریبی 1-2 دقیقه هم بزنید تا طعم ها با یکدیگر ادغام شوند.

وقت ماکارونی است ماکارونی پخته و آبکش شده را به مخلوط مرغ و سبزیجات تفت داده شده اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. آخرین مرحله انتخاب پنیر پارمزان است. روی همه مواد بپاشید و همه چیز را مخلوط کنید تا یکدست شود. اگر نمک و فلفل کمی باقی مانده بود در این مرحله به مقدار دلخواه اضافه کنید.

این پاستا را باید گرم و بلافاصله سرو کنید. برای زیباتر و خوش طعم شدن آن، کمی پنیر پارمزان روی ظرف سرو بپاشید.

چیزهایی که باید بدانی:

– انتخاب نوع پاستا به عهده شماست. می توانید از هر پاستا متوسطی که دوست دارید مانند پنه، فوسیلی یا فارفاله استفاده کنید.

– اگر کدو حلوایی در دسترس دارید، می توانید از ترکیب کدو و کدو برای ایجاد رنگ های متنوع و افزایش میزان فیبر استفاده کنید.

– ممکن است کدو سبز را دوست نداشته باشید، در این صورت می توانید آن را با کلم بروکلی یا نخود فرنگی جایگزین کنید.

– اگر رژیم غذایی بدون لبنیات دارید یا پنیر پارمزان را دوست ندارید، می توانید آن را حذف کنید، اما یکی از جذابیت های این پاستا وجود پنیر پارمزان است!

– جالب است بدانید که این نوع پاستا با این ترکیب اگر در ظرف دربسته نگهداری شود تا ۵ روز در یخچال کاملا سالم می ماند و امکان فریز آن به مدت ۳ ماه وجود دارد!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=269532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.