افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

تامین اعتبار تکمیل واحدهای مسکن مهر پردیس باقی مانده از محل صندوق مسکن ملی

  • کد خبر : 26939
تامین اعتبار تکمیل واحدهای مسکن مهر پردیس باقی مانده از محل صندوق مسکن ملی

به گزارش بازار، خلیل محبت خواه سرپرست شرکت عمران پردیس گفت: تکمیل واحدهای مسکن مهر پردیس حدود 3 تا 4 میلیارد تومان نیاز دارد و این بودجه در حال حاضر وجود ندارد و فرض بر این است که توسط صندوق ملی مسکن تامین می شود. محبت خواه افزود: 29 هزار و 821 واحد مسکن مهر […]

به گزارش بازار، خلیل محبت خواه سرپرست شرکت عمران پردیس گفت: تکمیل واحدهای مسکن مهر پردیس حدود 3 تا 4 میلیارد تومان نیاز دارد و این بودجه در حال حاضر وجود ندارد و فرض بر این است که توسط صندوق ملی مسکن تامین می شود.

محبت خواه افزود: 29 هزار و 821 واحد مسکن مهر پردیس باقی مانده که تا پایان سال حدود 23 هزار واحد را می توانیم تحویل دهیم و مابقی واحدها در سال آینده تکمیل می شود.

وی در خصوص 10 هزار واحد مسکونی که قرار بود در فروردین و اردیبهشت امسال به متقاضیان تحویل داده شود، افزود: این تعداد آماده نبود و در حال حاضر در 3 شیفت کاری برای آماده سازی آن ها کار می کنیم.

محبته خواه گفت: از نظر پیشرفت فیزیکی، مسکن باقیمانده در پردیس به سه قسمت تقسیم می شود. اولاً واحدهایی که پیشرفت فیزیکی آنها 90 درصد است و 10 هزار واحدی که قرار بود افتتاح شود جزء آن محسوب می شود و شرکت های خدمات رسان باید برای تکمیل آنها تلاش کنند در حالی که قبلا این کار انجام نمی شد.

اضافه شد: ثانیا واحدهایی که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند تا پایان سال به اتمام می رسند و ثالثاً واحدهایی که حدود 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و هنوز در مرحله اسکلت و فونداسیون هستند به زودی به اتمام می رسد. سال

ناظر عمران پردیس درباره زمان افتتاح 10 هزار واحدی که قبلا قرار بود افتتاح شود، گفت: اکنون هر واحد تکمیل شده است، تحویل می دهیم و پس از تکمیل 10 هزار واحد، مراسم افتتاحیه انجام می شود و سعی می کنیم در پایان به سرعت به اتمام برسانیم. ماه

وی در خصوص واحدهای باقیمانده در فاز 8 افزود: انشعاب های متصل، آسفالت و جدول گذاری کوچه ها و خیابان ها در فاز 8 در شرف اتمام است و برای واحدهایی که در فاز 8 مشکل سقف داشتند از مشاور مشاوره گرفتیم.

محبت خواه با اشاره به اینکه پیش ساخته ها در فاز 8 افتتاح می شود، گفت: برای تحویل پیش ساخته ها به مردم پیامک ارسال می کنیم تا آنها را تحویل دهند.

وی درباره برخی از مشکلات فازهای 8، 5، 9 و 11 گفت: بدنویسی پیمانکاران، تخلف طرفین در تعهدات، عدم مجوز، مشکلات در قرارداد و نبود زیرساخت ها به دلیل نبود تامین کننده. خدمات از دیگر مشکلات این فازهاست که در حال رفع آنها هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که واحدهای با پیشرفت فیزیکی پایین افزایش قیمت شامل این واحدها می شود، گفت: متقاضیانی که مبلغ توافقی خود را پرداخت کرده اند دیگر تعهدی ندارند اما متقاضیانی که به تعهد خود عمل نکرده اند مشمول افزایش قیمت می شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=26939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.